Професії

Роль HR у бізнесі
(модуль 1 із 5)

4.8(394)

6705

Коментувати
Модуль 1

4.6(35)

Оцініть відео:

Урок 1. Стратегія бізнесу – стратегія HR

00:58:31

Ірина Романенко

4.6(35)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.7(32)

Оцініть відео:

Урок 2. Цикл управління персоналом

01:02:59

Ірина Романенко

4.7(32)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(27)

Оцініть відео:

Урок 3. Портрет HR-менеджера: роль, функції та задачі та кар’єрні можливості

00:52:56

Ірина Романенко

4.8(27)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.6(16)

Оцініть відео:

Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 1

00:16:42

Ірина Романенко

4.6(16)

Оцініть відео:

4.7(14)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 1

00:22:19

Ірина Романенко

4.7(14)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
Модуль 2

4.7(25)

Оцініть відео:

Урок 1. Профілі посад, компетенція та компетентність. Методи оцінювання кандидатів

01:09:48

Ірина Романенко

4.7(25)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(23)

Оцініть відео:

Урок 2. Рекрутинг: формування вимог до процесу підбору, етапи та інструменти підбору

01:07:54

Ірина Романенко

4.8(23)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.7(20)

Оцініть відео:

Урок 3. Адаптація: етапи та основні помилки. Роль керівника та HR у процесі адаптації

00:57:11

Ірина Романенко

4.7(20)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали ПрезентаціяБланк із прикладом

4.8(6)

Оцініть відео:

Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 2

00:24:52

Ірина Романенко

4.8(6)

Оцініть відео:

4.8(6)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 2

00:19:57

Ірина Романенко

4.8(6)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
Модуль 3

4.9(16)

Оцініть відео:

Урок 1. Оцінка персоналу: цілі, основні інструменти, KPI

01:17:15

Ірина Романенко

4.9(16)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(14)

Оцініть відео:

Урок 2. Потенціал співробітника та визначення потреби в розвитку

00:49:31

Ірина Романенко

5(14)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(13)

Оцініть відео:

Урок 3. Індивідуальний план розвитку персоналу

00:54:33

Ірина Романенко

5(13)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(6)

Оцініть відео:

Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 3

00:11:58

Ірина Романенко

4.8(6)

Оцініть відео:

5(4)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 3

00:20:28

Ірина Романенко

5(4)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
Модуль 4

4.7(16)

Оцініть відео:

Урок 1. Total Reward: система оплати праці, управління винагородами, оцінювання ролей і грейди

01:07:29

Ірина Романенко

4.7(16)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(14)

Оцініть відео:

Урок 2. Матеріальна мотивація: бонуси, премії, пільги та компенсації

00:50:20

Ірина Романенко

5(14)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(15)

Оцініть відео:

Урок 3. Нематеріальні інструменти мотивації

01:01:05

Ірина Романенко

4.8(15)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(4)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 4

00:39:24

Ірина Романенко

5(4)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
Модуль 5

4.8(12)

Оцініть відео:

Урок 1. Елементи корпоративної культури. Формування корпоративних цінностей

00:56:08

Ірина Романенко

4.8(12)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали ПрезентаціяЗапитання Gallup

5(13)

Оцініть відео:

Урок 2. Лідерство та комунікація в команді

00:59:34

Ірина Романенко

5(13)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(12)

Оцініть відео:

Урок 3. Індекс задоволеності, лояльність, залученість, eNPS – як оцінити та управляти?

00:38:58

Ірина Романенко

5(12)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(5)

Оцініть відео:

Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 5

00:32:36

Ірина Романенко

5(5)

Оцініть відео:

5(4)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 5

00:30:14

Ірина Романенко

5(4)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
Інтерв'ю

4.8(12)

Оцініть відео:

НR: як бути затребуваним спеціалістом на ринку праці навіть у кризу

00:52:28

Ірина Романенко

4.8(12)

Оцініть відео:
Майстер-класи

4.8(8)

Оцініть відео:

HR-моделі. Як виглядає сучасна HR-функція?

01:20:12

Ірина Романенко

4.8(8)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(8)

Оцініть відео:

Очікування бізнесу від HR

01:20:00

Ірина Романенко

5(8)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація
Лекція

4.7(14)

Оцініть відео:

Горіти і не згорати. Профілактика вигорання

01:07:13

Анна Зайцева

4.7(14)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація
Курс

0(0)

Оцініть відео:

0

00:00:00

0(0)

Оцініть відео:
4.8(394)

6705

Коментувати
Коментарі42
0/700
Дякую. Це було корисно
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1  виконані досить добре, дещо переплутані кроки процесу з "чим зафіксовано" 

Завдання 2. Дуже добре! 

Завдання 3. Завдання виконано добре. Сподіваюсь подальші уроки допоможуть Вам у вдосконалення та розвитку!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Домашнє завдання
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Загальна логіка складання процесу дещо переплутана, крок 5 і 6 інші процеси 

Завдання 2. Дещо конфліктують пункти в процесі утримання - якщо немає плинності та достатній рівень ЗП, навіщо збільшувати преміювання? 

Завдання 3. Дякую, у Вас буде можливість навчитись

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Доброго дня. Як наладити комунікацію з авторитарним керівником, який зводить функції управління персовналом до базового кадрового діловодства та не хоче чути про розвиток, залучення та адаптацію персоналу? Дякую за змістовні лекції.
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. По резюме не можливо встановити відповідність профілю посади, це визначається на співбесіді + перевірка знань. 

Завдання 2. Не дивлячись по недостій рівень зрілості процесів в компанії, завдання виконано добре. Дякую!

Завдання 3. Дякую, дуже добре! У Вас буде можливість навчитись

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Бахілова Анна модуль 1
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Завдання виконано не повністю, не до всіх кроків зазначені обмеження та ресурси. 

Завдання 2. Не виконано 

Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу. 

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Домашнє завдання
Мабуть найважче було останнє завдання - до урок 3. Тому дуже чекаю на перевірку домашки).
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Всі завдання виконані на відмінно! Відповіді повні, логічні, зрозумілі та дуже системні та структуровані. Можливо Вам потрібен більш поглиблений курс рівня HR бізнес-партнера 

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Завдання 2 та 3 мені не зовсім зрозуміло, якщо можно приклад на який я зможу зробити ці завдання
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Не виконано

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Добрий вечір! У вкладені домашнє завдання Булах Тетяни модуль 1. Хочу висловити Вам подяку за роз'яснення та відповідь на запитання, підтримку в навчанні та зворотній зв'язок, який мотивує та надає впевненість в навчанні.
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1 не виконано. 

Завдання 2 виконано досить добре, в процесі рекрутингу додані кроки, які не стосуються рекрутингу. 

Завдання 3. Вміння відстоювати свою точку зору та вирішення конфліктів це компетенція, а не навичка. У Вас буде змога з цим ознайомитись в наступних уроках. Дякую!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Вітаю! Домашнє завдання до модуля 1 (Речка Катерина)
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1 та 2 виконані досить добре, дещо переплутані кроки процесу, буде можливість вдосконалити на уроці рекрутмент. 

Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу. 

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Марія Ужва

домашнє завдання_Модуль1
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Процес не закінчений - кінець процесу =є кандидат на прийом

Завдання 2. Не вистачає інформації та конкретики для оцінки завдання

Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу. 

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Перше домашне завдання було не повне.
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Логіка процесу правильна, не розумію що означає "Аналіз на відповідність посадової інструкції, вільної вакансії, до реалій теперішнього часу" Це гасло, а не конкретна дія, так як не зрозуміло, а що конкретно потрібно робити. Коли описуєте процес, мають бути конкретні вимірювальні кроки.
Показати всі (1)
Доброго дня.
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. В описі процесу підбору описані події які не стосуються процесу підбору, наприклад тендер, чи внесення змін до ШР. Процес підбору починається з отримання заявки (вказівки) кого і скільки вакансій є. Кроки 2 і 3 рекомендую поміняти порядок виконання, щоб не втрачати час. Тоді більш широке охоплення цільової аудиторії. Також не описана в процесі роль замовника - саме замовник дає заявку на підбір та вимоги, проводить співбесіди та приймає рішення щодо кандидата
Показати всі (1)
Надіслані домашні завдання за модель 1 додаються 17.05.23
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Логіка написання процесу вірна, але в процесі не має ролі замовника. Без замовника процес підбору не відбувається, тому що саме замовник подає заявку, вимоги, проводить співбесіди та приймає рішення. Завдання 2. Дуже добре виконано завдання. Зверніть увагу на "Залучити «кращі таланти» та молодь" - це гасло, а не конкретна дія, так як не зрозуміло, а що конкретно потрібно робити. Коли пишете плани, мають бути конкретні вимірювальні кроки. Також рекомендую додавати не окремі елементи процесів, а створювати, описувати та формалізовувати процеси як в завданні. Дякую. Завдання 3. Рекомендую додати більш конкретні знання та навички які потрібно розвивати. У Вас буде можливість ще раз сформувати план розвитку після всього курсу.

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Добрий вечір! Надсилаю Вам виконане домашнє завдання. Презентації містять в собі виключно корисний матеріал, тому я впоралася з ДЗ швидше, ніж очікувала :) Дякую за змістовність модулю, за Ваші круті практичні приклади, Ірино!

Очікую зворотного зв'язку!
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Заявка щодо пошуку персоналу - виконавець має бути замовник вакансії. Логіка правильна, але процес не завершений. Вихід з процесу - є погоджений замовником кандидат на прийом

Завдання 2. Більш прискіпливий відбір кандидатів на етапі співбесід з керівником - менеджер з персоналу на це не впливає, це рішення замовника. Організація взаємодії з керівництвом - постійний зв'язок - аналогічно поза зоною впливу, цю проблему можна розв'язати шляхом навчання керівників. Зверніть увагу на помилки в процесах, чи лишні кроки - це і буде те, що припиняємо роботи.
Показати всі (1)
Домашнє завдання - модуль 1
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Що має стати підставою для початку процесу оформлення? - пошук кандидата це процес, а не подія. Подія це звільнення працівника, відкриття нової посади тощо. Де/чим зафіксовано? - це документ, лист, усна домовленість. Не може бути приміщення тощо. Загальна логіка написання процес вірна. Дякую

Завдання 2. Дуже добре. Зверніть увагу на помилки в існуючому процесі, це і є те, що припиняємо роботи. Наприклад, адаптувати працівників без плану адаптації тощо

Завдання 3. Дякую за таку детальну відповідь. Набувати знання з питань навчання, оцінки та мотивації персоналу в держустановах просто необхідно! Не важливо сфера діяльності, управління персоналом завжди стандартне.

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Дякую!
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Логіка дотримана з точки зору методології, єдине зауваження - в колонці "чим зафіксовано" написано - співбесіда. Співбесіда - це подія, що автоматично робить її кроком процесу. Там потрібно описувати документ, місце фіксації тощо. Сам процес дещо обтяжений лишніми кроками та погодженнями, впевнена Вам стане зрозуміліше після уроку про рекрутинг. Дякую!

Завдання 2. На Вашому прикладі коли компанія фактично не працюю, виконати завдання неможливо. Якщо хочете попрактикуватись у цій вправі, можете зробити те саме завдання на етапі, коли компанія працювала. Я перегляну ще раз. Завдання 3. Дякую! Все буде в наступних уроках. Удачі)

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Доброго дня. Надсилаю домашнє завдання по 1 модулю, буду очікувати на вашу відповідь.

З повагою, Анастасія
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Бачу що приділили час на виконання завдань, з врахуванням того що у Вас немає практичного досвіду, завдання виконані на досить високому рівні. По завданні 2 потрібно попрацювати над уточненням проблематики у керівника. Розширення штату не принесе бажаного результату, ці питання вирішуються наступними інструментами - перегляд функціонала працівників в сторону взаємозамінності, перегляд навантаження на співробітника та розвитком персоналу. Всі ці інструменти Ви зможете опанувати з наступних уроків. Дякую!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Модуль 1 Петришин Олександр
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Завдання 1. Крок 3 робить замовник. Процес не завершений, через те, що мета процесу - відібраний кандидат готовий до оформлення.

Завдання 2 виконано на належному рівні. Рекомендую сформувати критерії виміру оцінки ефективності (як розумієте що співробітник не ефективний?)

Завдання 3. Завдання виконано прекрасно. Сподіваюсь подальші уроки допоможуть Вам у вдосконалення та розвитку!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Я змогла виконати тільки одне завдання до першого уроку, так як моя професія не пов'язана з HR взагалі, і я немаю ніяких професійних ні навиків, ні знань. Але я тут для того щоб їх здобути,тому я буду старатися виконувати наступні домашні завдання
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Підхід до виконання завдання без дотримання формату, не маю достатньо інформації для оцінки. 2 та 3 завдання не виконано 

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Домашнє завдання виконала на вкладці "домашнє завдання до уроку 1"
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

1. В описі процесу не зрозумілий крок аналізу (не описані критерії аналізу). Крок має робити замовник. Крок 3 складається з двох окремих кроків, розміщення вакансій це окремий крок.

2 та 3 завдання не виконано

Чекаємо на вас на наступному модулі!