Тут ви можете ставити необмежену кількість професійних запитань експертам з бухгалтерського і кадрового обліку.
⏰ З понеділка по п’ятницю цілодобово приймаємо запитання та відповідаємо на них максимально швидко — від 15 хвилин до 24 годин у робочі дні (залежно від складності запиту). На питання, що надходять у п'ятницю, відповідаємо в понеділок до відповідної години. Але ми зробимо усе можливе, щоб надати відповідь на ваше питання якомога швидше. У суботу та неділю приймаємо запитання цілодобово та відповідаємо у понеділок.
У зв'язку з екстреними відключеннями електроенергії та повітряними тривогами, відповіді на ваші запитання можуть надаватися із затримкою, адже ми також піклуємось про безпеку наших експертів.
✅ Зверніть увагу! Для користування сервісом, необхідно ввійти до особистого кабінету і мати активну передплату пакета «Преміум», «Професіонал» чи «Особистий консультант». Дізнатися про свою активну передплату можна на сторінці «Мої замовлення».
✍️ Щоб поставити запитання, у формі нижче правильно вкажіть тему і зазначте деталі робочої ситуації, статус платника податку тощо. Будь ласка, не дублюйте свої звернення (зокрема, вказуючи різні теми на одне запитання), бо це збільшує час на їх розгляд.
💬 Протягом 14 днів після публікації відповіді ви можете надіслати експерту уточнення до запитання та отримати більш повну відповідь.
🔎Щоб переглянути попередні відповіді експертів за темою, яка цікавить, або шукати відповіді за ключовими словами, перемкніть форму нижче на пошук коментарів і введіть ключові слова (наприклад: бухоблік, зарплата, ПДВ тощо). У сервісі збережено безліч консультацій, які можуть стати вам у пригоді.
🔖 Щоб зберегти запитання, яке вас зацікавило, натисніть на закладку вгорі праворуч над ним. Запитання і відповідь, які ви зберегли, можна знайти на сторінці «Мої обрані»
📖 Усі відповіді на ваші запитання дивіться в рубриці «Мої консультації».
Дивіться, як користуватися цим розділом ➡️
Відеоінструкція⛔ Уникайте запитань, які потребують:
· декількох відповідей одночасно за різними темами;
· юридичних роз’яснень;
· не конкретної відповіді, а загального розкриття теми.
⚠️ Якщо ваше запитання потребує:
· надання бланків та шаблонів документів – пишіть до сервісу «Окі-Докі»;
· відповідей конкретного лектора – пишіть до сервісу «Консультації лекторів»;
· детального розгляду – пишіть до сервісу «Індивідуальні консультації» (платно).
НОВИНКА! Відтепер ви можете ставити питання 24/7/365 і оперативно отримувати письмові відповіді – від 15 хвилин