Договори
17.05.2023

Договір про надання послуг з підтримки електронно-інформаційного ресурсу (веб-сайту)

487

ДОГОВІР № ____

про надання послуг з підтримки електронно-інформаційного ресурсу (веб-сайту)

__.__.20__

м. ____________

 

___________________, надалі – Замовник в особі _____________________________, що діє на підставі _________________, з одного боку, та надалі – Виконавець ______________________________________ в особі _________________, що діє на підставі ________________________, з другого боку, далі разом іменуються – Сторони, або кожна окремо – Сторона, уклали даний договір (надалі – Договір) про наступне:

 

1. Предмет договору

Предметом даного договору є надання послуг Замовникові з підтримки електронно‑інформаційного ресурсу (веб-сайту) Замовника.

 

2. Загальні положення

2.1 Під Послугами розуміється:

надання будь-яких затребуваних Замовником послуг по адмініструванні ресурсу (в тому числі розміщення інформації, редагування інформації, СЕО оптимізація інформації, коду та структури сайту, модерування, реклама сайту в мережі, внесення змін в ядро порталу та ін.)

надання повного розширеного звіту про надані послуги

 

3. Права та обов`язки сторін

3.1 Обов’язки Виконавця:

3.1.1 Сумлінно, якісно, максимально швидко та ефективно надавати вказані послуги.

3.1.2. Надавати Замовникові звіт про виконану роботу по підтримці сайту щоденно, шляхом електронного повідомлення на пошту: ___________________ до _______ год., та  детальний місячний звіт відповідно до п.4.8. даного договору.

3.2 Обов’язки Замовника:

3.2.1 Оплачувати Послуги відповідно до кошторису (п.4.7).

3.2.2 Зберігати видані йому відповідні фінансові документи, що підтверджують зроблену оплату Послуг;

3.2.3 Надати Виконавцю усі необхідні матеріали, необхідні для надання послуг.

3.3 Права Виконавця:

3.3.1 Надавати послуги на свій розсуд для досягнення максимального позитивного ефекту від адміністрування ресурсу, однак обов’язково корегуючись на побажання Замовника, якщо такі є.

3.4 Права Замовника:

3.4.1 Вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов даного договору.

 

4. Вартість послуг і порядок розрахунків

4.1 Вартість Послуг визначається відповідно до тарифних планів Виконавця. Розрахунки проводяться Замовником у гривнях за курсом НБУ готівкою (або по безготівковому розрахунку).

4.2 У випадку зміни тарифів, затверджена в день підписання договору вартість по нових тарифах не перераховується.

4.3 Оплата Послуг здійснюється кожного ____ числа місяця, за попередній місяць. Оплата здійснюється на підставі підписаного сторонами акту виконаних робіт. Наявна оплата може бути зроблена Замовником у готівковій або безготівковій формі. При безготівковому розрахунку сплатити можна у будь-якому відділенні банків України. При оплаті через Банк Замовник зобов’язаний вказати в платіжному документі реквізити Виконавця.

4.5 Замовник самостійно несе відповідальність за правильність проведених ним платежів.

4.6 Факт оплати Послуг вважається підтвердженим при отриманні готівки Виконавцем або після надходження зведень з банку про зарахування коштів на рахунок Виконавця.

4.7 Вартість послуг: __________ грн за одну годину роботи фахівця по адмініструванню сайту.

4.8 Сумарна вартість послуг по підтримці сайту розраховується відповідно до кількості годин, що надавались послуги спеціалістом й міститься в детальному звіті що надається Замовнику разом із рахунком до оплати за місяць та актом виконаних робіт.

 

5. Термін дії договору.

5.1 Даний договір є безстроковим й послуги, вказані в п. 1, будуть виконуватись кожного місяця, до моменту коли одна із сторін захоче розірвати даний договір. Про це сторона повинна повідомити іншу сторону за __ календарних днів до розірвання договору.

5.2 Договір набирає сили з моменту підписання.

5.3 Із усіх питань, неврегульованих у дійсному тексті договору, Сторони керуються чинним законодавством України.

 

6. Місцезнаходження та реквізити сторін:

 

 Сторона Виконавець __________________________________

__________________________________

__________________________________

 

Підписи

Керівник ____________/____________/

м. п.

Сторона Замовник

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

сторін

Керівник ____________/____________/

м. п.

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

487

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4915

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5409

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4532

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4114

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8876