Проблеми з відображенням працівника на порталі Дія і ПФУ
У такій ситуації можна спробувати вчинити наступні дії:
1. Якщо «Дія» не підтягує працівника для бронювання, слід також перевірити правильність введених даних та наявність працівника в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних і резервістів (Реєстр «Оберіг»). Альтернативно, можна звернутися до служби підтримки «Дія» та ПФУ
2. Можна ще спробувати оновити дані на порталі ПФУ в Реєстрі застрахованих осіб. Це потрібно зробити працівнику онлайн чи особисто під час відвідин ПФУ. Можливо після останніх оновлень у ПФУ йде неспівпадіння певних відомостей.
3. Якщо нічого не допоможе, спробуйте перевести працівника на іншу посаду або звільнити та повторно прийняти. При цьому слід вчасно подати оперативні відомості.
Єдиного затвердженого алгоритму дій в такій ситуації нема, тому слід пробувати різні варіанти.
Корисна стаття https://kadroland.com/news/7629-shho-robiti-yakshho-diya-ne-bacit-pracivnika-dlya-bronyuvannya-na
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

