Консультації лекторів

Online-відповіді на запитання з Мар’яною Кавин

4.6(12)

1223

81
Оберіть відео для перегляду

4.6(12)

Оцініть відео:

Online-відповіді на запитання

02:35:25

Мар'яна Кавин

4.6(12)

Оцініть відео:
4.6(12)

1223

81
Доброго дня ! Наше підприємство надає послуги з надання права на розміщення рекламних матеріалів на рекламних носіях у метрополітені. На які рахунки правильно віднести наші витрати. Щоб правильно відобразити собівартість. Ми платимо метрополітену за користування місцями ,технагляд метрополітену, відшкодування вартості електроенергії. Нараховуємо амортизацію на рекламні конструкції . Орендну плату за офіс та зарплату відносимо на 92 рахунок . Дякую
Доброго дня. Сесія передала колектор та скважину на праві господарського відання комунальному комерційному підприємству юр. особі на заг. системі оподаткування та надала право директору здавати в оренду передані обєкти. Як правильно оформити договір оренди та як відобразити в бухгалтерському обліку дану операцію?
Вітаю! Юридична особа-платник ЄП здає власне приміщення в оренду, що є основним видом діяльності. В штаті директор та бухгалтер. 1) Чи можна зарплату директора та бухгалтера відносити на рах. 92? 2) Чи можна не використовувати рах. 91, якщо 100 % приміщення здається в оренду єдиному орендарю? 3) Чи правильно відносити на собівартість крім амортизації приміщення земельний податок , екологічний податок і податок на нерухоме майно? Дякую.
для комунального підприємства субпідрядник виставляє вартість робіт с 2% единого податку в тому числі, а при прийнятті послуг комунального підприємства для Замовника-(Депатрамент Харківської міської ради) приймають нашу вартість робіт без 2% субпідрядника. Тому податок підрядника прямо йде на збитки комунального підприємства. Чи правильно це та як показати в декларації на прибуток ці 2%?
ТОВ мікро загальна з 2017 збиткове, без PI. Київ. Здає в оренду 90% приміщення. Обліковує як інвест.нерухомість за первісною вартістю, зменш. на суму амортизації. В обліковій "Приміщення утримується для використання у майбутньому як операційна нерухомість. Мікропідприємство може обліковувати НА тільки за первісною вартістю без урахування зменшення корисності та переоцінки до справедливої вартості» Приміщення і надалі буде здаватись. Нарахування амортизації правомірне та як захистити себе? Дякую.
ЮО, 4група, с\г. Ми перевезли зерно зі свого складу на елеватор.
 Супров. докум. були ТТН. При прийм. на елеваторі нам по лабор. аналізах надали реєстри показників та картки аналізу зерна. Підкажіть, будь ласка, на весь час зберігання зерна у нас не виникає ніяких ПЗ ? І ТТНки ці просто засвідчують факт перевез. зерна, інших наслідків ніяких немає? А якщо на елеват. у нас захочуть купити через певний час це зерно, то вже відповідідно тими датами будуть у нас податкові зобов`язання? Дякую.
Добрий день! ТОВ(заг.система,ПДВ,мікро) планує займатись виробництвом. Закупили обладнання, прийняли на роботу технолога з виробництва. Обладнання на етапі монтажу, продукція поки не виробляється. На який рахунок бухобліку відносити зарплату технолога?
Доброго дня! ТОВ (заг.с-ма+ПДВ+до 40млн.без різниць) має укладений договір з Новою поштою на доставку, вони щомісяця надсилають акт на послуги з накладеними ел.підписами. Чи обов'язково зберігати ще експрес-накладні? Якщо не зберігали до цього, то чи достатньо буде просто надрукувати специфікацію до актів, чи вона теж має бути підписана обома сторонами. Чи матимуть право зняти витрати, адже первинний документ все ж є. Щиро дякую.
Доброго дня!Чи включається до доходу ФОПа 2 групи компенсація відсотків за кредитним договором, яка перераховується Фондом розвитку підприємництва (ФРП ескроу) на рахунок Приватбанка "Відсотки за кредитами"?Тіло кредита ФОП сплачує самостійно, а відсотки сплачує Приватбанку Фонд розвитку підприємництва.Чи є ця компенсація відсотків доходом ФОПа 2 групи?На ФОПівский поточний рахунок "2600" кошти від Фонду розв.підприємництва не заходять, а йдуть на рах.20685024939075"Відсотки за кредитами" Дякую!
ТОВ заг.сист.оподат.Орендує в комун.власн.склади/част.майн.комплексу/здає в суборенду.Основ.вид діяльності.Відшкодув.ком.послуг, інших витрат здійснює окремим договором.Площу яку здаємо в субор. на 23, проходи на 91,потім 23 на 903.Дох.від суборенди-703.Дох.від відшкод.послуг -719. Комун.послуги та ін.витрати -949.Собів-ть оренди збиткова. А інші дох-інші витрати=прибуток.Фінзвітність виглядає не гарно.Може 719 поміняти на 703/1, а 949 на 91? внести зміни в об.політику? Дуже вдячна за відповідь!
Добрий день. ФОП 2 група. По результатах восьми місяців роботи є ризик перевищення ліміту за рік. Чи можна подати заяву до 15 вересня і перейти на третю групу єдиного податку ? А в грудні знову подати заяву про перехід на другу групу? Дякую за відповідь.
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, В ОСББ форма авансового звіту залишається ж без змін після липня 2023року? Чи я щось пропустила,не вірно зрозуміла....Завчасно дякую!
Доброго дня! Чи можна у договорі оренди нежитл.приміщення (цільове призначення-склад товарів) площею 15 кв.м. прописати, що Орендар буде користуватися приміщенням тільки 2 рази на місяць - у дні отримання товарів від постачальника та дні відвантаження товарів покупцю? За це орендна плата на місяць буде всього 500 гривень за 15 кв.м. Чи така низька орендна плата буде незаконною? Орендар - юр. особа, директором якої є дружина ФОПа-Орендодавця. Дякую!
Доброго дня! Питання, можливо, не по темі.
 Звичайна фіз особа, не ФОП, здала свою власну квартиру в оренду для ВПО(переселенців) по договору,офіційно, але не сплачувала жодних податків вже понад рік. Продовжує далі здавати в оренду квартиру.Який механізм виправлення даної ситуації, з найменшими штрафами для неї. Завчасно дякую.
Доброго дня! Чи може директор ТОВки (Орендар), яка є дружиною ФОПа-Орендодавця, підписати договір оренди нежитлового приміщення з ФОПом-чоловіком? Чи може Акти виконаних робіт підписувати від ТОВки головний бухгалтер, а не директор-дружина Орендодавця? І чи може договір оренди підписати замість директора ТОВки головний бухгалтер ТОВки? Дякую!
Комунальне комерційне п-во(юр.особа) фінансується з місц. бюджету(на товари,послуги та зарплату усіх працівників) та за рахунок бюджетних коштів закуповує та отримує безоплатно основні засоби . Так,як підприємство прибуткове, то воно надає платні послуги трактора. Як правильно визначити дохід та витрати, якщо у калькуляцію закладено з/плата тракториста та нарах. на неї, які фінанс. з місц.бюджету, а матеріали закуплені за власні кошти? І що робити з адмін. та виробн. витратами, як їх розділяти?
Добий день.Юр. особа повернулась у серпні з 2%ЄП на загальну сист. здає декларацію на прибуток річну.При переході з 4 кварталу на спрощену сист. коли потрібно буде здати декларацію на прибуток і за який період ?Дякую
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи потрібно з 01.08.2023 року мобілізованому єдиннику платити єдиний податок? Довідку з ТЦК, що він призваний до податкової подавала, щоб податок не нараховували. Дякую заздалегідь за відповідь.
Добрий день. При відкритті ФОП на 3 групе єдиного податку (оренда, готельне господаство) місце провадження господарської діяльності вказали "територія України" . Чи обов'язково підприємцю у подальшому вказувати конкретне місце провадження господарської діяльності (їх декілька у різних містах), чи можливо залишити територія України. Чи є в цьому якесь порушення (територія України) і чи є якась відповідальність. 20 -ОПП за кожним об'єктом подавались окремо.
Як ЮО платнику ЕП зі ставкою 5% визначити прибуток ( 5%) з метою оподаткування з продажу автомобіля, в разі його продажу більше ніж балансова вартість.