Акт - претензія щодо перерви у наданні послуг з утримання будинків
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про перерву в наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі
________________________ ____ ____________ 20 __ р.
(найменування населеного пункту) (дата складення)
Згідно з договором №___________ від __.__.20__ р. споживач _____________________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи споживача)
висловлює претензії ___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання – виконавця)
щодо послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема стосовно
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
(інформація про перерву в наданні послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі)
у період _____________________________________________________________________________.
У зв’язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, усунути порушення, провести перерахунок розміру плати за перерву в наданні таких послуг, їх ненадання або надання не в повному обсязі.
Інші умови:__________________________________________________________________________
Цей акт-претензію склали:
|
виконавець ______________________________ _________________________________________ місцезнаходження__________________________ телефон _________________________________ ________________ М.П. |
споживач ____________________________ ____________________________________, місцезнаходження або місце проживання _____________________________________ телефон _____________________________ ______________ |

Коментарів ще немає