Заголовок тимчасово відсутній
1. Якщо немає ніяких викидів, скидів, розміщень відходів, відсутнє використання радіоактивних речовин, то екоподаток не сплачується та декларація не подається. Декларацію подають всі підприємства, фізособи-підприємці (ФОП), представники нерезидентів, бюджетні організації, комунальні підприємства, які мають джерела забруднення.
2. Не подають декларацію з екоподатку такі суб’єкти-забруднювачі навколишнього середовища, у яких: викид двоокису вуглецю існує, але не більше 500 тонн на рік за всіма джерелами забруднення (п. 240.7 ПК). При цьому якщо декларація раніше подавалася, то ДПС слід повідомити заявою про те, що вона подаватися не буде через низькі викиди
3. Якщо раніше екоподаток сплачувався, у суб’єкта господарювання є потенційні стаціонарні джерела забруднення, то слід повідомити завчасно ДПС за місцем розташування джерела забруднення про те, що викиди не плануються. Для цього слід скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екоподатку. Така заява подається не пізніше крайньої дати подачі декларації з екоподатку за І квартал звітного року (роз’яснення ДПС). Якщо цього зроблено не було, то доведеться подавати «порожню» декларацію з екоподатку, тобто з нульовим податком.
4. Основні правила складання декларації такі:
- до кожного стаціонарного джерела забруднення складаємо окремий розрахунок (додаток). При заповненні додатків можна скористатися спеціальними вказівками, які є в кожному додатку;
- всі вартісні показники у додатках (розрахунках) проставляються у гривнях з копійками;
- дані про фактичні (валові) викиди наводимо у тоннах, а не кілограмах;
- для заповнення декларації використовуємо цифрові коди забруднюючих речовин, які можна знайти у довідкових Додатку 7 та Додатку 8 до податкової декларації з екоподатку. Наприклад, вуглекислий газ СО2 має код «243.4.001» (це одночасно і код речовини і код групи). У декларації зазначається не код забруднюючої речовини, а загальний код групи, наприклад не «243.1.002» (аміак), а «243.1.000»;
- якщо комірка не заповнюється, то в електронній версії комірки залишаємо порожніми, а у паперовій версії ставимо прочерки.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…

