Коригування ПДВ: реєстрація ПН на платника замість неплатника
РК до помилкових ПН складаємо датой виявлення помилки, а правильні ПН датою першої події (02.05 та 05.06).
ДПС у роз’ясненні https://if.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/889227.html зазначають, якщо при здійсненні операції з постачання товарів/послуг на дату виникнення податкових зобов’язань з ПДВ складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну на неплатника ПДВ, при цьому покупець таких товарів зареєстрований платником ПДВ, то постачальник має скласти:
- розрахунок коригування з причиною коригування «103», яким показники такої податкової накладної виводяться в нуль. Такий розрахунок коригування складається на дату виявлення помилки та підлягає реєстрації в ЄРПН постачальником (продавцем);
- податкову накладну на покупця – платника ПДВ, дані якої відповідатимуть первинним (бухгалтерським) документам. Така податкова накладна складається датою виникнення податкових зобов’язань з ПДВ та підлягає обов’язковій реєстрації в ЄРПН.
У податковій декларації з ПДВ відображаються дані про обсяг здійсненої платником господарської операції (дані зайво складеної податкової накладної та розрахунку коригування до неї у податковій декларації з ПДВ не відображаються).
Такий варіант найкращій, адже операція не потрапить до декларації й реєстраційний ліміт не зачепить. Він підходить, якщо все відбулося в одному місяці (наприклад, за червень).
Якщо декларація за травень вже подана й коригування відбувається після граничного терміну подання, то маємо декілька варіантів:
1. Подати уточнюючу декларацію за травень та показати зобов’язання на платника. По суті відобразити подвійне зобов’язання. Виникне борг.
Виписати РК на мінус червнем та зареєструвати ( зняти зайве зобов’язання на неплатника). Оскільки реєстрація РК на мінус у наступному місяці – його Постачальник показує у місяці реєстрації.
Якщо вашого реєстраційного ліміту достатньо, ви реєструєте нові ПН на платника. Штрафу за несвоєчасну реєстрацію ПН не уникнути.
Якщо сума значна, то в декларації за червень РК на мінус може створити від’ємне значення з ПДВ.
При цьому реєстраційного ліміту може бути недостатньо, тому доведеться внести кошти на електронний рахунок з ПДВ, що дозволить врахувати від’ємне значення у погашення боргу.
2. Якщо суми незначні, як варіант – нічого не поправляти за минулий період, тобто не подавати уточнюючу декларацію за травень. Адже зобов’язання з ПДВ не занижене. А в червні виписати ПН на платника та зареєструвати РК на мінус на неплатника. Тут також буде штраф за несвоєчасну реєстрацію ПН та невірно відображений реєстраційний ліміт.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

