Посадові інструкції
16.02.2024

Посадова інструкція завідувача відділення з підтримки внутрішньо переміщених осіб

20

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

_________________________________ _________________________________

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

завідувача відділення з підтримки внутрішньо переміщених осіб

(Код КП – 1229.7)

 

1. Загальні положення

1.1. "Завідувач відділення з підтримки внутрішньо переміщених осіб " відноситься до категорії "Керівники".

1.2. Застосовує у діяльності: Конституцію України, Закони України, укази  Президента України, постанови Верховної ради України, акти Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, Загальною декларацією прав людини, Етичним кодексом спеціалістів із соціальної роботи, Законами України "Про соціальні послуги", Законами України "Про доступ до публічної інформації", "Про захист персональних даних", Кодексом законів про працю, актами структурного підрозділу, Положенням про відділення, цією посадовою інструкцією  та іншими законодавчими актами, що стосуються діяльності відділення.

1.3. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом по організації (підприємству/організації).

1.4. Підпорядковується безпосередньо ____________________.

1.5. Керує роботою _____________________________.

1.6. Під час відсутності, заміщається особою, призначеною в установленому порядку, яка набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов'язків.

 

2. Характеристика робіт, завдання та посадові обов'язки

2.1. Здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в ньому;

2.2. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту внутрішньо переміщених осіб;

2.3. Розробляє цільові програми з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, забезпечує їх організацію та виконання;

2.4. Координує з питань, віднесених до його компетенції, заходів з питань забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб;

2.5. Ініціює та забезпечує проведення діалогу з громадськими об’єднаннями, які займаються захистом прав і свобод внутрішньо переміщених осіб;

2.6. Збирає та аналізує інформацію про необхідність забезпечення житлом та вирішення інших питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб;

2.7. Розподіляє обов’язки між особовим складом відділення, планує роботу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи структурного підрозділу;

2.8. Виконує доручення керівництва;

2.9. Звітує перед керівництвом про виконання покладених на відділення завдань та затверджених планів роботи;

2.10. Вносить пропозиції щодо розгляду питань, що належать до компетенції відділення, та розробляє проекти відповідних рішень;

2.11. Бере участь у засіданнях;

2.12. Представляє інтереси відділення у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами, з центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності - за дорученням керівництва;

2.13. Організовує виконання та забезпечує контроль за виконанням наказів керівництва;

2.14. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділення;

2.15. Забезпечує дотримання працівниками в відділення правил внутрішнього трудового розпорядку, виконавської дисципліни;

2.16. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

3. Права

Завідувач відділення має право:

3.1. Вживати дії для запобігання та усунення випадків будь-яких порушень або невідповідностей.

3.2. Отримувати всі передбачені законодавством соціальні гарантії.

3.3. Вимагати сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків і здійсненні прав.

3.4. Вимагати створення організаційно-технічних умов, необхідних для виконання посадових обов'язків та надання необхідного обладнання та інвентарю.

3.5. Знайомитися з проектами документів, що стосуються його діяльності.

3.6. Запитувати і отримувати документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків і розпоряджень керівництва.

3.7. Підвищувати свою професійну кваліфікацію.

3.8. Повідомляти про виявлені в процесі своєї діяльності порушення і невідповідності і вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.9. Ознайомлюватися з документами, що визначають права та обов'язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.

 

4. Відповідальність

Завідувач відділення несе відповідальність за:

4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов`язків та (або) невикористання наданих прав.

4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.3. Розголошення інформації про організацію (підприємство/установу), що відноситься до комерційної таємниці.

4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів організації (підприємства/установи) та законних розпоряджень керівництва.

4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.6. Завдання матеріального збитку організації (підприємству/установі) в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.

 

5. Повинен знати

Завідувач відділення повинен знати:

5.1. Відповідні програмні засоби;

5.2. Інструктивні та методичні документи, що стосуються діяльності відділення;

5.3. Основи психології людини та соціально-психологічні аспекти допомоги внутрішньо переміщеним особам;

5.4. Пільги та переваги, що встановлені для внутрішньо переміщених осіб;

5.5. Основи діловодства;

5.6. Державну мову;

5.7. Основи управління;

5.8. Правила ділового етикету;

5.9. Норми та правила охорони праці та протипожежного захисту.

 

 

6. Кваліфікаційні вимоги

Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (не нижче магістра). Стаж роботи за фахом - не менше 2 років.

 

7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

Для виконання завдань і обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією, завідувач відділення взаємодіє з працівниками інших структурних підрозділів, з центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності.

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

20

Коментарі

Коментарів ще немає

Інше
10.10.2025

Графік відпусток на 2026 рік затверджений директором

1

5600

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

2

5825

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

2

5303

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

2

4726

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

2

9140

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4365