Печатка чи підпис: що важливіше на табелі обліку
Підприємство самостійно визначає необхідність використання печатки.
Типова форма табеля П-5 затверджена Наказом Держстату від 5.12.2008 N 489 https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0489202-08#Text
Офіційно затвердженої інструкції ведення табеля нема, тому підприємство самостійно прописує порядок заповнення, підписання та візування табеля у положенні про табельний облік на підприємстві. Так само підприємство самостійно визначає порядок застосування печатки.
Як правило, якщо на підприємстві є печатка, то її проставляють і на табелі. Але однозначної вимоги законодавство не містить.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Проблема відсутності реквізитів еквайрингу у фіскальному чеку
Як правильно заповнити декларацію при нерівномірному доході
Запит на зразок заповнення документації з заробітної плати
Допомога у створенні положення про касу комунального підприємства
Правильне оформлення рахунку покупця та податкової накладної на ПДВ
Зміна дат виплати авансу та зарплати в грудні можливість
Виплата заробітної плати по графіку: аванс 21 числа та зарплата …
Порядок відображення лікарняного в звіті ЄСВ за місяцями
Співробітник підпрємства знаходиться на лікарняному декілька місяців.У нього бумажний …
Які документи потрібні для застосування ставки ЄСВ 8.81%
Стягнення заборгованості з зарплати: відображення у формі 4ДФ
Чи можливо виплатити зарплату та податки на звільнення
Зорієнтуйте, будь ласка, чи зможу я 31.12.25 року …

