Витрати на страхування обладнання: облік в оренді підприємства
Якщо оренда для Вас основний вид діяльності, то тоді вартість страховки Ви можете обліковувати на рахунку 23.
Коли оренда - основний вид діяльності, тоді дохід від оренди слід показувати на субрахунку 703 (див. пояснення до цього субрахунку в Інструкції № 291), а її собівартість (яка може складатися із суми амортизації, зданого в оренду об'єкта, а також витрат на його страховку) доречно акумулювати спочатку на рахунку 23 із подальшим перекиданням на субрахунок 903.
Якщо ж Ви не калькулюєте собівартість орендних послуг, то тоді витрати на страховку можна обліковувати на субрахунку 949.
Додатково зауважимо, першочергово під час оплати страхування Вам треба зробити запис: Дт 655 Кт 311.
При цьому, оплативши страхування, підприємство отримує страховку на певний період і якщо він не співпадає зі звітним (наприклад, страхування оплачено одразу на рік вперед), то в бухобліку включати одразу усю вартість страховки до витрат не доречно. В такому разі витрати на оплату страхового поліса спочатку доцільно розглядати як затрати майбутніх періодів (див. пояснення до рахунку 39 «Витрати майбутніх періодів» в Інструкції № 291). У бухобліку це показують так: Дт 39 Кт 655.
В подальшому щомісяця або щокварталу (залежно від того, як обумовлено обліковою політикою) вартість страховки рівномірно показують у складі витрат періоду: Дт 23, 949 Кт 39.
До речі, коли йдеться про короткострокове страхування, яке припадає на один звітний період (наприклад, квартал), то в рахунку 39 немає потреби. В такому разі сплачену за поліс суму відразу можна відносити на витрати звітного періоду (Дт 23, 949 Кт 655).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Внесення запису про зміну прізвища в трудову книжку робітниці
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Узагальнення товарів у фіскальному чеку та способи оплати
Алгоритм дій для переходу з ПДВ на ЄП 3 групу
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Як розпочати ведення касової книги для ТОВ з ПРРО
Чи існує посада продавець-касир у сучасних компаніях
Документація для ФОП: сплата без призначення та РРО облік
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
ПДВ на реалізацію с/г продукції нижче собівартості: нюанси
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Питання про застосування 7% ПДВ на медичні ваги
ТОВ-платник ПДВ, продаємо різні ваги. Придбали у постачальника медичні …
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …

