Відеозапис | 14 травня 2024
Лектор вебінару
-
Тетяна Гуль
Консультант з питань оплати праці та трудового права
Про що дізнаєтесь?
- Які документи потрібно мати ФОПу щодо найманих працівників, щоб не отримати штраф
- Чи обов’язково ФОПу укладати письмовий трудовий договір під час дії ВС
- Чи має ФОП вести електронну трудову книжку
Оберіть відео для перегляду
4.9(12)
Оцініть відео:
ФОП і наймані працівники: ризики в оформленні, зарплаті і звітності
01:03:05
Тетяна Гуль
4.9(12)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали Презентація
Програма
- ФОП із найманими працівниками: які документи потрібно мати, щоб не наразитися на штрафи (колдоговір, штатний розпис, трудові договори, табелі обліку робочого часу, відомість нарахування зарплати тощо)
- Найманий працівник у ФОПа: чи обов’язково укладати письмовий трудовий договір під час дії воєнного стану
- Заява та наказ: оформлювати чи ні, якщо є письмовий трудовий договір?
- Паперова трудова книжка: хто вносить запис, де зберігати? Чи має ФОП вести електронну трудову книжку?
- Особова справа та особова картка: що повинен мати ФОП?
- Чи потрібно ФОПу заповнювати табель обліку робочого часу? За якою формою?
- Нарахування зарплати, індексації, відпускних, лікарняних/декретних найманим працівникам: які особливості для ФОП-роботодавця?
- Яку зарплатну звітність має подавати ФОП за найманих працівників: податковий розрахунок, звіт з праці тощо. Приклади заповнення.