Договір поставки товару (із зворотньою тарою)
ДОГОВІР ПОСТАВКИ № _____
«___» _______ 20___ року
м. ______
________________________________________________________________________, іменоване далі – «Постачальник», в особі _______________________________, що діє на підставі Статуту, з одного боку, та ________________________________________________, іменоване в подальшому – «Покупець», в особі _____________________________________, що діє на підставі Статуту - з другого боку, іменовані далі, а кожний окремо «Сторона» або разом – «Сторони», уклали даний Договір про нижченаведене:
1.
Предмет договору
1.1. Протягом строку дії цього Договору Постачальник зобов’язується постачати Покупцю Товар, в кількості та асортименті, що вказані в Додатку № 1 (Cпецифікаціях) до Договору, яка є невід’ємною частиною Договору, а Покупець зобов’язується приймати і оплачувати такий Товар в порядку та на умовах, передбачених Договором. Загальний обсяг товару, що продається за цим Договором, визначається протягом строку дії Договору з урахуванням кількості та асортименту (номенклатури) товару за всіма переданими відповідно до умов цього Договору окремими партіями товару.
1.2. Сторони можуть укладати нові Специфікації на кожну окрему поставку Товару.
2.
Умови поставки товару
2.1. Покупець, відповідно до своїх потреб протягом строку дії цього договору подає Постачальникові письмові замовлення на необхідний йому Товар.
2.2. Замовлення Покупця, вважається прийнятим, якщо Постачальник в 1-денний строк після його отримання не повідомив Покупцеві своїх заперечень щодо замовлення.
2.2.1. Мінімальна вартість замовлення, яке приймається Постачальником до виконання становить ________ грн. ____ коп.
2.3. Поставка замовленої партії товару здійснюється не пізніше ніж на п’ятий робочий день з моменту зарахування грошових коштів в розмірі 100% від замовленої партії Товару на поточний рахунок Постачальника.
2.4. Покупець зобов’язується самостійно приймати товар, або забезпечити особу, яка від його імені прийматиме товар належним чином оформленою довіреністю на його одержання.
2.5. Обов’язки Постачальника по передачі партії товару вважаються виконаними після передачі цієї партії товару Покупцеві в місці знаходження Покупця або уповноваженій Покупцем особі (в тому числі перевізнику).
2.6. Доставка Товару здійснюється компетентним перевізником погодженим Сторонами за рахунок Постачальника при виконанні Покупцем умов п. 2.2.1. цього Договору.
2.7. Ризик випадкового пошкодження або знищення товару переходить від Постачальника до Покупця в момент передачі товару Покупцеві.
2.8. Постачальник, одночасно із передачею відповідної партії товару, надає Покупцю чи уповноваженій ним особі наступні документи на товар, що містять усі обов'язкові реквізити, передбачені ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. № 88, діючими на момент здійснення господарської операції:
Видаткову накладну;
Рахунок на оплату Товару.
Сторони домовились використовувати для обміну податковими накладними в електронному вигляді програмне забезпечення системи «M.E.Doc», для чого вони зобов’язуються попередньо придбати дане програмне забезпечення і впровадити його в використання, а також Сторони повинні забезпечити доступ до мережі Інтернет і можливість відправки/отримання електронних листів по електронній пошті.
2.9. Якщо протягом доби з моменту передачі товару від Покупця не надійшла письмова претензія стосовно неотримання ним зазначених в пункті 2.8. документів, це означає, що ці документи передані йому Постачальником належним чином, проте, це не позбавляє Покупця права звернутися до Постачальника з вимогою про повторну видачу копії зазначених документів.
2.10. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання уповноваженою особою Покупця накладних на товар.
2.11. Покупець зобов’язаний:
а) приймати товар за кількістю і якістю згідно накладних та документів, що засвідчують якість товару, у суворій відповідності з інструкціями «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю та якістю»(п-6, п-7).
б) забезпечити належні умови зберігання і реалізації товару;
в) забезпечити своєчасну оплату отриманого товару відповідно до умов даного Договору.
2.12. Постачальник зобов’язаний:
а) в обумовлені терміни передати товар Покупцю згідно його замовлень;
б) забезпечити Покупця всіма необхідними документами на переданий товар у відповідності до чинного законодавства;
в) надавати Покупцю оперативну інформацію, щодо змін асортиментної групи і ціни на товар.
3. Ціна та загальна вартість договору
3.1. Вартість кожного замовлення формується виходячи з цін, що діють у пропозиціях Постачальника на момент відвантаження Товару Покупцю, та вказується у товарних накладних на постачання товару, що є невід’ємною частиною цього Договору.
3.2. У ціну товару входить вартість упаковки та маркування.
3.3. Загальна вартість договору складається із суми всіх товарних накладних на постачання товару прийнятих та підписаних уповноваженими матеріально-відповідальними особами Покупця протягом всієї дії Договору.
4. Умови розрахунків
4.1. Розрахунок за товар здійснюється на умовах 100% попередньої оплати вартості Товару, шляхом перерахування суми вартості товару на поточний рахунок Постачальника.
4.2. Покупець сплачує повну вартість отриманого товару по цінах, що зафіксовані в документах на відвантаження.
5. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
5.1. Якість Товару, що постачається за цим Договором, повинна відповідати державним стандартам i технічним умовам.
6. Тара, пакування та маркування товару
6.1. Упакування та маркування товару повинні відповідати вимогам, передбаченим відповідними нормативними документами. За згодою Сторін вимоги до упаковки та маркування товару можуть бути змінені.
6.2. Товар повинен бути упакованим таким чином, щоб виключити його псування на період поставки до прийняття товару Покупцем.
6.3. До тари належать: - ___________ ємністю ____ л.
6.4. Є зворотною (поворотною) тарою та підлягає обов'язковому поверненню Постачальнику: - ___________ ємністю __ л. Заставна вартість зворотної (поворотної) тари вказується у відповідній видатковій накладній (рахунку на оплату партії Товару) та підлягає зміні у відповідності із п.6.6. цього договору.
6.5. Покупець повертає Постачальнику зворотну та заставну тару в чистому вигляді в строк 30 календарних днів з моменту поставки (відвантаження), якщо інше не обумовлено в додатках до цього договору.
6.6. У випадку, якщо тара, визначена у п. 6.4., не повернута у строки, встановлені п.6.5., то така тара може бути проданою по компенсаційній вартості із нарахуванням ПДВ. Компенсаційна вартість ________ ємністю ____ л. – _______ (__________ тисячі ) грн.
6.7. Покупець зобов’язується оплатити Постачальнику компенсаційну вартість тари, визначеної у п. 6.6. цього Договору протягом 10 (десяти) календарних днів з дати направлення Постачальником Покупцю відповідної вимоги та рахунку. Постачальник має право без узгодження та повідомлення Покупця утримати вартість тари, яка набула статусу продажної, із грошових коштів, які надійшли в якості оплати за поставлений товар.
6.8. У випадку прострочення оплати тари у строки, визначені у п.6.7. договору, до Покупця застосовуються санкції відповідно до п. 7.2. договору та штраф у розмірі 20% від не повернутої тари.
6.9. У випадку зміни заставних (компенсаційних) цін на зворотну тару Постачальник самостійно здійснює її переоцінку, включаючи тару, яка знаходиться в обороті в Покупця. Ціни на тару встановлюються Постачальником самостійно. Постачальник проводить зміну ціни на тару, повідомивши про це Покупця листом за 7 (сім) календарних днів до таких змін.
6.10. Повернення тари здійснюється при наступній Поставці Товару Покупцеві або Покупцем самостійно.
6.11. Забраковується зворотня тара і не підлягають прийому Постальником та обов’язково переводяться в розряд продажних із нарахуванням ПДВ по компенсаційній вартості та застосуванням штрафу в розмірі 50% вартості зворотньої тари, які підлягали поверненню:
- що мають значні механічні пошкодження, які не дозволяють використовувати їх якісно за призначенням;
- забруднені незмивними і шкідливими речовинами;
- тара інших компаній, крім отриманих від Постачальника в період дії цього Договору.
В такому випадку Покупець зобов’язується оплатити вартість такої тари та штрафу протягом 7 (семи) календарних днів з дати направлення Постачальником Покупцю відповідної вимоги та/або рахунку.
7. Відповідальність сторін.
7.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність визначену чинним законодавством України. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.
7.2. У разі затримки оплати товару Покупець, за вимогою Постачальника, сплачує останньому суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь період прострочення платежу, а також пеню, що нараховується на несплачену суму за кожен день прострочення платежу за подвійною обліковою ставкою НБУ, що діяла в період прострочення.
7.2.1. За протермінування/прострочення повернення тари, вказаної в п.п. 6.3. та 6.4. даного Договору, Покупець сплачує на користь Постачальника пеню за кожен день прострочення у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діє на момент нарахування пені. Пеня нараховується виходячи із компенсаційної вартості неповернутої тари.
7.3. У разі затримки Покупцем розрахунків у випадку надання йому відстрочення платежу Постачальник має право не здійснювати подальше відвантаження товару Покупцю з відстроченням платежу, а продати йому товар на умовах повної попередньої оплати.
7.4. Сплата санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов’язань за цим договором.
7.5. За неправомірне використання об’єктів інтелектуальної власності (включаючи, але не обмежуючись: фірмових найменувань, торгівельних марок /знаків і логотипів для товарів та послуг/, тощо), які є власністю Постачальника, або які на відповідних правових підставах використовуються Постачальником, Покупець несе відповідальність передбачену чинним законодавством. У випадку спричинення Постачальнику та/або Власнику об’єктів інтелектуальної власності збитків внаслідок неправомірного використання Покупцем об’єктів інтелектуальної власності (включаючи, але не обмежуючись: фірмових найменувань, торгівельних марок /знаків і логотипів для товарів та послуг/, тощо), Покупець зобов’язаний компенсувати Постачальнику та/або Власнику об’єктів інтелектуальної власності спричинені збитки в повному обсязі. Цим Покупець підтверджує, що ознайомлений із переліком та змістом об’єктів інтелектуальної власності (включаючи, але не обмежуючись: фірмовими найменуваннями, торгівельними марками/знаками і логотипами для товарів та послуг, тощо), які є власністю Постачальника, або які на відповідних правових підставах використовуються Постачальником.
7.6. Сплата санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов’язань за цим договором.
7.7. Постачальник має право не відвантажувати Товар Покупцеві у разі відсутності в останнього дійсної ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними виробами.
8. Форс-мажор
8.1. У випадку настання форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус, епідемія та інші), а також прийняття органами державної влади актів, які роблять неможливим виконання зобов’язань по цьому договору, строки поставок зміщуються на період дії вказаних обставин.
8.2. Сторона, яка перебуває під впливом обставин, визначених у п 8.1 цього договору, зобов’язана у п’ятиденний строк у письмовій формі повідомити іншу сторону про початок і закінчення дії обставин. Не повідомлення або несвоєчасне повідомлення позбавляє сторону права посилатися на форс-мажорні обставини як обставину звільнення від відповідальності.
8.3. Наявність форс-мажорних обставин підтверджується Торгово-промисловою платою або його регіональним органом.
9. Розв’язання суперечок
9.1. Усі спори що пов’язані, що пов’язані із цим Договором, його укладенням або такі, що виникають в процесі виконання умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між представниками Сторін.
9.2. Якщо відповідний спір між Сторонами неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується у судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.
10. Заключні положення
10.1. Цей договір вступає в силу з дати його підписання сторонами і діє до «__» _______20__ року. В разі якщо жодна зі сторін не повідомила іншу Сторону про бажання припинити дію Договору не менш ніж за 30 днів до закінчення строку його дії – Договір вважається продовженим (пролонгованим) на аналогічний строк на аналогічних умовах з можливістю повторного автоматичного застосування положень цього пункту.
10.1.1. У частині взаєморозрахунків Сторін, цей Договір зберігає свою дію до моменту повного виконання Сторонами своїх платіжних зобов’язань за цим Договором. Станом на дату припинення дії цього Договору (незалежно від підстав припинення) Сторонами обов’язково повинен бути підписаний Акт звірки взаєморозрахунків між Сторонами за цим Договором (далі – Акт звірки), яким підтверджуються факт належного проведення всіх взаєморозрахунків між Сторонами і відсутності невиконаних платіжних зобов’язань Сторін згідно Договору.
10.2. Договір може бути розірвано в односторонньому порядку за повідомлення про це іншої Сторони за 10 календарних днів до дати такого розірвання. В такому разі договір є чинним лише в частині розрахунків із урахуванням положень п. 10.1.1. Договору.
10.3. Підпис Покупця (Постачальника) на Договорі підтверджує те, що він добровільно надає згоду на використання будь-яких своїх персональних даних, що вказані нижче, у «Базі персональних даних контрагентів, клієнтів та договорів», способами і відповідно до мети, визначеної розпорядчими документами останнього. Проставлянням підпису, Покупець (Постачальник) також підтверджує те, що він отримав повідомлення про свої права, та мету обробки персональних даних, які визначені ЗУ "Про захист персональних даних".
10.4. На вимогу представника Постачальника Покупець, протягом 10 (Десяти) календарних днів, з моменту надання йому для підписання двох оригінальних примірників Акту звірки, зобов’язаний підписати їх належним чином і повернути Постачальнику один оригінальний примірник Акту звірки. У випадку відмінності сальдо вказаного в Акті звірки Постачальника від сальдо, що розраховане Покупцем, Покупець зобов’язаний підписати Акт звірки, зазначивши у ньому свої дані сальдо та вказати дату на яку вказано дане сальдо. У випадку не виконання Покупцем умов даного пункту цього Договору Акт звірки взаємних розрахунків вважається таким, що його схвалено Покупцем в редакції Постачальника.
10.5. Акт звірки є документом, що підтверджує стан взаєморозрахунків між Сторонами за цим Договором, зокрема, наявність (відсутність) і обсяг дебіторської (кредиторської) заборгованості. Акт звірки має свою повноту юридичної сили, і може бути використаний зацікавленою стороною в якості підтвердження своїх позовних вимог.
10.6. Сторони домовилися вважати Головного бухгалтера (Бухгалтера – якщо в штаті Сторони відсутня посада Головного бухгалтера) особою, що уповноважена підписувати від імені Сторони Акт звірки. Покупець гарантує і підтверджує, що в будь-якому разі Акт звірки взаємних розрахунків, підписаний від імені Покупця і переданий Покупцем (безпосередньо або через Представників Покупця) Постачальнику (або Представникам Постачальника) – є Актом звірки взаємних розрахунків, який оформлений і підписаний належним чином від імені Покупця особою, яка має для цього всі необхідні повноваження). Сторони домовились про те, що обов’язок (і всі ризики, пов’язані з неналежним виконанням цього обов’язку) здійснення контролю за тим, щоб Акт звірки взаємних розрахунків був підписаний від імені Покупця повноважною особою покладається на Покупця, а Постачальник звільняється від обов’язку і необхідності доводити факт підписання Акту звірки взаємних розрахунків, від імені Покупця повноважною особою.
10.7. Сторони домовилися вважати цей Договір, яким безпосередньо регулюються відносини Сторін щодо поставки Товару Постачальником Покупцю – первинним документом. Інші документи, які оформляються Сторонами у відповідності і на виконання цього Договору (Додатки до цього Договору, розписки, накладні, Акти звірки, тощо ) – є вторинними документами по відношенню до цього Договору. Сторони також домовились вважати документи, в яких містяться відомості, які безпосередньо стосуються відносин, врегульованих цим Договором (Накладна тощо) – первинними документами по відношенню до документів, в яких узагальнюються (аналізуються) відомості (інформація) які містяться в інших документах оформлених Сторонами у відповідності і на виконання цього Договору (Акт звірки взаємних розрахунків тощо) – вторинні документи. В разі якщо вторинний документ містить арифметичні, орфографічні чи інші помилки, Сторони все одно вважають його оформленим у відповідності і на виконання умов цього Договору. У разі розбіжностей у відомостях, що містяться у вторинному документі, порівняно з первинним документом – Сторони у своїх відносинах керуються первинним документом. У вирішенні суперечок між Сторонами в тлумаченні відомостей (інформації), які містяться в документах оформлених у відповідності і на виконання цього договору – первинний документ має пріоритет (перевагу) по відношенню до вторинного документа.
10.8. При укладенні цього Договору Сторони повинні надати одна одній копії наступних документів: Витяг або виписку з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; Свідоцтво платника ПДВ або витяг із реєстру платників податку на додану вартість; Свідоцтво платника єдиного податку або підтвердження сплати до бюджету податків з доходів фізичних осіб; Документ, що підтверджує повноваження особи на підписання Договору (витяг зі Статуту, копію документу про призначення на посаду, довіреність); Копію паспорту та ідентифікаційного коду для фізичної особи-підприємця; Ліцензію (копію) на право здійснення діяльності (оптової чи роздрібної торгівлі алкогольними напоями). 1
10.9. Додатки до цього договору становлять його невід’ємну частину.
10.10. Будь-які зміни до цього договору є чинними за умови підписання обидвома Сторонами.
10.11. Цей договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
10.12. Постачальник є платником ____________________________________.
10.13. Покупець є платником ________________________________________.
10.14. У випадку зміни системи оподаткування, сторони зобов’язані повідомити про це одна одну протягом 5- ти календарних днів.
11. Місцезнаходження і реквізити сторін
|
Постачальник ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________
Керівник ______________/__________/
м. п.
|
Покупець __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________
Керівник ______________/___________/
м. п.
|
Додатку № 1 до
Договору поставки
від «__» _______20__ року № ____
СПЕЦИФІКАЦІЯ
«___» _______ 20___ року
м. ____
________________________________________________________________________, іменоване далі – «Постачальник», в особі _______________________________, що діє на підставі Довіреності від __.__.20__ № __ - з одного боку, та ___________________________, іменоване в подальшому – «Покупець», в особі _____________________________________, що діє на підставі Довіреності від __.__.20__ № __ - з другого боку, іменовані далі, а кожний окремо «Сторона» або разом – «Сторони», уклали даний Додаток № 1 до Договору, про наступне:
|
№ з/п |
Найменування товару |
Одиниця виміру |
Кількість |
Штрих-код |
Ціна з ПДВ, грн./шт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток № 1 до Договору поставки від __.__.20__ року № __ є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін.
Місцезнаходження і реквізити сторін
|
Постачальник ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ Керівник ______________/__________/
м. п.
|
Покупець __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ Керівник ______________/___________/
м. п.
|

Коментарів ще немає