Автоматичне анулювання броні працівника при звільненні: що робити
Ні, анулювання в Дії подавати не потрібно.
Бронювання буде автоматично анульовано після подання в ПФУ оперативного повідомлення про звільнення.
При звільненні працівника, якому підприємство надало бронювання, необхідно:
- оформити звільнення відповідно до трудового законодавства;
- подати оперативну відомість до ПФУ;
- повідомити територіальний центр комплектування та соціальної підтримки про анулювання бронювання;
- внести відповідні зміни до обліку військовозобов'язаних на підприємстві.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
🎂 Святкуємо 7EMINAR DAY разом!
Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи — лише раз на рік, не пропустіть!
Найвигідніші ціниВідповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як правильно врахувати дохід ФОП для переходу на ПДВ
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Зміна штатного розпису для працевлаштування осіб з інвалідністю
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Чи вважаються звіти без квитанцій прийнятими податковою
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

