Як правильно виписати ПДВ при бюджетному фінансуванні товарів
Як правильно вийти з цієї ситуації? Дякую
Так, дійсно згідно з п.187.7 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4528 ) «датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку…».
Саме тому на дату в червні 2025 р. отримання коштів від Державної казначейської служби складаєте ПН на постачання товару.
Щодо ПН від травня 2025 р. – Вам потрібно анулювати її як помилкову.
Та при наявності вірної ПН, складеної датою від червня 2025 року, Ви маєте можливість здійснити коригування за допомогою РК з типом причини 20.
Застосування такого РК допоможе уникнути перевищення суми ПДВ згідно із зареєстрованими ПН/РК над сумою задекларованих зобов’язань з ПДВ.
Отже, Вам слід скористуватися можливістю надати РК з типом причини 20, який застосовують при наявності двох та більше ПН, складених на одну операцію з постачання товарів/послуг (п.25 Порядку № 1307, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0137-16#n24 ).
Є роз’яснення податківців з приводу заповнення такого РК : «- у верхній лівій частині розрахунку коригування у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причин» зазначається тип причини 20, при цьому позначка «Х» не проставляється;
- у заголовній частині розрахунку коригування (РК) у полі «до податкової накладної» зазначаються дата і номер податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в ЄРПН вже зареєстрована податкова накладна;
- в інформаційному полі «Інформаційні дані щодо складеної та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної» розрахунку коригування зазначаються дані щодо податкової накладної, правильно складеної та зареєстрованої в ЄРПН…» (роз’яснення ГУ ДПС у Вінницькій області «Про нюанси складання та реєстрації податкової накладної» опубліковано 22.11.2024 року, посилання на повний текст: https://vin.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/843924.html ).
Також додаємо, що в розділі Б зазначається тип причини коригування 301, та вилучаються показники помилкової ПН, заповнюються графи 7 та 8, графи 9 та 10 не заповнюються.
Та також потрібно надати УР до декларації з ПДВ за травень 2025 р. на зменшення зобов’язань з ПДВ, є відповідне роз’яснення податківців: «…в декларації платником податку зазначаються дані, вказані в складеній на підставі первинних документів податковій накладній. Тому, обсяги постачання товарів/послуг та сума податку на додану вартість, вказані в помилковій (другій) податковій накладній і розрахунку коригування до неї, не підлягають відображенню в декларації» (роз’яснення ГУ ДПС у Львівській області «Як у випадку помилкового складання податкової накладної на операцію з постачання товарів/послуг необхідно відобразити податкові зобов’язання в податковій декларації з ПДВ?» опубліковано 23.06.21 р., посилання на повний текст: https://lv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/477249.html ).
Також слід мати на увазі, що при подані УР до 30/06/25 р., тобто до граничного строку сплати ПДВ за травень 2025 р., то при формуванні УР слід заповнити рядок 18.2: згідно з примітками у формі УР, «У рядку 18.2 зазначається сума в межах графи 6 рядка 18 та довідкового поля (виключно у випадку її від'ємного значення), на яку платник податку бажає зменшити залишок його узгоджених податкових зобов'язань, не сплачений до бюджету, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі».
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

