Відеокурси

Основні засоби & МНМА: облік і ризики воєнного стану

4.9(189)

9357

15
Сертифікат

Сертифікат учасника

Оберіть відео для перегляду

4.9(32)

Оцініть відео:

Урок 2. Надходження основних засобів: документи та облік

01:13:01

Ольга Целуйко

4.9(32)

Оцініть відео:

4.9(25)

Оцініть відео:

Урок 4. Поліпшення і ремонт основних засобів

00:45:33

Ольга Целуйко

4.9(25)

Оцініть відео:

4.9(18)

Оцініть відео:

Урок 6. Інвентаризація основних засобів

00:51:04

Ольга Целуйко

4.9(18)

Оцініть відео:

5(15)

Оцініть відео:

Урок 7. Відповіді на запитання

00:34:54

Ольга Целуйко

5(15)

Оцініть відео:
4.9(189)

9357

15
Добрий день.
 Рішення про характер проведених ремонтних робіт приймається керівником. Підкажіть, будь ласка, яким документом можна оформити це рішення керівника.
 Дякую.
Відповісти
Добрий день.
 Товариство бере у оренду основні засоби та безкоштовно передає у користування своїм покупцям (позичка), за умови, що покупці купуватимуть для цього основного засобу товар лише у Товариства. Чи має право Товариство на податковий кредит з ПДВ? А якщо Товариство у позичку на таких же умовах передає свій основний засіб, чи має право на податковий кредит та включення амортизації до витрат?
Відповісти
Під-во, платник пдв, продає авто фіз.особі, ціна продажу - балансова вартість авто, 100т, ціна продажу з пдв 120т, але середньоринкова вартість на сайті Мінекономіки складає 170т. Чи є ризик донарахування пдв податковою за середньоринковою вартістю? На сайті Мінекономіки зазначається вартість без пдв?Чи є ризик, що податкова розцінить різницю між ціною продажу і середньоринк.вартістю 170т-100т=70т як знижку фізособі-дод.благо,а отже під-во як податк.агент має утримати ПДФО=70т*18% і ВЗ=70т*1,5%?
Відповісти
Поліпшили орендовану будівлю, створили 117 рахунок, до закінчення договору оренди залишилось 12 місяців. Потім будемо укладати новий договір знову на 3 роки, щоб нотаріально не посвідчувати. Який строк корисного використання встановити в бухобліку для 117 рахунку - 12 місяців чи 12+36 ?
Відповісти
Як провести річну амортизацію якщо на під-ві працює зараз лише директор? Працівники, які били у складі постійно діючої комісії по списанню та інвентар.комісії перебувають у відпустці без збереження зп. На під-ві багато ОЗ, МНМА (офісні меблі, комп.техніка та ін.) Чи може директор сам провести інвентаризацію?
Відповісти
ТОВ, з загальної системи платник ПДВ перейшло на єдиний податок 2%. Надає медичні послуги. Встановили перегородки в холах орендованого приміщення, щоб зробити процедурні кабінети. Орендар дозволив виконати ці роботи, але не компенсовуватиме ці поліпшення. Щоб не створювати 117 рахунок, провели виконані роботи в обліку на прямі витрати - в ДТ 23 рахунку. Чи є це порушенням з точки зору подакового кодексу?
Відповісти
Купуємо вантажний автомобіль, щоб передати ЗСУ. Юр.осрба, загальна с-ма, різниці рахуємо, ПДВ. Чи потрібно вводити в експлуатацію,, чи відразу як запас? 20опп не потрібно (ми ж не для власного використання)? Крім акту передачі майна, якісь ще документи потрібні від ЗСУ?
Відповісти
Доброго дня.
 Прийшла на роботу з запущеною бухгалтерією.
 Підкажіть, як виправити такі помилки:
 На рах 15 облікується монітор та системний блок
 На раз 20 - канцтовари ( файли, папки і т д)
 На рах 281 - стільчики, принтет та різна канцелярія ( папір, ручки, файли) Дані речі придбано вже давно ( років 10) і не було передано в експ-ю. Монітор, крісла, принтер - цим всім користуються. Канцтоварів вже давно нема) Що мені з цим робити? Як правильно оформити списання та передачу в експлуатацію?
 Дякую
Відповісти
Чи треба друкувати дорми про прийом основних засобів, Інвентарні картки і чи достатньо їх мати в програмі BAS?
Відповісти
Доброго дня. Якщо основні засоби списані (акт списання та дефектний акт в наявності), але не проведена їх утилізація, які наслідки?
Відповісти
Доброго дня. Які + і -, коли відсутня ліквідаційна вартість?
Відповісти
Доброго дня! Чи обов'язкове ведення інвентарних карток в госпрозрахунковій організації?
Відповісти
Доброго дня. ТОВ придбало вантажний автомобіль для здійснення вантажних перевезень. В баці автомобіля було дизельне пальне, наприклад 120 л. Автомобіль дозаправили і він поїхав в рейс. Яким документом можно оприбуткувати 120л пального по справедливій вартості, щоб його можна було потім списати на витрати та вийти на правильні залишки пального після закінчення рейсу. Дякую за відповідь.
Відповісти
Добрый день! ООО юр.лицо, плательщик налога на прибыль, не плательщик НДС, вид деятельности сдача в аренду медицинское оборудование. На время военного положения прекратило хоз.деятельность.Вопрос: начислять ли амортизацию ОС? выводить ли из эксплуатации, консервировать? как оформить?
 Спасибо.
Відповісти
Доброго дня, Ольго! Працівник виїхав з країни на початку війни з робочим комп'ютером. Через 3 місяці написав заяву про звільнення, копію надіслав на mail. Повертатися в Україну на планує. як бути з комп'ютером? пересилати , пише, не має можливості.
Відповісти