Заголовок тимчасово відсутній
В кожній ТОВці мають по 50%.
Одна фірма має оборот за 2023 рік 1,8 млн Є
Друга фірма має за 2023 рік 0,8 млн €.
Податок на прибуток 9%
Між Україною і Польщею є договір про подвійне оподаткування. Чи буде потрібно власникам сплатити різницю податку в Україні?
Особа (особи) яка визає себе контролером цих КІК (одної чи обох) має подати Звіти про КІК за 2022 та 2023 роки.
Якщо 100% контролером обох КІК буде одна особа, то загальний дохід всіх КІК за 2023 рік перевищує 2 млн.євро.
Щодо інших прав на пільгу - ст. 39-2 ПКУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17?find=1&text=%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD#n18466) визначає наступне:
"39-2.4.1. Скоригований прибуток контрольованої іноземної компанії не підлягає включенню до загального оподатковуваного доходу, не є об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств контролюючої особи у разі додержання таких умов:
а) між Україною та іноземною юрисдикцією місцезнаходження (реєстрації) контрольованої іноземної компанії є чинний договір про уникнення подвійного оподаткування або про обмін податковою інформацією та
б) виконується будь-яка з таких умов:
контрольована іноземна компанія фактично сплачує податок на прибуток за ефективною ставкою, що є не меншою за базову (основну) ставку податку на прибуток підприємств в Україні, визначену пунктом 136.1 статті 136 цього Кодексу, або є меншою за таку ставку не більше ніж на п’ять відсоткових пунктів, або
частка пасивних доходів контрольованої іноземної компанії становить не більше 50 відсотків загальної суми доходів контрольованої іноземної компанії із всіх джерел.
У разі якщо частка пасивних доходів контрольованої іноземної компанії становить більше 50 відсотків загальної суми доходів контрольованої іноземної компанії із всіх джерел, для цілей застосування цієї статті такі доходи визнаються активними, за умови що контрольована іноземна компанія:
фактично виконує суттєві функції, несе ризики та використовує активи в операціях, що призводять до отримання відповідних активних доходів;
має необхідні ресурси для виконання зазначених функцій, управління ризиками та використання активів (кваліфікований персонал, основні фонди у власності або користуванні, достатній власний капітал тощо).
Для цілей цієї статті ефективна ставка податку на прибуток підприємств розраховується шляхом ділення суми витрат зі сплати податку на прибуток підприємств на суму прибутку до оподаткування за даними фінансової звітності за відповідний календарний рік та множення на 100 відсотків."
Якщо не зможете скористатися пільгою, то прийдеться доплачувати суму податку, яку розрахуєте в формулам додатку КІК до декларації про майновий стан і доходи.
Якщо кожна фізособа визнає себе контролером по кожній КІК в межах своєї частки - так само буде оподаткування, як і і варіанті, що наведений вищще, бо не будете мати пільг по п. 39-2.4 ПКУ.
Якщо ж одна особа визнає себе контролером 100 % по одній КІК, а інша особа визначє себе контролером 100 % по іншій КІК, то на нашу думку, одидві особи можуть попасти під пільгу "дохід не більше 2 млн.євро". І тоді прибуток КІК не буде оподатковуватись у кожного контролера на "своїй" компанії.
В інформаційному листі № 3/2024 ДПСУ вказує наступне (https://tax.gov.ua/data/material/000/653/775003/InfoList3_2024.pdf):
"2.1. ЩОДО ВИЗНАННЯ ФІЗИЧНОЇ (ЮРИДИЧНОЇ) ОСОБИ – РЕЗИДЕНТА (1)
УКРАЇНИ КОНТРОЛЮЮЧОЮ ОСОБОЮ, ЯКЩО ІНША ФІЗИЧНА (ЮРИДИЧНА)
ОСОБА – РЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ (2) ВИЗНАЧИВ СЕБЕ КОНТРОЛЮЮЧОЮ
ОСОБОЮ КІК У РОЗМІРІ 100 %. ЯКИМ ЧИНОМ (ЗА ЯКОЮ ПРОЦЕДУРОЮ)
ОДИН ЗІ СПІВВЛАСНИКІВ КОМПАНІЇ МОЖЕ САМОСТІЙНО ВИЗНАЧИТИ СЕБЕ
КОНТРОЛЮЮЧОЮ ОСОБОЮ?
Підстави визначення контролюючою особою встановлені підпунктами 39-2.1.2 –
39-2.1.7 пункту 39-2.1 статті 39-2 розділу І Кодексу.
Водночас відповідно до підпункту 39-2.2.2 пункту 39-2.2 статті 39-2 розділу І Кодексу
об’єктом оподаткування для податку на доходи фізичних осіб (податку на прибуток
підприємств) контролюючої особи є частина скоригованого прибутку контрольованої
іноземної компанії, пропорційна частці, якою володіє або яку контролює така фізична
(юридична) особа на останній день відповідного звітного періоду, щодо якого
розраховується скоригований прибуток контрольованої іноземної компанії, що
обчислюється відповідно до правил, визначених статтею 39-2 розділу І Кодексу.
Відповідно до підпункту 39-2.2.3 пункту 39-2.2 статті 39-2 розділу І Кодексу скоригований
прибуток контрольованої іноземної компанії, який було включено до об’єкта
оподаткування однієї контролюючої особи в порядку, передбаченому Кодексом, не може
бути повторно включено до об’єкта оподаткування іншої контролюючої особи або
контролюючих осіб.
Підпунктом 39-2.5.2 пункту 39-2.5 статті 39-2 розділу I Кодексу визначено, що контролюючі
особи зобов’язані подавати Звіт про контрольовані іноземні компанії до контролюючого
органу одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи або
податкової декларації з податку на прибуток підприємств за відповідний календарний рік
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України
"Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну
ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
Тож на фізичну (юридичну) особу – резидента України (2), яка визначила себе
контролюючою особою КІК у розмірі 100 %, покладаються зобов’язання, передбачені
статтею 39-2 розділу І Кодексу. "
Додатково рекомендуємо отримати ІПК.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

