Консультації лекторів

Online-відповіді на запитання з Олександром Смирновим

5.0(1)

1877

13
Оберіть відео для перегляду

5(1)

Оцініть відео:

Online-відповіді на запитання

01:00:27

Олександр Смирнов

5(1)

Оцініть відео:
5.0(1)

1877

13

Доброго дня! Створено ОСББ, землю приватизовано. На прибудинковій території ОСББ, у нашому дворі, ФОП хоче розмістити МАФ (пересувні кав'ярня або ларьок), щоб продавати каву і т.д. Що необхідно врахувати нам, як ОСББ, який договір укласти, можливо оренди землі, як правильно визначити предмет договору, які обмеження? Що необхідно врахувати в такому випадку, на що звернути увагу? Дякую.

Юридическое лицо получает от ФЛ-нерезидента деньги(валюту) по договору долевого участия на строительство недвижимости, а потом по завершению строительства передает недвижимость . Есть ли какие-то особенности по составлению таких договоров с нерезидентами.?

Доброго дня! ФОП на 3групі хоче надавати послуги зі встановлення відеспостереження як юридичним особам, так і громадянам. Який КВЕД потрібен для даного виду діяльності? Чи потрібна ліцензія? На що порадите звернути увагу, що перечитати, щоб спокійно можна було працювати в правовому полі? Короткий опис послуги для прикладу: ФОП купує обладнання та матеріали, монтує все це та налаштовує, гроші буде брати за результат (встановлення відеоспостереження, а можливо правильно відеонагдяду), підкажіть будь ласка як ці послуги назвати правильно та на яке законодавство опиратись в діяльності? Дякую.

Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи буде штраф за інші порушення трудового законодавства наприклад, за вітсутність відомості нарахування зп за першу половину місяця, якщо на теперішній час вони робляться,а за попередні періоди немає?

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, якщо при інспекційному відвідуванні якихось документів не має, чи можна сказати що втратили та за 90 днів відновити? Чи буде в такому випадку штраф окрім 1020 грн? Дякую!!

ТОВ (общая система, без налоговых разниц) получило возвратную беспроцентную финансовую помощь от физического лица (не ФОП, не сотрудник, не учредитель) в размере 15000. Позже, такому физлицу был отгружен товар на 17000. Физлицо оплатило 2000, а на 15000 согласно провести зачет на сумму предоставленной помощи. Возможен ли такой зачет? Есть ли здесь какие-то риски или ограничения? Нужно доп.соглашение или достаточно письма(уведомления) одной из сторон? Что значит, что для проведения зачета встречных однородных требований срок выполнения обязательств по ним должен наступить? Если, например должен оплатить в течение 30 к.д. с момента получения товара, то зачет возможен только на 31к.д.? Также нужно проверять срок по возврату помощи? Заранее спасибо.

Предприятие приостановило деятельность. Работников нет. Директор хочет уволиться, но участники никак не реагируют на письма о созыве собрания и заявление об увольнении. Вся процедура увольнения соблюдена, сам оформляет запись в трудовой и увольняется. Т.к., возможно, все-таки придет новый директор и есть отчеты, которые в ближайшее время надо было сдать, ранее была выписана доверенность от предприятия на физическое лицо (на директора) представлять интересы предприятия, а именно: подписать от имени директора и гл.бух. отчеты в ДПС и Статистику и сдать их. Можно ли было так делать? Сдал годовые отчеты со своей подписью, хотя был уволен в декабре. Чем чревата для бывшего директора такая подача и подписание отчетов за директора и гл.бух.? Какие возможны последствия для предприятия? Буду благодарна за ответ и подсказки, если что-то нужно (или можно) учесть или исправить.

Підкажить будь-ласка як зрозуміти до якої ДПС насилати запит на отримання ІПК. Це прописано в ПКУ чи іншому документі? Для підприємства, яке рахується у ДПІ міста і для іншого, яке рахується у ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ? Дякую.

Добрый день! Подскажите пожалуйста, если на предприятие пришел запрос от адвоката предоставить информацию по работнику о его размере ЗП, индексации и пр. должны ли мы предоставлять такую информацию и в какие сроки?

Доброго дня ! Прошу підказати, як бути в такій ситуації: орендодавець ФОП 3 гр.заключив договір оренди нежитл.приміщення з ФОП 1 гр., проходить час і орендар закриває підприємницьку діяльність і продовжує працювати як звичайний громадянин без статусу ФОП . Питання: потрібно заключати новий договір чи можна до існуючого договору зробити додаткову угоду? Якщо можна дод.угоду то якого змісу має бути ? Дуже буду вдячна і дякую за Ваші професійні відповіді!

Чоловік ФОП і його дружина також ФОП. Чоловік має право власності на нежитлове приміщення. Дружина хоче в цьому приміщенні здійснювати свою підприємницьку діяльність(торгівля). Питання: чи повинен чоловік своїй дружині надавати приміщення що належить йому по Договору оренди? Чи вона (дружина)може користуватися без договору оренди, так як вона його дружина і нерухомість придбана за час перебування у шлюбі? Дякую!

Добрый день. Физическое лицо (собственник торговой марки "Компания ХХХ") взяло в аренду помещение под офис у юридического лица. В офисе планируется работа четырёх ФЛП. Все указанные ФЛП будут работать от имени "Компания ХХХ". У двоих ФЛП будут наемные сотрудники (не больше 7 человек у каждого). ФЛП - плательщики единого налога 2 и 3 группы. Подскажите, пожалуйста, как правильно оформить субаренду офиса между ФЛП (субарендаторами) и физическим лицом (арендатором)? Какие еще нужно оформлять договора что бы ФЛП могли работать от имени "Компании ХХХ". ФЛП в данном случае будут налоговым агентом по отношению к физическому лицу, правильно? Спасибо

Добрий день. ТОВ побудувало офіс та скла де провадить свою госп.діяльнісь, на даний час, документи для ведення в експлуатацію готуються. Чи може та на яких умовах ТОВ здавати в оренду дане офісне та складське приміщення?