Запит щодо декларації транспортного податку для легкового автомобіля
Подають декларацію юридичні особи, які є власниками легкових автомобілів, що відповідно до п.п. 267.2.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) є об’єктами оподаткування. Так, вона є в Медку J0303604.
Податкова декларація з транспортного податку відноситься до місцевих податків, шукати в періоді «рік».
Декларація подається протягом 30 днів з придбання ТЗ, який підлягає оподаткуванню, та потім до 20 лютого кожного року — на поточний рік (тобто «наперед»). Податок складає 25 тисяч на рік, оподаткуванню підлягають ТЗ середньоринковою вартістю 375 мінімальних зарплат та віком до 5 років. Мінекономіки складає щороку спеціальний перелік, в якому зазначаються ті ТЗ за маркою та моделлю, що підлягають оподаткуванню. Переліки на всі роки зібрані тут: https://me.gov.ua/vehicles/calculateprice?lang=uk-UA
Отже, правило дуже просте: є в переліку на відповідний рік таке авто — є податок; немає в переліку — немає податку. Тому перш ніж подавати декларацію та платити, вам потрібно впевнитися в тому, що саме ваш автомобіль є в переліку на всі ті роки. Адже там є нюанси моделей, а має співпадати все. Наприклад, говорити про те, що у 2023 році та надалі треба сплачувати податок — вже некоректно: адже в переліку на 2025 рік є різні модифікації AUDI Q7, але всі вони зазначені — до 1 року. А вашому вже 3 . .
Щодо 2024 року, також є деякі питання:
Audi
Q7 45 TDI quattro
до 2 років
2967* дизель (м’який гібрид)
Audi
Q7 50 TDI quattro S line
до 1 року
2967* дизель (м’який гібрид)
Audi
SQ7 TFSI quattro
до 2 років
3996* бензин
Тобто, по-перше, ми не знаємо, чи є ваш автомобіль саме таким — це ви маєте перевірити самостійно. А по-друге, у 2024 році, як бачите, також зазначений вік. Якщо ваш автомобіль має конкретну дату випуску з місяцем, то податок сплачується до місяця, останнього перед тим, в якому виповнюється вік, зазначений у переліку (або якщо нічого не зазначено — то до 5 років). А якщо в техпаспорті місяць випуску не зазначений, а тільки рік — то вважається, що це 1 січня. І якщо так, то 1 січня 2024 року вашому авто вже було 2 роки. Отже, зараз я не можу відповісти, чи підпадає ваш автомобіль під оподаткування у вказаних роках — замало інформації про нього. Але ви можете перевірити це самі, послідовно в переліках за 23, 24 та 25 рік.
У разі, якщо " ні, не підпадає": у довільній формі подати до податкової пояснення з додаванням копії техпаспорта, вказати, що автомобіля немає в переліку і тому декларація не подається, податок не сплачується.
У разі якщо все ж таки потрібно: докладно про заповнення декларації (декларацій) розписано, також з відео, ось тут: https://7eminar.ua/news/2742-podatkova-deklaraciya-z-transportnogo-podatku
Можливий штраф — 340 грн за ст. 120.1 ПКУ за несвоєчасне подання.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

