Правила оформлення наказу про прийняття на роботу завідувача
Слід орієнтватись на штатний розпис та посадову інструкцію.
Якщо у посадовій інструкції "Завідувача структурного підрозділу" зазначено, що працівник відповідає за 2 структурні підрозділи, то в такому разі інших наказів видавати не потрібно, адже такі обов'язки передбачені посадовою інструкцією.
Якщо ж у посадовій інструкції зазначено, що завідувати буде працівник лише одним підрозділом, то для того, щоб бути відповідальним ще за інший підрозділ, це має бути оформлено як суміщення посад або внутрішнє сумісництво.
Відповідно до ст.102-1 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08/ed20251012#n633 - Сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
У такому разі оформлюється окремий трудовий договір, робочі години за обома посадами не повинні перетинатись.
Відповідно до ст.105 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08/ed20251012#n643 - Працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.
Але в будь-якому із варіантів у штатному розписі повинна бути передбачена ще одна штатна одиниця "Завідувача структурного підрозділу" або ж введена окрема посада.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

