4.6(35)
Урок 1. Стратегія бізнесу – стратегія HR
Ірина Романенко
4.6(35)
4.7(32)
Урок 2. Цикл управління персоналом
Ірина Романенко
4.7(32)
4.8(27)
Урок 3. Портрет HR-менеджера: роль, функції та задачі та кар’єрні можливості
Ірина Романенко
4.8(27)
4.6(16)
Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 1
Ірина Романенко
4.6(16)
4.7(14)
Розбір домашнього завдання до модуля 1
Ірина Романенко
4.7(14)
4.7(25)
Урок 1. Профілі посад, компетенція та компетентність. Методи оцінювання кандидатів
Ірина Романенко
4.7(25)
4.8(23)
Урок 2. Рекрутинг: формування вимог до процесу підбору, етапи та інструменти підбору
Ірина Романенко
4.8(23)
4.7(20)
Урок 3. Адаптація: етапи та основні помилки. Роль керівника та HR у процесі адаптації
Ірина Романенко
4.7(20)
4.8(6)
Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 2
Ірина Романенко
4.8(6)
4.8(6)
Розбір домашнього завдання до модуля 2
Ірина Романенко
4.8(6)
4.9(16)
Урок 1. Оцінка персоналу: цілі, основні інструменти, KPI
Ірина Романенко
4.9(16)
5(14)
Урок 2. Потенціал співробітника та визначення потреби в розвитку
Ірина Романенко
5(14)
5(13)
Урок 3. Індивідуальний план розвитку персоналу
Ірина Романенко
5(13)
4.8(6)
Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 3
Ірина Романенко
4.8(6)
5(4)
Розбір домашнього завдання до модуля 3
Ірина Романенко
5(4)
4.7(16)
Урок 1. Total Reward: система оплати праці, управління винагородами, оцінювання ролей і грейди
Ірина Романенко
4.7(16)
5(14)
Урок 2. Матеріальна мотивація: бонуси, премії, пільги та компенсації
Ірина Романенко
5(14)
4.8(15)
Урок 3. Нематеріальні інструменти мотивації
Ірина Романенко
4.8(15)
5(4)
Розбір домашнього завдання до модуля 4
Ірина Романенко
5(4)
4.8(12)
Урок 1. Елементи корпоративної культури. Формування корпоративних цінностей
Ірина Романенко
4.8(12)
5(13)
Урок 2. Лідерство та комунікація в команді
Ірина Романенко
5(13)
5(12)
Урок 3. Індекс задоволеності, лояльність, залученість, eNPS – як оцінити та управляти?
Ірина Романенко
5(12)
5(5)
Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 5
Ірина Романенко
5(5)
5(4)
Розбір домашнього завдання до модуля 5
Ірина Романенко
5(4)
4.8(12)
НR: як бути затребуваним спеціалістом на ринку праці навіть у кризу
Ірина Романенко
4.8(12)
4.8(8)
HR-моделі. Як виглядає сучасна HR-функція?
Ірина Романенко
4.8(8)
5(8)
Очікування бізнесу від HR
Ірина Романенко
5(8)
4.7(14)
Горіти і не згорати. Профілактика вигорання
Анна Зайцева
4.7(14)
0(0)
0
0(0)
Виконані домашні завдання приймалися до 18 травня, 11:00
6705

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1 виконані досить добре, дещо переплутані кроки процесу з "чим зафіксовано"
Завдання 2. Дуже добре!
Завдання 3. Завдання виконано добре. Сподіваюсь подальші уроки допоможуть Вам у вдосконалення та розвитку!
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Загальна логіка складання процесу дещо переплутана, крок 5 і 6 інші процеси
Завдання 2. Дещо конфліктують пункти в процесі утримання - якщо немає плинності та достатній рівень ЗП, навіщо збільшувати преміювання?
Завдання 3. Дякую, у Вас буде можливість навчитись
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. По резюме не можливо встановити відповідність профілю посади, це визначається на співбесіді + перевірка знань.
Завдання 2. Не дивлячись по недостій рівень зрілості процесів в компанії, завдання виконано добре. Дякую!
Завдання 3. Дякую, дуже добре! У Вас буде можливість навчитись
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Завдання виконано не повністю, не до всіх кроків зазначені обмеження та ресурси.
Завдання 2. Не виконано
Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу.
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Всі завдання виконані на відмінно! Відповіді повні, логічні, зрозумілі та дуже системні та структуровані. Можливо Вам потрібен більш поглиблений курс рівня HR бізнес-партнера
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Не виконано
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1 не виконано.
Завдання 2 виконано досить добре, в процесі рекрутингу додані кроки, які не стосуються рекрутингу.
Завдання 3. Вміння відстоювати свою точку зору та вирішення конфліктів це компетенція, а не навичка. У Вас буде змога з цим ознайомитись в наступних уроках. Дякую!
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1 та 2 виконані досить добре, дещо переплутані кроки процесу, буде можливість вдосконалити на уроці рекрутмент.
Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу.
Чекаємо на вас на наступному модулі!
домашнє завдання_Модуль1

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Процес не закінчений - кінець процесу =є кандидат на прийом
Завдання 2. Не вистачає інформації та конкретики для оцінки завдання
Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу.
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Логіка процесу правильна, не розумію що означає "Аналіз на відповідність посадової інструкції, вільної вакансії, до реалій теперішнього часу" Це гасло, а не конкретна дія, так як не зрозуміло, а що конкретно потрібно робити. Коли описуєте процес, мають бути конкретні вимірювальні кроки.

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. В описі процесу підбору описані події які не стосуються процесу підбору, наприклад тендер, чи внесення змін до ШР. Процес підбору починається з отримання заявки (вказівки) кого і скільки вакансій є. Кроки 2 і 3 рекомендую поміняти порядок виконання, щоб не втрачати час. Тоді більш широке охоплення цільової аудиторії. Також не описана в процесі роль замовника - саме замовник дає заявку на підбір та вимоги, проводить співбесіди та приймає рішення щодо кандидата

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Логіка написання процесу вірна, але в процесі не має ролі замовника. Без замовника процес підбору не відбувається, тому що саме замовник подає заявку, вимоги, проводить співбесіди та приймає рішення. Завдання 2. Дуже добре виконано завдання. Зверніть увагу на "Залучити «кращі таланти» та молодь" - це гасло, а не конкретна дія, так як не зрозуміло, а що конкретно потрібно робити. Коли пишете плани, мають бути конкретні вимірювальні кроки. Також рекомендую додавати не окремі елементи процесів, а створювати, описувати та формалізовувати процеси як в завданні. Дякую. Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу.
Чекаємо на вас на наступному модулі!
Очікую зворотного зв'язку!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Заявка щодо пошуку персоналу - виконавець має бути замовник вакансії. Логіка правильна, але процес не завершений. Вихід з процесу - є погоджений замовником кандидат на прийом
Завдання 2. Більш прискіпливий відбір кандидатів на етапі співбесід з керівником - менеджер з персоналу на це не впливає, це рішення замовника. Організація взаємодії з керівництвом - постійний зв'язок - аналогічно поза зоною впливу, цю проблему можна розв'язати шляхом навчання керівників. Зверніть увагу на помилки в процесах, чи лишні кроки - це і буде те, що припиняємо роботи.

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Що має стати підставою для початку процесу оформлення? - пошук кандидата це процес, а не подія. Подія це звільнення працівника, відкриття нової посади тощо. Де/чим зафіксовано? - це документ, лист, усна домовленість. Не може бути приміщення тощо. Загальна логіка написання процес вірна. Дякую
Завдання 2. Дуже добре. Зверніть увагу на помилки в існуючому процесі, це і є те, що припиняємо роботи. Наприклад, адаптувати працівників без плану адаптації тощо
Завдання 3. Дякую за таку детальну відповідь. Набувати знання з питань навчання, оцінки та мотивації персоналу в держустановах просто необхідно! Не важливо сфера діяльності, управління персоналом завжди стандартне.
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Логіка дотримана з точки зору методології, єдине зауваження - в колонці "чим зафіксовано" написано - співбесіда. Співбесіда - це подія, що автоматично робить її кроком процесу. Там потрібно описувати документ, місце фіксації тощо. Сам процес дещо обтяжений лишніми кроками та погодженнями, впевнена Вам стане зрозуміліше після уроку про рекрутинг. Дякую!
Завдання 2. На Вашому прикладі коли компанія фактично не працюю, виконати завдання неможливо. Якщо хочете попрактикуватись у цій вправі, можете зробити те саме завдання на етапі, коли компанія працювала. Я перегляну ще раз. Завдання 3. Дякую! Все буде в наступних уроках. Удачі)
Чекаємо на вас на наступному модулі!
З повагою, Анастасія

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Бачу що приділили час на виконання завдань, з врахуванням того що у Вас немає практичного досвіду, завдання виконані на досить високому рівні. По завданні 2 потрібно попрацювати над уточненням проблематики у керівника. Розширення штату не принесе бажаного результату, ці питання вирішуються наступними інструментами - перегляд функціонала працівників в сторону взаємозамінності, перегляд навантаження на співробітника та розвитком персоналу. Всі ці інструменти Ви зможете опанувати з наступних уроків. Дякую!
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Завдання 1. Крок 3 робить замовник. Процес не завершений, через те, що мета процесу - відібраний кандидат готовий до оформлення.
Завдання 2 виконано на належному рівні. Рекомендую сформувати критерії виміру оцінки ефективності (як розумієте що співробітник не ефективний?)
Завдання 3. Завдання виконано прекрасно. Сподіваюсь подальші уроки допоможуть Вам у вдосконалення та розвитку!
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
Підхід до виконання завдання без дотримання формату, не маю достатньо інформації для оцінки. 2 та 3 завдання не виконано
Чекаємо на вас на наступному модулі!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:
1. В описі процесу не зрозумілий крок аналізу (не описані критерії аналізу). Крок має робити замовник. Крок 3 складається з двох окремих кроків, розміщення вакансій це окремий крок.
2 та 3 завдання не виконано
Чекаємо на вас на наступному модулі!
