Електронні документи в бухгалтерії: чи рівні паперовим накладним
Так, має.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#n155 первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі.
Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Тобто, як бачите, Закон про бухоблік, дозволяє оформляти первинні документи в електронній формі. Поруч з цим, у ст. 8 Закону № 851 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-15#n49 вказано, що юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Отже, якщо електронний документ оформлено за правилами законодавства про електронні документи та електронний документообіг, то він має таку з юридичну силу як і паперовий документ.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

