Консультації лекторів

Online-відповіді на запитання з Тимуром Алієвим

5.0(1)

2826

44
Оберіть відео для перегляду

5(1)

Оцініть відео:

Online-відповіді на запитання

01:58:17

Тимур Алієв

5(1)

Оцініть відео:
5.0(1)

2826

44
Доброго дня! Порадьте, будь-ласка, як правильно оформити вихід працівників (електромонтажників) у виробничому відділі на повний робочий з 01 жовтня у зв'язку із збільшенням об' ємів робіт, якщо з 01.04 через карантин всі перейшли на неповний робочий день, написавши заяви на термін "до завершення карантину"? Дякую.
Добрий день! Ситуація: Благодійна організація оплачує навчання фізчної особи в ВУЗі на підставі Договору (між Благодійною організацією та ВУЗом). Оплата здійснюється на адресу ВУЗу за 10 місяців навчання - період вересень 2020- червень 2021 в розмірі 46 000 грн. ПДФО та ВЗ не утримується на підставі ст. 165.1.21 ПКУ. Ознака доходу в 1-ДФ 145. Фізична особа не є працівником благодійної організації ( тобто трудових відносин не має) така особа звернулась з проханням про надання допомоги на навчання. Питання: 1. Оплата за навчання фізичної особи на користь ВУЗу (в даній ситуації) не включається до оподаткованого доходу такої особи? 2.Чи потрібно в даній ситуації бути договірні відносини між Благодійною організацією та фізособою? Дякую
Доброго дня. Підсумований облік робочого часу, обліковий період квартал, в місяці відпрацьовано норму по графіку, яка менше за норму п'ятиденки (наприклад 140, а норма 176 у вересні), оклад, як правильно нарахувати зарплату-повністю оклад чи (оклад/176)*140? Аналогічне питання розрахунку при погодинній тарифній ставці 29,20 *140, правильно?
Добрий день. Кафе працюватиме з 10 до 21:00, для оптимізації витрат директор пропонує встановити працівникам графік роботи по 7 год два дні через два, чи правомірно це, адже вони будуть щомісяця недопрацьовувати норму, відповідно зарплата нижче мінімалки, і чи не приверне це зайву увагу? Який це облік-підсумований чи неповний робочий час, чи можно їх поєднувати, адже при підсумованому повинна виконуватись норма за обліковий період. Чи є в таких графіках порушення і як краще організувати роботу працівників кафе? Дякую
Добри день! Якщо директор за договором позики вніс в касу підприємства власні кошти для перерахування податків ПДФО і ВЗ потрібно складати авансовий звіт, або досить видаткових касових ордерів відповідно з кореспондуючими рахунками ПДФО і ВЗ, з підтвердженням додатків квитанції про сплату, або обов'язково спочатку необхідно видати видатковим касовим ордером директору під звіт.
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, если в графике отпусков неверно указан период, за который предоставляется отпуск (в приказе и уведомлении о начале отпуска верно), является ли это нарушением и какой штраф за это предусмотрен? Спасибо!
КОмандировки ВЕД. Добрый день. Если ли разница с точки зрения учета, если за организацию выставки за границей оплачивать с расчетного счета украинской ТОВ ки ( тогда это Импорт услуг за пределами таможенной территории Украины) или сотрудник оплачивает все расходы на месте корпоративной картой и\или своей наличкой и потом подает на возмещение расходов? Будет ли распределение НДС, если за выставку оплачивать все с корпоративной карты на месте и если да, то с какого периода начнется такое распределение НДС? оплаты за выставку могут начинаться за пол года до начала такой выставки? Спасибо.
Добрый день, Командировки за границу: Можно ли сотруднику заранее, находясь в Украине, оплатить корпоративной картой за ПРОЖИВАНИЕ в отеле, за участие в выставке ЗА ГРАНИЦЕЙ? Считается ли это импортом услуг с местом поставки за пределами таможенной территории Украины или нет? Если нельзя, но так сделали, какие последствия? И похожий вопрос, если корпоративной картой Заранее до начала командировки ( физического пересечения границы) БРОНИРУЮТ Отель и часть суммы все равно снимается с карточки( иначе бронь не подтверждается), как рассматривается ЭТА операции с ВЕД, МОжно\нельзя и какой выход? Спасибо
Добрый день. Если сотрудник в командировке за границей при расчете корпоративной картой купил ТМЦ на сумму МЕНЬШЕ незначительного размера, установенного на дату покупки, , подпадает ли эта операция под валютыный контроль или другие ограничения или можно приходывать эти ТМЦ на баланс? Если так делать нельзя, как ситуацию можно исправить? Спасибо
Добрий день. На нашому підприємстві працівники купують у ФОПів товари/роботи/послуги за власні кошти, складають авансовий звіт і отримують відшкодування таких витрат. Підкажіть, будь ласка, чи достатньо для підтвердження таких витрат товарних чеків від ФОПів, або квитанцій? Це не фіскальний чек, але іншого за послуги мийки автомобіля чи, наприклад, шиномонтажу просто не дають. І друге запитання. Чи потрібно в нашому випадку (коли працівник купує за власні кошти) щоразу видавати наказ з дорученням працівнику такої покупки? І чи можливо зробити один наказ на перелік співробітників, яким надано право купувати необхідні для роботи товари/роботи/послуги, звітувати і отримувати відшкодування?
Добрый день.
 Підприємство з 01.01.2020 р почало надавати працівникам додаткову відпустку за роботу за комп'ютером 2 календарних дні (раніше додаткова відпустка не надавалась). В такому випадку перший розрахунковий період для надання відпустки вважати 01.01.2020 - 31.12.2020р? Якщо так, то потрібно окремо вести облік основної відпуски 24 к. д ( з періодом "день прийняття- день прийняття +1 рік") і додаткоіої відпустки з періодом ("01.01.2020-31.12.2020") . Як в такому випадку бути при звільненні, якщо для компенсації отримаємо 2,6 дні щорічної відпустки і 0.6 додаткової, то в суммі ще вийде 3 чи 4 дні?
Доброго дня. Ми ФОП, який працює через касовий апарат.
 Касовий апарат зареєстрований до 01.08.20р. ( до дати вступу в дію Наказу № 306)
 В самому наказі зазначено (п.3 Наказу): "Вимоги до форми і змісту розрахункових документів у частині... перелік цих частин... не поширюються на розрахункові документи, що створюються реєстраторами розрахункових операцій, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій та які перебували на обліку в контролюючих органах до дня набрання чинності цим наказом." Проте нова форма фіскального чека змінилась значно і має перелік змін ширший ніж вказано у виключені. Питання: чи потрібно нам змінювати форму чека по пунктам, які не перелічені у виключеннях ? Дякую.
На підприємстві є директор і бухгалтер , бухгалтер суміщає посаду касира. Головного бухгалтера не має.
 Питання: Видаткові і прибуткові касові ордери підписуються директором і касиром, там де повинен бути підпис головного бухгалтера ніхто не підписує. Чи це правильно?
Підприємство наймає працівників на два місяці по договорам ЦПХ, при заповненні Звіту по єдиному соціальному внеску при прийнятті на роботу ставимо № договору ЦПХ.
 Питання: при звільненні, що заповнюємо в додатку 5 звіту з ЭСВ?
Розкажіть будь ласка детальніше як треба буде робити ФОП якій буде використовувати ПРРО службове внесення ,службова видача . Коли вони робляться ,в яких випадках і т.д. Дуже дякую !
Магазин працює щоденно крім релігійних свят (пасха,Різдво..), є два продавці з графіком два через два ,режим роботи з 10 до 20 год,обід з 13 до 14 год.,підсумований облік ,обліковий період місяць . Ми встановили погодинну оплату праці ,продавці виходять по графіку з яким ознайомлюють за місяць . Мойсеєнко Т.в своїх відповідях говорить не вірно !!! Прохання ,як правильно влаштувати в магазин людей з графіком два через два . В Україні маса магазинів які працюють 2\2,. 7/7.....Буду дуже вдячна !!!
Доброї ночі! Підкажіть як виправити наступну ситуацію: при сплаті військового збору за 1 пол. серпня помилково вказала не за той місяць призначення (а саме- січень).Відразу виправила цю ситуацію і в той же день відправила таку ж суму , вказуючи за серпень. Але при виплаті з\п за 2 пол. серпня врахувала цю так звану переплату,і заплатила менше на цю суму....Подивившсь відео з Тетяною Моісеєнко зрозуміла свою помилку.....Підкажіть як виправити цю ситуацію??? і як бути в звіті 1 ДФ ?
Доброго дня! Ми -ОСББ. Маємо в штаті 3 працівники: 2 сумісники(голова і прибиральниця) і 1-осн.працівник (бухгалтер). У всіх неповний робочий час(по 4 год на день). Ставка у прибиральниці до вересня була-4723 на 0.5 ставки-2361,50. Чи потрібно їй з 01-09 піднімати ставку до 5000 ( тобто на руки-2500 за неповний час), якщо вона сумісник? (В ін. працівників ставка була вища за 5000 до 01.09).Завчасно дякую!
Тимур добрый день. ФЛП 2 гр, при увольнении сотрудника начислила компенсацию за неиспользованный отпуск, выплату произвела, отчет по ЕСВ отправила, и потом обнаружила ошибку, не правильно посчитала кол-во дней учитываемых в расчете (не вычла 17 дней карантина в мае), как это теперь исправить в отчете по ЕСВ и нужно ли это делать и что с 1 ДФ? Спасибо.
Здравствуйте! По исполнительному листу удерживаем из ЗП работника 20%. С 07.09 работник на больничном. Нужно ли удерживать эти 20% из пособия по временной нетрудоспособности? Спасибо