Договори
02.08.2024

Договір про надання послуг з мерчендайзингу товарів

127

ДОГОВІР

про надання послуг
з мерчендайзингу товарів № ________

«__» __________ 20__ р.

м. _________

 

_________________________________________________, що іменується далі  «Замовник», в особі ____________________, який діє на підставі ________________________________, з однієї сторони, і

______________________________________________________, що іменується далі «Виконавець», в особі _______________________, який діє на підставі _______________________________, з другої сторони (надалі разом іменуються – «Сторони», а кожна окремо – «Сторона»), уклали даний договір (далі - Договір) про наступне:

 

1. Предмет Договору

1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги з мерчендайзингу товару.

1.2. Під мерчендайзингом Сторони мають на увазі підготовку товару до продажу в роздрібній торговельній мережі, що здійснюється в порядку та на умовах, передбачених даним Договором, з метою збільшення обсягів продажів цього товару.

1.3. Товаром за даним Договором є _____________________________________, право власності на які належить ____________ (далі - Товар).

1.4. Послуги з мерчендайзингу Товару надаються Виконавцем у місцях _________________________________________, визначених сторонами і вказаних у Додатку № 1 до цього Договору, який є його невід’ємною частиною.

1.5. Умови поставки Товару, перехід права власності та ризиків, умови оплати Товару регламентуються відповідно до договору поставки, раніше укладеного Сторонами.

 

2. Права та обовязки Сторін

2.1. Замовник зобов’язаний:

2.1.1. Надавати Виконавцю консультаційне сприяння, забезпечувати його необхідною інформацією та поліграфічними матеріалами, що стосуються Товару.

2.1.2. Протягом 5 робочих днів з дня надання Виконавцем акта наданих послуг, за умови відсутності обґрунтованих претензій, підписати його.

2.1.3. Сплачувати Виконавцю винагороду в порядку, визначеному розд. 3 даного Договору.

2.2. Замовник має право:

2.2.1. Давати вказівки та рекомендації щодо розстановки, розташування, оформлення Товару, обов’язкові для виконання працівниками Виконавця.

2.2.2. У будь-який зручний для себе час перевіряти виконання Виконавцем прийнятих на себе за даним Договором зобов’язань.

2.3. Виконавець зобов’язаний:

2.3.1. У рекламних цілях використовувати фірмове устаткування із символікою ТМ «__________________»:

- ______________________________________________________________________;

- ______________________________________________________________________.

2.3.2. Розміщувати рекламу Товару у меню закладів громадського харчування та розваг.

2.3.3.Розташовувати Товар у місцях громадського харчування та розваг, узгоджених Виконавцем і Замовником (п. 1.4 даного Договору).

2.3.4.Здійснювати передпродажну підготовку Товару - його розфасовку, розстановку на торгових полицях і оформлення в місцях громадського харчування та розваг. При цьому на торгових полицях у будь-який час повинна знаходитися така кількість Товару та в такому асортименті, які узгоджені для кожного місця громадського харчування та розваг.

2.3.5. Розміщувати рекламні плакати, етикетки, ярлики, що надаються Замовником, направлені на просування Товару, за погодженням Сторін, відображеним у Протоколі узгоджень від «__» ____________ 20__ р. №___________.

2.3.6. Після закінчення звітного періоду протягом __ календарних днів надавати на підпис Замовнику акт про надані в цей період послуги.

2.3.7. Звітувати про виконану роботу за запитами Замовника, направленими як у письмовій формі (факсом), так і в усній (за телефоном), за погодженням Сторін.

2.3.8. Повідомляти Замовника (уточнити, у якій формі відбуватиметься інформування) протягом _________ (годин, календарних днів) всю інформацію, що стосується Товару, яка стає відомою Виконавцю в ході виконання даного Договору.

2.4. Виконавець має право:

2.4.1. Отримувати від Замовника інформацію, необхідну для надання послуг за цим Договором у строк _________ до початку надання послуг.

2.4.2. Отримувати за надані послуги оплату в розмірі та у строк, передбачені цим Договором.

 

3. Вартість послуг та порядок розрахунків

3.1. Вартість послуг, що надаються Виконавцем Замовнику протягом звітного періоду за даним Договором, складає ________ (_________________________) грн, у т. ч. ПДВ, з яких:

3.1.1. __________________________________________________________________

3.1.2. __________________________________________________________________

3.1.3. __________________________________________________________________

3.1.4. __________________________________________________________________

3.2. Послуги, що надаються Виконавцем, оплачуються Замовником авансовим платежем у розмірі 100 % вартості послуг, вказаної в п. 3.1 даного Договору, протягом __ банківських днів після початку звітного періоду. Звітним періодом за даним Договором є ________________________.

3.3. Оплата за послуги, що надаються, здійснюється Замовником у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця.

3.4. Після закінчення звітного періоду Сторони протягом __ календарних днів складають та підписують акт наданих послуг.

 

4. Конфіденційність

4.1. Конфіденційною комерційною інформацією є будь-яка інформація, яка одержана або стала відома Сторонам у зв'язку з виконанням даного Договору і яка не є загальнодоступною. Сторони зобов'язуються не розголошувати зазначену інформацію протягом терміну дії даного Договору і після його припинення аж до втрати інформацією своєї цінності.

4.2. Сторони звільняються від відповідальності за розголошування конфіденційної комерційної інформації, вказаної в п. 4.1 даного Договору, якщо обов’язок її розголошування прямо передбачений чинним законодавством України.

 

5. Відповідальність Сторін

5.1. За невиконання або неналежне виконання умов даного Договору Сторони несуть відповідальність згідно із чинним законодавством України.

5.2. За порушення зобов’язань, передбачених п. 2.3.1-2.3.8 даного Договору, Виконавець виплачує Замовнику штраф у розмірі ____ % від вартості, зазначеної в п. 3.1__ даного Договору.

5.3. У разі невиконання Виконавцем зобов’язань за п. 2.3.1-2.3.8 даного Договору Замовник (або його уповноважені представники) складає відповідний акт. Замовник має право розірвати даний Договір і вимагати повернення сплаченої винагороди після складання третього акта про порушення Виконавця.

5.4. Сторона, що заподіяла своїми неправомірними діями збиток іншій Стороні, зобов'язана протягом ____ календарних днів відшкодувати його в повному обсязі.

5.5. Замовник несе відповідальність за зміст та достовірність рекламного матеріалу відповідно до чинного законодавства України про рекламу.

 

6. Форс-мажорні обставини

6.1. При настанні обставин непереборної сили, які перешкоджають повному або частковому виконанню однією із Сторін зобов’язань за даним Договором, а саме: пожежі, землетруси, інші стихійні лиха, військові дії, блокади, рішення державних органів та ін., термін виконання зобов’язань продовжується пропорційно часу, протягом якого діятимуть такі обставини, але не більше двох місяців.

6.2. Обставини форс-мажору повинні бути засвідчені Торговельно-промисловою палатою України або її регіональними представництвами.

6.3. Сторона, яка не в змозі виконувати зобов'язання за даним Договором через обставини форс-мажору, повинна протягом 10 календарних днів сповістити у письмовій формі іншу Сторону про настання таких обставин.

6.4. У разі продовження зазначених обставин більше двох місяців Сторони звільняються від виконання зобов'язань за даним Договором.

 

7. Вирішення спорів

7.1. Спори та розбіжності, що виникають у зв’язку з виконанням даного Договору, розв’язуються Сторонами шляхом переговорів.

7.2. Спори, за якими не було досягнуто згоди, передаються на вирішення до господарського суду за місцем знаходження відповідача згідно із чинним законодавством України.

 

8. Прикінцеві положення

8.1. Кожна зі Сторін має право в односторонньому порядку відмовитися від виконання своїх зобов’язань за Договором та/або розірвати Договір у разі, якщо одну зі Сторін, та/або учасника Сторони, та/або кінцевого бенефіціарного власника Сторони та (або) товарів, послуг чи робіт (чи виконання інших умов Договору) внесено до списку санкцій.

8.2. Підписанням цього Договору Сторони взаємно підтверджують, що надають одна одній право на збір та обробку персональних даних у межах виконання зобов’язань за цим Договором. Персональні дані Сторін захищено законодавством України.

8.3. У разі порушення однією зі Сторін Договору антикорупційного чи кримінального законодавства щодо хабарництва, а також ненадання документів чи інформації (з метою пересвідчення в дотриманні антикорупційного та кримінального законодавства щодо хабарництва) інша Сторона має право відмовитись від виконання цього Договору в односторонньому порядку, повідомивши про це письмово іншу Сторону (за умови надання доказів учиненого порушення). Також ця Сторона має право на відшкодування всіх збитків (матеріальних чи репутаційних), яких вона зазнала у зв'язку з таким порушенням іншою Стороною.

8.4. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «___» ____________ 20__ року.

8.5. Жодна із Сторін не має права передавати свої зобов’язання за даним Договором третій Стороні без письмової згоди на те іншої Сторони.

8.6. Будь-які зміни та доповнення до даного Договору дійсні лише за умови, якщо вони здійснені у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками обох Сторін.

8.7. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

8.8. Замовник є платником податку _______________________________________, Виконавець - ________________________________________________________________.

8.9. Даний Договір складений у двох екземплярах, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

 

9. Місцезнаходження та реквізити сторін

Замовник

 

Назва: ___________________________

Адреса: __________________________

Код ЄДРПОУ: ____________________

ІПН: ____________________________

IBAN: ___________________________

Банк:  ___________________________

МФО: ___________________________

E-mail: ___________________________

Тел.: _____________________________

Посада: __________________________

____________ _____________________

                (підпис, П. І. Б. підписанта)

 

М. П.

Виконавець

 

Назва: ___________________________

Адреса: __________________________

Код ЄДРПОУ: ____________________

ІПН: ____________________________

IBAN: ___________________________

Банк: ____________________________

МФО: ___________________________

E-mail: ___________________________

Тел.: _____________________________

Посада: __________________________

______________ ___________________

                     (підпис, П. І. Б. підписанта)

 

М. П.

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

127

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4911

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5408

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4531

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4114

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8874