Перехідний період для електронних трудових книжок: важливі питання
Питання:
1. Як вносити записи в електронну трудову книжку? 2. Чи достатньо інформації для електронної трудової книжки з Об'єднаного звіту (додаток 5) чи потрібно ще щось заповнювати? Дякую за відповідь.
Розглянемо кожне питання окремо.
1. За потреби до електронної трудової книжки записи вносяться шляхом створення відповідного запису на порталі ПФУ у розділі "комунікації з ПФУ - відомості про трудові відносини робітника (трудові книжки)" з додаванням скан-копії відповідного наказу або шляхом формування xml-файлу.
Детально за посиланням: https://7eminar.ua/news/5992-ocifruvannya-paperovoyi-trudovoyi-knizki.
2. Так, достатньо. Наповнення електронної трудової книжки перш за все здійснюється на підставі даних об'єднаної звітності, тож, її цілком достатньо. Вживати заходів, наведених у п. 1 відповіді, не обов'язково.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Збільшення окладу: як правильно врахувати нову мінімалку
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом: нові нюанси
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

