Оnline-школи

Бухгалтерський облік: початок
(модуль 1 із 4)

4.8(1128)

22691

44
Модуль 1

4.8(163)

Оцініть відео:

Урок 1. Облік як він є, і для чого він насправді

00:58:41

Ірина Зубрицька

4.8(163)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(129)

Оцініть відео:

Урок 2. Організація обліку на підприємстві

00:49:35

Ірина Зубрицька

4.8(129)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(94)

Оцініть відео:

Урок 3. Документи ― це актив!

01:02:03

Ірина Зубрицька

4.9(94)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(72)

Оцініть відео:

Урок 4. Електронні документи: нове життя ― нові правила

00:38:01

Ірина Зубрицька

4.8(72)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(67)

Оцініть відео:

Урок 5. Інвентаризація: робити не можна ігнорувати… Де ставити кому?

00:50:33

Ірина Зубрицька

4.8(67)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(39)

Оцініть відео:

Відповіді на запитання до модуля 1

00:57:22

Ірина Зубрицька

4.8(39)

Оцініть відео:
4.8(1128)

22691

44
Коментарі20
0/700
Ірина, я вірно зрозуміла, що перейшовши на ЕДО, ми не роздруковуємо, наприклад, акти про виконані роботи/ надані послуги ? Якщо буде необхідно, то ми повинні їх роздрукувати, завірити та надати? Як передаються ЕД при зміні посадових осіб? Як не помилитися у веденні касової книги в електронному вигляді, з вашого досвіду, надайте рекомендації у вигляді послідовності формування, підписання та зберігання цієї книги та вкладних аркушів до неї .
Відповісти
Ирина, добрий день!
 Чи може підприємство в обліковій політиці встановити що витрати на придбання права користування комп'ютерними програмами та витрати на придбання сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису є витратами майбутніх періодів, а не НА, як вважає податкова ? Якщо "да", чи будуть різниці у додатку РІ та як їх відображати?
Відповісти
Добрий день! Питання по деталізації послуг. СТО. Клієнту надаємо акт здачі- прийняття робіт з повною деталізацією. Такий акт може вміщати до 20 найм-нь робіт. Розрах-и відбуваються із застосуванням РРО. Чи можемо ми в чеках не застосовувати таку детал-ю, а пробивати "Технічне обслуговув. авто " або "ремонт авто". Ми так і робимо, бо це дуже трудомісткий процес.Раніше при перевірках питань не виникало. Але все змінюється.Знаю позицію Т. Алієва. Хочу почути ваше бачення та рекомендації. Дякую!
Відповісти
Як все оформити в ДПС (повідомлення, 1-опп,...) щоб ФОП з бух.послуг подавав звітність/пн ТОВ в ел.вигляді, підписуючись своїм підписом ? Чи може такий ФОП підписуватися за гол.бухгалтера, коли на бланку передбачено такий підпис?
Відповісти
Доброго дня, Ірина!
 На підприємстві (ТОВ на загальній системі) не вівся бухгалтерський облік. В наявності первинні документи, договори та фінансова і податкова звітність (яку було витягнуто з податкового кабінету платника). Яким чином мені розпочати вести облік на цьому підприємстві, якщо контактів з попереднім бухгалтером немає, а навести лад все ж таки потрібно?
Відповісти
Доброго дня. Чи на практиці здійснюються відрахування до бюджету при утриманні компенсації нестач? Чи обов'язково використання Постанови 116 КМУ для розрахунку суми компенсації втрат підприємства від нестач, порчі?
Відповісти
Для відновлення реєстрації ПН треба подати копії первинних документів. Чи є дійсними і чи прийме податкова копії видаткових накладних і договір за попередні роки, якщо вони підписані контрагентами ел. підписами в 2022р.? У вас на слайді є картинка, коли дата підпису на ел. документі відрізняється від дати госп. операції. А якщо ел. підписи накладені значно пізніше від дати операції або уже після закінчення термінів дії договору? Перепрошую за кількість запитань. Дуже актуальна інфо. Дякую.
Відповісти
В договорі не прописано можливість та порядок електронного документообігу. Чи є отриманий, та погоджений нами електронний документ правомочним?
Відповісти
Доброго дня. В уроці прозвучало, що контрагент не може нав'язати електронний документообіг. Чи це означає, що якщо не прописано в договорі можливість та порядок електронного документообігу, то надіслані електронні документи контрагент має право не приймати до уваги? І якщо в договорі є штрафи за ненадання первинних документів, то нараховувати ці штрафи?
Відповісти
У внутрішньому наказі вказано, що менеджер з постачання має право підписувати прихідні накладні від постачальників. Якщо він буде це робити електронним підписом через Медок чи Вчасно, чи обов'язково це має бути платний електронний підпис, за який заплатив роботодавець, чи це може бути безкоштовний електронний підпис (Приватбанк, Дія)?
Відповісти
"Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку встановленому заканодавством" (ст.7 Закону №851). То як саме копія повинна бути засвідчена за законодавством?
Відповісти
З Медка роздруковуємо документи. Це і є копія електронного документа? Що саме вказує на те, що це копія електронного документа? Оті круглі зображення печаток? Чи треба друкувати "Повідомлення про результат обробки документа", де йде розшифрована інформація про підписи? Без цієї інформації ця копія електронного документу не дійсна?
Відповісти
Гол. бухгалтер повернулася з тривалого лікарняного і підписала касові документи за період перебування на лікарняному. Як тепер виправити? Замість неї може розписатися касир (інший бухгалтер)? Треба перекреслити підпис та прізвище, ініціали головного бухгалтера, поруч поставити підпис і прізвище, ініціали людини, яка розписується і все? Що робити з написом "Головний бухгалтер", якщо замість головного бухгалтера розписуватиметься "провідний економіст"?
Відповісти
Юр. особа, заг. система, платник ПДВ, оптова торгівля, клієнти - переважно юр. особи. Коли відсилаємо клієнтам документи разом з товаром, важко примусити клієнта розписатися у видатковій накладній і повернути її назад. Чим нам загрожує відсутність підпису покупця на видаткових накладних? Якщо у видатковій накладній є підпис, але немає поруч підписаного імені, прізвища, то підпис не дійсний? Якщо все підписано, але немає довіреності, тоді які наслідки?
Відповісти
Якщо на підприємстві єдиний бухгалтер оформлений як головний, що тоді робити? Яка відпідальність? Потрібно хвилюватися?
Відповісти
Если документы подписаны и получены через MEDOC имеют ли они юридическую силу? Наложена только подпись, печати нету. В учёт расскладываем распечатку этих документов.
Відповісти
Доброго дня! Якщо введено е-документообіг, і з якихось причин е-документи будуть втрачені, але будуть завірені роздруківки, чи буде їх досить для перевірок/архівації/судів...? Дякую
Відповісти
Доброго дня! За яких умов документи, складені в електронній формі, можуть бути доказами в суді?
Відповісти
ТОВ на спрощеній системі, малодохідник. Інвентаризацію не проводили 4 роки чим загрожує? Обліковується 5-6 років , є такі суми що і більше ,по Кт 681 отримані аванси від фіз.осіб, робота зроблена по факту але актів не має підписаних і не має ні телефона ні адреси замовників, що порадите ? Дякую.
Відповісти
Доброго дня Ірино, дякую за інформацію. Скажіть, будь ласка, чи можливо організувати електронний документообіг з іноземними партнерами? Дякую за відповідь.
Відповісти