Заголовок тимчасово відсутній
Якщо на автівку встановили газобалонне обладнання (ГБО) потрібно
- затвердити наказом тимчасову лінійну норму списання газу – на основі коригування лінійної норми рідкого палива.
- Норми такі: бензин – стиснений природний газ (1:1), бензин – скраплений нафтовий газ (1: 1,25), дизпаливо – стиснений природний газ (1:0,92). Див. пп. 2.1.4 Норм № 43.
- Або ж слід подати заявку на розрахунок норми у ДержавтотрансНДІпроект.
Зверніть увагу на деякі обмеження та умови застосування норм додаткового споживання палива на запуск автомобілів
1. Під час експлуатації автомобілів на рідкому паливі норма додаткового споживання палива на запуск автомобілів не застосовується.
Тобто у разі, якщо в певний період часу (день, тиждень, місяць) автомобіль робив на бензині, то норма додаткового споживання палива на його запуск не може бути застосована.
2. Норма додаткового споживання палива встановлюється за умови наявного факту запуску (запусків) двигуна на рідкому паливі та здійснення подальшого пробігу на газовому паливі відповідно до подорожнього листа та/або іншого звітного документа.
Отже, документально повинно бути підтверджена робота автомобіля в певний період часу виключно на газовому паливі.
3. Конкретне значення норми додаткового споживання палива обирається у регламентованих межах залежно від кількості (частоти) запусків двигуна на звітний (розрахунковий) період. При цьому більші значення обираються для умов експлуатації, що потребують частих запусків, особливо якщо їм передують вимушені довготривалі простої із вимкненим двигуном, та передбачають поїздки на відносно невеликі відстані. В іншому разі обираються мінімально можливі значення норми відповідно до фактичних потреб.
Отже, керівником при затвердженні норм додаткового споживання палива у регламентованих межах слід об’єктивно враховувати специфіку постійної роботи автомобіля.
4. Норму додаткового споживання палива на запуск застосовують у регламентованих межах з урахуванням рекомендацій (обмежень) заводу — виробника автомобіля або газобалонного обладнання.
5. Інші значення норми додаткового споживання палива для автомобілів, що працюють на СПГ або ЗНГ, а також автомобілів, що використовують інші види альтернативного або сумішевого палива, можуть бути встановлені в разі потреби ДержавтотрансНДІпроектом на запит (за замовленням) заводів-виробників або установ — власників автомобілів, залежно від властивостей палива та особливостей конструкції автомобілів.
Майте на увазі, що цілком можливі випадки, коли у автомобіля раптово закінчився газ, при цьому необхідно терміново виконувати роботу або їхати на заправку заправляти автомобіль. У цьому разі автомобіль певний період часу буде рухатись на бензині. І цей факт необхідно обов’язково задокументувати в подорожньому листі або іншому звітному документі.
Ось тут-то для зручності документування роботи автотранспортних засобів, які мають газове обладнання, і знадобиться така форма подорожнього листа, в якому можна відображати використання двох видів пального (бензин та газ).
приклад.
На автомобілі Daewoo Nexia (базова лінійна норма – 8,2 л/100 км) встановлено газобалонне обладнання, що дозволяє автомобілю працювати на стиснутому природному газі. Це викликало збільшення маси на 100 кг (0,1 т).
Розрахуємо тимчасову лінійну норму витрати палива за формулою:
Н's = Hs2 + дельта Gen х Hg, де:
Н's - тимчасова лінійна норма, л/100 км;
Hs2 - лінійна норма для базового автомобіля, л/100км;
дельта Gen - різниця споряджених мас, т;
Hg - норма на одну тонну спорядженої маси, л/100 т-км (норма на одну тонну спорядженої маси (Hg) при використанні бензину) - 2,0 л/100 т-км.
Отже, з урахуванням даних нашого прикладу:
Н's = 8,2 л/100 км + 0,1 т х 2 л/100 т-км = 8,4 л/100 км.
Таким чином, за умови роботи на бензині тимчасова норма витрати складе 8,4 л/100 км.
При роботі на СПГ витрата газу буде аналогічною (8,4 л/100 км), оскільки перевідний коефіцієнт «бензин – СПГ» - 1 : 1.
Якщо б на цьому автомобілі було встановлено газобалонне обладнання, що дозволяє автомобілю працювати на зрідженому нафтовому газі, то потрібно було б застосувати перевідний коефіцієнт «бензин – ЗНГ» - 1 : 1,25.
Тоді витрата газа була б більшою: 10,5 л/100 км (8,4 х 1,25).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

