Відеозапис | 12 травня 2023
Лектори оnline-конференції
-
Ірина Губіна
Експерт з податкового та бухгалтерського обліку -
Тимур Алієв
Консультант із питань бухгалтерського обліку тa оподаткування
Про що дізнаєтесь?
- Первинні документи: (не)обов’язкові, відмінність від підтвердних, обов’язкові реквізити
- Втрачені документи та документи з помилками: вплив на податковий кредит, зберігання, відповідальність за відсутність документів
- Кадровий аудит: підготовка, необхідні документи, звіряння та перевірка документів
- Результати кадрового аудиту: оформлення, виправлення помилок, дії у разі втрати чи пошкодження документів
Матеріали та Сертифікат
Оберіть відео для перегляду
4.9(18)
Оцініть відео:
Бухгалтерський аудит первинки для ЮО і ФОП: оновлені правила ведення та зберігання, податкові ризики втрачених документів
01:02:38
Ірина Губіна
4.9(18)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали Презентація
5(17)
Оцініть відео:
Кадровий аудит: подбайте про ідеальні кадрові документи – до перевірки Держпраці
00:42:08
Тимур Алієв
5(17)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали Презентація
Програма
Бухгалтерський аудит первинки для ЮО і ФОП: оновлені правила ведення та зберігання, податкові ризики втрачених документів
Ірина Губіна
- Документальні вимоги ПКУ: які документи треба мати обов’язково, які документи може НЕ мати ФОП на спрощеній системі
- Документи первинні та підтвердні – чому важливо розрізняти та що врахувати при їх складанні
- Обов’язкові реквізити первинного документа: на що треба звернути увагу при їх прийнятті до обліку, які останні новації Положення № 88 слід обов’язково врахувати
- Які помилки можуть коштувати витрат та податкового кредиту, які помилки роблять документ «недійсним» та як цього уникнути
- Зберігання документів: як організувати із дотриманням всіх законодавчих вимог
- Документи, втрачені через воєнні дії: як захистити показники декларацій
- Відповідальність за відсутність документів: які наслідки чекати, окрім штрафів.
Кадровий аудит: подбайте про ідеальні кадрові документи – до перевірки Держпраці
Тимур Алієв
- Підготовка до проведення кадрового аудиту: кому доручити цю роботу.
- Визначення пакета необхідних документів: що (не)потрібно.
- Звіряння документів: які форми краще використовувати.
- Перевірка кадрової документації: увага на деталі!
- Оформлення результатів кадрового аудиту: що на виході?
- Виправлення кадрових помилок: що так як (не)можливо.
- Втрачено чи пошкоджено кадрові документи: дії кадровика.