Чи потрібна картка платника податків при ID картці працівника
Не обов'язково.
В ст.24 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n141 зазначено: При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Але в пп.70.12.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1602 визначено, що фізособи зобов'язані подавати юридичним та фізичним особам, які виплачують їм доходи, інформацію про реєстраційний номер облікової картки фізичні особи. У якому саме вигляді має бути надана така інформація законодавство не встановлює.
Тому при прийнятті на роботу достатньо надання ID паспорту, де зазначений ідентифікаційний номер працівника.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

