Заголовок тимчасово відсутній
з 01.01.25 постачальник став платником пдв. пн виписує за касовим методом - по надходженню грошей.
17.01.25 сплатили 8564,65 постачальнику за надані в грудні 24 послуги.
постачальник виписує пн на 8564,65 31.01.25
чи вірно робить постачальник виписав пн 31.01.25.,коли сплата була 17.01.25? є якісь моменти,при виписанні пн по касовому методу?
які документи повинен надати постачальник в підтвердження нарахування пдв за касовим методом?
дякую.
Так, постачальник рбить вірно, адже він має право виписувати ПН датою не пізніше останнього числа міясця, в якому отримані кошти від споживача. Це передбачено п. 44 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n8035. Право на застосування касового методу також надане постачальнркам комунальних посоуг навеною нормою ПКУ:
"Тимчасово, до 1 січня 2026 року, платники податку, які здійснюють постачання, передачу, розподіл електричної та/або теплової енергії, надають послуги із забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії та/або послуги із зменшення навантаження відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії", постачання вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702 та товарної підпозиції 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД, надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, нараховують плату за абонентське обслуговування, визначають дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.
Норма цього пункту поширюється на операції, за якими дата виникнення першої з подій, визначених у пункті 187.1 статті 187 та у пункті 198.2 статті 198 цього Кодексу, припадає на звітні (податкові) періоди до 1 січня 2026 року.
У разі якщо операції, визначені цим пунктом, мають безперервний або ритмічний характер постачання, платники податку:
покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усієї суми отриманих коштів або інших видів компенсації відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу протягом такого місяця;
покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведену податкову накладну з урахуванням усієї суми отриманих коштів або інших видів компенсації відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу протягом такого місяця".
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено експертом
Оподаткування страхування життя працівників: ЄСВ, ПДФО та ВЗ
Чи потрібно звітувати про інвалідів без найнятих працівників
Відповідь АІ схвалено експертом
Алгоритм дій при зміні постачальника ПРРО для бізнесу
Оприбуткування плит OSB: чи потрібно і за якою вартістю
Відповідь АІ схвалено експертом
Включати працівника у звітність під час відпустки за свій рахунок
Звіт про внески на працевлаштування осіб з інвалідністю: необхідність
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Оплата через Вестерн Юніон для ФОП: нюанси та правила
Відповідь АІ схвалено експертом
Як правильно заповнити додаток 4 до звіту по СПД
Є відповідь АІ
Розбіжності в сумі ЄСВ, ПДФО та ВЗ при подачі звітності
Питання сплати ЄСВ та податкової декларації під час лікарняного
Чи потрібно подавати довідкову податкову декларацію про сплату ЄСВ? Чи потрібно сплати ЄСВ за вересень місяць ( місяць в якому…
Відповідь АІ схвалено експертом
Оплата праці за відрядження для сумісника: як правильно розрахувати
Проблеми з реєстрацією ПН: права покупця та можливі штрафи
Алгоритм дій для ФОП з ПДВ при ризиковому статусі
Виписка податкової на передплату без коригування після повернення товару
Відповідь АІ відхилено експертом
Переоцінка валюти на валютному рахунку: що потрібно знати
Відповідь АІ схвалено експертом
Уточнення щодо подання звіту 4ДФ та недостачі копійок
Оподаткування доходів від продажу товарів через OLX і післяплату
Відповідь АІ відхилено експертом

