Заголовок тимчасово відсутній
Так, потрібно подати Повідомлення за новою формою. Постанову № 967 опубліковано в газеті Урядовий кур'єр за 28.08.2024 № 174. А отже, саме із цієї дати роботодавці мають застосовувати нову форму повідомлення про прийняття на роботу, а фізособи–роботодавці домашніх працівників – повідомлення про припинення трудових відносин із домашніми працівниками .
Однак на 02.09.2024 року у електронному кабінеті платника податків не оновлено форму Повідомлення про прийняття на роботу і досі діє стара форма F3001003. Тому, роботодавець, який приймає на роботу працівника і дата початку роботи 02.09.2024 року може подати повідомлення через електронний кабінет платника податків за старою формою не чекаючи появи нової форми.
Вимога для роботодавців повідомляти Державну податкову службу про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю: «Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому
Кабінетом Міністрів України».
Процедура та форма повідомлення Державної податкової служби про прийняття працівника на роботу регулюється постановою КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». 24.08.2024 форма повідомлення зазнала змін відповідно до постанови КМУ від
23.08.2024 № 967 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413».
Прийняття змін до Постанови № 413 обумовлено набранням чинності 24.08.2024 Закону України від 25.04.2024 № 3680-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо регулювання праці домашніх працівників», яким визначено, що з домашніми працівниками має укладатися письмовий трудовий договір, яким врегульовані усі питання – робочий час, час відпочинку, надання щорічної оплачуваної відпустки, умови оплати праці тощо. Відповідні зміни внесено і у Кодекс законів про працю.Тож зміни до Постанови № 413 спрямовані на забезпечення можливості подання фізичними особами, які уклали трудовий договір з домашніми працівниками, повідомлення про укладення або припинення такого договору до територіальних органів Державної податкової служби України за установленими формами. Проте через цю зміну всі роботодавці (юридичні особи, ФОП) отримали нову форму повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення
гіг-контракту, яка подається за правилами, визначеними Постановою № 413 (у редакції постанови КМУ від 23.08.2024 р. № 967).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Виплата дивідендів за півріччя: можливості та обмеження для ТОВ
Здача в оренду житлової нерухомості ФОП: нотаріальне посвідчення
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Складення податкової накладної при договорі комісії з ПДВ
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Алгоритм дій бухгалтера при передачі станка фірмі
Чи потрібен ПРРО для онлайн-продажу курсів підготовки
Подвійне оподаткування ПДВ: ризики та наслідки для підприємства
Пенсія по інвалідності та пільги зі сплати ЄСВ для ФОП
Об'єднаний звіт для ФОП з найманим працівником у вересні
Відповідь АІ схвалено експертом
Нарахування заробітної плати директору на послуги в БАС проф
Налаштування 20-ОПП для орендованих приміщень та майданчика
ТОВ вирішило продавати вживані та завезені авто на майданчику
Взяло в оренду нежитлове приміщення в 40 кв м та відкритий майданчик 100 кв м Питання: як в 20-ОПП назвати ці об'єкти орендовані, офіс по юр адресі маємо вже…
Включення премії та максимального ЄСВ у декретний лікарняний
Питання по розрахунку: В грудні 2025 року була нарахована виплачена премія за 3-й 2025р. Чи включається сума премії в розрахунок декретних саме в цьому…
Є відповідь АІ
Формування податкової накладної при оплаті від іншого ФОП
Навчання керівника з військового обліку: чи є нові нюанси
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Питання реєстрації ПДВ та обов'язків платника у жовтні
02.10.26 р. ТОВ подало заяву на добровільну реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р., ліміт в 1 млн грн не перевищено. 05.10.26р. в електронному кабінеті є дані про реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р. Є вірогідність, що до кінця місяця ТОВ перевищить ліміт в 1 млн…
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи потрібно показувати дохід за виконані роботи без оплати
Переплата за оренду землі: можливість повернення коштів на рахунок
у мене переплата по оренді землі (у нас пільга знаходимись у зоні бойових дій). Ми можемо повернути ці кошти на розрахунковий рахунок?
Дякую…
Відповідь АІ схвалено експертом
Наслідки відсутності документів на послуги доставки при імпорті товару
Документальне оформлення продажу товару нижче собівартості ПДВ
Відповідь АІ схвалено експертом


