Заголовок тимчасово відсутній
з яких пір оплата на розрахунковий рахунок фіскалізується?
2. Якщо купляють сертифікат на подарунок і приходить інша людина з сертифікатом і ним же розраховується то за це можуть зняти з єдиного податку? 3. Що мається на увазі спосіб оплати Інше? 4. Якщо плата через Lyqpay та інші сервіси треба вказувати дані картки?
1. Чи потрібно застосовувати РРО/ПРРО у раз розрахунків через QR-код залежить від того які дані у ньому запрограмовані
Згідно з п.п. 4 п. 5 розд. I Правил № 68 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0068500-20#n119) QR-код – матричний код (двовимірний штрих-код), який містить інформацію щодо отримувача коштів і призначений для сканування за допомогою мобільного пристрою, сканера штрих-коду з метою швидкого та безпомилкового передавання реквізитів операції переказу коштів.
Пунктом 8 розд. II Правил № 68 визначено, що елементи даних QR-коду, стандарти кодування кириличних символів, особливості кодування даних і приклади QR-кодів для версії формату 001 та формату 002 наведені в додатках 1, 2 до Правил.
Інформація, що міститься в QR-коді, сканується за допомогою камери пристрою, платіжного застосунку,), спеціалізованого банківського обладнання або універсального сканера QR-кодів. Дані розкодовуються як пропозиція щодо здійснення платежу, яка відобразиться в застосунку або інших інформаційних системах (програмному забезпеченні) (п. 18 розд. V Правил № 68).
Відповідно до п. 13 ст. 1 Закону № 1591 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1591-20#Text) електронний платіжний засіб – платіжний інструмент, реалізований на будь-якому носії, що містить в електронній формі дані, необхідні для ініціювання платіжної операції та/або здійснення інших операцій, визначених договором з емітентом.
Тобто, QR-код у розумінні законодавства, що регулює розрахункові операції, не є платіжним засобом. При цьому, родатківці зазначсають, що суб’єкт господарювання (продавець) не зобов’язаний застосовувати РРО та/або ПРРО у разі реалізації товарів, робіт (послуг), оплата за які здійснюється за допомогою QR-коду, в якому закодовані повні банківські реквізити рахунку у форматі ІВАN такого суб’єкта господарювання
2. Що стосується сертифіката, то податківці розглядають розрахунок за товари подарунковим сертифікатом в принципі як розрахунок в не грошовій формі (ІПК від 06.09.2021 р. N 3320/ІПК/99-00-04-03-03-06 ), тобто незалежно від того, хто ним розраховується.
А платникам ЄП заборонено застосовувати не грошові форми розрахунку (п. 291.6 ПКУ). Але подарунковий сертифікат не є негрошовим розрахунком.за своєю суттю, адже передача сертифіката полягає в оформленні передоплати за товар, тобто є факт грошовості розрахунків, самостійного значення сертифікат не має. В той же час при фіскальному підході податківці можуть наполягати на безгрошової формі розрахунку, певний ризик може бути.
3. Інше – це можуть бути сертифікати, бонуси, жетони і все те, що не є грошовою одиницею .
4. Реквізити ЕПЗ (платіжної картки) рядок 16 фіскального чека заповнюється тільки у разі застосування під час проведення розрахунків з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки) платіжного терміналу, з’єднаного або поєднаного з РРО/ПРРО (п. 4 розд. ІІ Положення від 21.01.2016 № 13 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0220-16 ). Оскільки у разі розрахунків через Lyqpay та інші сервіси не застосовується термінал, зазначати реквізити картки не потрібно
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Правильний розрахунок лікарняного: врахування зарплати і відпустки
У вересні до розрахунку лікарняного за січень , яку суму правильно взяти?21620,00 і 1 день? чи повинні…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Організація продажу товару ФОП: КВЕДи, документи та оплата
ФОП на 3-й групі єдиного податку придбав на аукціоні Prozorro товар — BMS-плати (балансири та пристрої захисту акумуляторних батарей) і планує надалі реалізовувати цей товар.
1…

