Вихід випуску: 23 червня 2020
Лектор випуску
-
Мар’яна Кавин
Практикуючий бухгалтер та податковий консультант CAP/СІРА, АССА DipIFR, IFA
Теми запитань
- податкова звітність
- єдиний податок
- основні засоби
- витрати
- МСФЗ
- ФОП
Оберіть відео для перегляду
5(2)
Оцініть відео:
Online-відповіді на запитання
01:51:34
Мар'яна Кавин
5(2)
Оцініть відео:
Щоб переглянути відеовідповідь, клікніть на посилання над запитанням
Усі відповіді на ваші звернення дивіться в рубриці «Мої консультації»
5.0(2)
4760
19
Коментарі19
За датою
СВ
Света
16.06.2020 | 23:52 Мар'яна Кавин
Добрый день. Директор ошибочно расплатился в магазине корпоративной картой ключ р/с фирмы, в выходной день и в рабочий день поздно вечером, как можно закрыть эти суммы ? Спасибо
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
МА
Тетяна
16.06.2020 | 14:56 Мар'яна Кавин
28.05.20 без виведення з експлуатації було проведено модернізацію немат. активу (бух програми) та збільшено термін його експлуатації на 12міс. НА був введений в екс-цію в січні 19р., по ньому нарах амортизація, поч з лютого 19р., термін експ-ції 48 міс.
-чи можна не виводити з експлуатації НА, якщо модернізація в межах 1 дня?
-чи правильно буде в бух. та под. обліку за травень на 31.05.20 відобразити амортизацію в такій самій сумі яка була до проведення модернізації?
-в БУХ. та в ПОД. ОБЛІКУ (з врахування З-ну 466) - треба збільшувати первісну вартість НА на суму такої модернізації? Чи не потрібно враховувати в под обліку 10 відс ремонтний ліміт?
-як правильно розрахувати нову суму амортизації, враховуючи ще подовження на рік терміну експлуатації та з якого періоду її застосовувати? Чи правильні розрахунки по новому терміну експлуатації: 48міс -16міс(лютий19 – травень20)+12міс=44міс?
-чи можна не виводити з експлуатації НА, якщо модернізація в межах 1 дня?
-чи правильно буде в бух. та под. обліку за травень на 31.05.20 відобразити амортизацію в такій самій сумі яка була до проведення модернізації?
-в БУХ. та в ПОД. ОБЛІКУ (з врахування З-ну 466) - треба збільшувати первісну вартість НА на суму такої модернізації? Чи не потрібно враховувати в под обліку 10 відс ремонтний ліміт?
-як правильно розрахувати нову суму амортизації, враховуючи ще подовження на рік терміну експлуатації та з якого періоду її застосовувати? Чи правильні розрахунки по новому терміну експлуатації: 48міс -16міс(лютий19 – травень20)+12міс=44міс?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ІР
Ірина
16.06.2020 | 13:21 Мар'яна Кавин
Доброго дня! При введенні в експлуатацію приміщення було зазначено, що ліквідаційна вартість нуль. Як обґрунтувати таку ліквід.вартість? Чи доцільно в поточному році встановлювати ліквідаційну вартість більше нуля та як її визначити?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ОС
Оксана
15.06.2020 | 22:35 Мар'яна Кавин
Добрий день! Хочу розібратися Я веду підприємців-загальників. Після придбання та реєстрації реєстратора розрахункових операцій (по ціні 6000,00 грн. і більше) я вводила його в експлуатацію, як основний засіб., і з наступного місяця нараховувала аморизацію прямолінійним методом. Амортизаційні відрахування включала до складу витрат податкової декларації Додаток Ф2. (гр.8) А що тепер:? Коли вартісний поріг основних засобів збільшено з 6 000 грн до 20 000 грн. Чи можна буде кваліфікувати придбання РРО (незалежно від його вартості) як малоцінні необоротні активи і списувати на витрати швидше (50/50 або в розмірі 100% при введенні в експлуатацію) та показувати їх в декларації про майновий стан і доходи, як витрати, що пов'язані з господарською діяльністю (гр.5). Як на ВАШУ думку? Яке ВАШЕ професійне судження? З шаною до ВАС я буду дуже вдячна ВАМ за відповідь.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
КА
Екатерина
15.06.2020 | 13:44 Мар'яна Кавин
Добрий день! Підкажіть будь ласка чи можна використовувати електронні документи у загальносистемника для підтвердження витрат? Як їх зберігати та в якій формі надавати для перевірки? Чи можна використовувати виписку з клієнт банку без проставлення штампу банку?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ОН
Елена
12.06.2020 | 23:32 Мар'яна Кавин
Здравствуйте. Предприятие осуществляет 2 вида деятельности: производство и предоставление в аренду машинного времени производственного оборудовании (не основной вид деятельности). Учет затрат по такой аренде веду на 949 счете, поэтому ОПР после разделения между видами деятельности попадают в расходы периода на 949 счет. Правильно ли это или надо ОПР, касающиеся аренды проводить через 91 счет?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
КД
Карина
12.06.2020 | 22:02 Мар'яна Кавин
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как вы считаете, включаются ли в доход курсовые разницы юр.лица на едином налоге (предприятие занимается экспортом услуг)
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
АХ
Анна
12.06.2020 | 11:51 Мар'яна Кавин
Доброго дня! Чи переноситься сплата єдиного податку на наступний робочий день? Тобто за червень можна заплатити 22 червня?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
НМ
Наталя
12.06.2020 | 09:59 Мар'яна Кавин
Добрий день! Підприємство придбало в квітні 2020 р. і почало одразу використовувати ОЗ , в якому періоді необхідно ввести в експуатацію дане обладнання (поточний місяць чи наступний квартал)? З якого періоду нараховується амортизація?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ОН
Елена
11.06.2020 | 12:37 Мар'яна Кавин
Здравствуйте. Предприятие участвует в тендерах. По условию тендерной документации необходимо было выложить до начала аукциона примеры бланка, который надо будет изготавливать в случае выигрыша, с переводом на 12 языков. Услугу по переводу предоставляла сторонняя организация с НДС.. Как учитывать такие расходы, в случае если:
- тендер не выиграли и реализации не будет;
-тендер выиграли.
И что будет с НДС в обоих случаях
- тендер не выиграли и реализации не будет;
-тендер выиграли.
И что будет с НДС в обоих случаях
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
СВ
Світлана
11.06.2020 | 11:41 Мар'яна Кавин
Доброго дня.
ФОП на 3-й групі (5%) здає в оренду нерухоме майно КВЕД 68.20. Майно належить ФОП як фізичній особі. Чи можливо виключити даний вид діяльності з реєстру та надавати майно в оренду від імені фізичної особи, утримуючи та сплачуючи ПДФО та ВЗ?
Нерухоме приміщення знаходиться на земельній ділянці, яка також належить даній фізичній особі. Якщо залишити даний вид діяльності у реєстрі, чи повинен ФОП нараховувати та сплачувати земельний податок з 01.07.2020?
ФОП на 3-й групі (5%) здає в оренду нерухоме майно КВЕД 68.20. Майно належить ФОП як фізичній особі. Чи можливо виключити даний вид діяльності з реєстру та надавати майно в оренду від імені фізичної особи, утримуючи та сплачуючи ПДФО та ВЗ?
Нерухоме приміщення знаходиться на земельній ділянці, яка також належить даній фізичній особі. Якщо залишити даний вид діяльності у реєстрі, чи повинен ФОП нараховувати та сплачувати земельний податок з 01.07.2020?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
МА
Світлана Володін
10.06.2020 | 13:07 Мар'яна Кавин
Доброго дня,
Допоможіть будь-ласка з питання МШП
в 2019 році були видані у використання (передані в оренду) МШП (акумулятори, джерела безперебійного живлення, замки електронні) Дт903 Кт22, як окремі частини які є складовими Системи контролю доступа.На сьогодні пройшов рік і постало питання їх списати, бо МШП у використанні до року. Але по факту ми і надалі їх здаємо в оренду, так як, вони ще придатні до використання.Порадьте, будь-ласка, як вірніше зробити, списати і утилізувати(але ж як працює СКД) чи просто продовжити і далі здавати в оренду. Дуже Вам вдячні!
Допоможіть будь-ласка з питання МШП
в 2019 році були видані у використання (передані в оренду) МШП (акумулятори, джерела безперебійного живлення, замки електронні) Дт903 Кт22, як окремі частини які є складовими Системи контролю доступа.На сьогодні пройшов рік і постало питання їх списати, бо МШП у використанні до року. Але по факту ми і надалі їх здаємо в оренду, так як, вони ще придатні до використання.Порадьте, будь-ласка, як вірніше зробити, списати і утилізувати(але ж як працює СКД) чи просто продовжити і далі здавати в оренду. Дуже Вам вдячні!
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
СВ
Світлана
10.06.2020 | 10:41 Мар'яна Кавин
Доброго дня.
ФОП на загальній системі оподаткування придбало товар у ФОП на 2 групі. Була надана накладна (дата отримання товару) та товарні чеки по даті здійснених оплат готівкою. Чи не будуть у майбутньому питання до ФОП на 2 групі, що він видав і накладну і товарний чек?
Деякі бухгалтера кажуть про можливе трактування податківцями про окремий продаж і по видатковій і по товарних чеках, тобто задвоєння.
ФОП на загальній системі оподаткування придбало товар у ФОП на 2 групі. Була надана накладна (дата отримання товару) та товарні чеки по даті здійснених оплат готівкою. Чи не будуть у майбутньому питання до ФОП на 2 групі, що він видав і накладну і товарний чек?
Деякі бухгалтера кажуть про можливе трактування податківцями про окремий продаж і по видатковій і по товарних чеках, тобто задвоєння.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ТЕ
Тетяна
09.06.2020 | 16:39 Мар'яна Кавин
Фізична особа є єдиним засновником ТОВ, працює на посаді директора ТОВ, одночасно здійснює діяльність як ФОП. ТОВ-платник податку на прибуток, не платник ПДВ, ФОП- єд. податок, 2 гр.
1. Якщо ТОВ здійснює продаж ФОПу обладнання (ОЗ на балансі, залишкова вартість=0) чи буде будь яка ціна продажу, з точки зору бази оподаткування ПДВ, обгрунтованою без проведення експертизи. Мета продажу розділити виробничий процес (СТО) для утримання ТОВ в обігу 1 млн. грн. Які податкові наслідки?
2. Яким документом уповноважити особу від імені ТОВ на підписання договору продажу. Чи має бути ця особа як підписант в базі даних відомостей реєстру юр. осіб.
Дуже дякую, з повагою!
1. Якщо ТОВ здійснює продаж ФОПу обладнання (ОЗ на балансі, залишкова вартість=0) чи буде будь яка ціна продажу, з точки зору бази оподаткування ПДВ, обгрунтованою без проведення експертизи. Мета продажу розділити виробничий процес (СТО) для утримання ТОВ в обігу 1 млн. грн. Які податкові наслідки?
2. Яким документом уповноважити особу від імені ТОВ на підписання договору продажу. Чи має бути ця особа як підписант в базі даних відомостей реєстру юр. осіб.
Дуже дякую, з повагою!
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
МА
Лана
09.06.2020 | 16:08 Мар'яна Кавин
Доброго дня.
Скажіть, будь-ласка, хочемо збільшити срок корисного використання ОЗ, тільки, техніки - з 4років до 6 років, на сьогодні у використанні дана техніка лише 2 роки.
Порадьте, будь-ласка, причину такого збільшення?(по факту для зменшення вит-т)
Які, крім наказу про перегляд строку, потрібно ще оформити документи? (наприклад Акт огляду основних засобів)
Чи можемо це збільшення провести з 2кварталу, а не по результатам інвентаризації?
І питання по Ліквідаційній вартості - якщо ми таку не встановлювали, то якими документами це оформити, яку зазначити причину для її встановлення саме на даний момент та чи можна це зробити не по результатам року, а в 2кварталі?
І можливо є варіанти зовсім її не встановлювати) Крім не зовсім обгрунтованої причини - немає наміру продавати, а плануємо подарувати ...
Списуємо МБП: картридж, флешки, дошка офісна їх можемо списати просто чи обов'язково потрібний акт утилізації?
Будемо дуже Вам вдячні за відповідь!
Скажіть, будь-ласка, хочемо збільшити срок корисного використання ОЗ, тільки, техніки - з 4років до 6 років, на сьогодні у використанні дана техніка лише 2 роки.
Порадьте, будь-ласка, причину такого збільшення?(по факту для зменшення вит-т)
Які, крім наказу про перегляд строку, потрібно ще оформити документи? (наприклад Акт огляду основних засобів)
Чи можемо це збільшення провести з 2кварталу, а не по результатам інвентаризації?
І питання по Ліквідаційній вартості - якщо ми таку не встановлювали, то якими документами це оформити, яку зазначити причину для її встановлення саме на даний момент та чи можна це зробити не по результатам року, а в 2кварталі?
І можливо є варіанти зовсім її не встановлювати) Крім не зовсім обгрунтованої причини - немає наміру продавати, а плануємо подарувати ...
Списуємо МБП: картридж, флешки, дошка офісна їх можемо списати просто чи обов'язково потрібний акт утилізації?
Будемо дуже Вам вдячні за відповідь!
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ІР
Ірина
09.06.2020 | 12:23 Мар'яна Кавин
Чи може підприємство прописати в наказі про облікову політику, що ліквідаційну вартість ОЗ = 0?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
ІР
Ірина
09.06.2020 | 12:21 Мар'яна Кавин
Підпр-во здійснює ремонт у власному приміщенні двох санвузлів (повністю заміна сантехніки, нова плитка). Чи можна класифікувати цей ремонт як поліпшення? Якщо ремонт здійснюється власними силами, то які будуть проведення, які первинні документи оформити? Чи можна не припиняти нарахування амортизації на час поліпшення, оскільки відбувається поліпшення лише частини приміщення?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
КА
Екатерина
09.06.2020 | 11:51 Мар'яна Кавин
Підкажіть будь ласка як трактувати положення закону про ЄСВ 592 стосовно того, що в місяцях коли немає доходу ЄСВ можно не сплачувати, мається на увазі чистий дохід чи загальний?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
КА
Екатерина
09.06.2020 | 08:49 Мар'яна Кавин
Добрий день! Підкажіть будь ласка чи може самозайнята особа (нотаріус, адвокат) віднести до витрат вартість БФЗ, ноутбуку вартістю більше 20000 грн. (до 23.05.2020 6000 грн.) Повністю в тому періоді в якому вони понесені.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
