Посадова інструкція прес-секретаря
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
прес-секретаря
(Код КП — 1234)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність прес-секретаря підприємства.
1.2. Прес-секретар належить до професійної групи «Керівники».
1.3. Прес-секретар призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства.
1.4. Прес-секретар безпосередньо підпорядковується директору підприємства.
1.5. У своїй діяльності прес-секретар керується чинним законодавством України, статутом підприємства, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про комерційну таємницю підприємства, організаційно-розпорядчими документами підприємства з відповідних питань, розпорядженнями і вказівками директора, цією Інструкцією.
1.6. Робоче місце прес-секретаря знаходиться в окремому кабінеті підприємства та обладнане телефонним апаратом і персональним комп'ютером, який підключено до локальної мережі підприємства та Інтернету, а також відповідною оргтехнікою, місцями зберігання документації (сейфом).
1.7. У разі відсутності прес-секретаря на робочому місці (хвороба, відпустка, відрядження тощо) виконання його обов'язків забезпечує фахівець із зв'язків з громадськістю.
1.8. У разі перерозподілу обов'язків між працівниками підприємства до цієї посадової інструкції за наказом директора підприємства можуть бути внесені зміни або доповнення відповідно до чинного законодавства.
2. Завдання та обов'язки
Прес-секретар виконує такі функціональні завдання та обов'язки:
2.1. Здійснює координацію системи взаємозв'язків і безпосередньо зв'язків керівника та підприємства з громадськістю відповідно до встановлених вимог і порядку, а також взаємовідносин керівника з представниками інших підприємств, партнерами, конкурентами, клієнтами, розробляє відповідні заходи і плани розвитку таких взаємозв'язків.
2.2. Проводить інформаційні програми з метою інформування законодавців, засобів масової інформації та широкого загалу про плани, досягнення і принципи діяльності керівника та підприємства в цілому.
2.3. Організовує прес-конференції, зустрічі з робочими колективами, громадськістю, виступи в засобах масової інформації керівників підприємства.
2.4. Готує відповідні матеріали для преси, заяви, інформацію, повідомлення.
2.5. Контролює матеріали засобів масової інформації з метою перевірки правильності відображення інформації, яка виходить із підприємства.
2.6. Доводить до відома всіх зацікавлених служб, сторонніх організацій та окремих осіб зміст протоколів і прийнятих рішень.
2.7. Забезпечує контакти з відповідними підрозділами міністерств, інших органів виконавчої влади щодо обміну інформаційними матеріалами.
2.8. Надає засобам масової інформації матеріали про діяльність підприємства.
2.9. Проводить переговори щодо контактів з представниками газет, журналів, радіо, телебачення, спортивних та культурних організацій.
2.10. Бере участь у підготовці й випуску рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню міжнародних і міжгалузевих зв'язків.
2.11. Забезпечує координацію зв'язків і безпосередньо здійснює зв'язок з періодичними виданнями (газетами, журналами).
2.12. Здійснює співробітництво з відповідними прес-службами інших підприємств.
2.13. Бере участь у підготовці доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівника підприємства.
2.14. Простежує процес одержання потрібної інформації, контролює повноту її надходження.
2.15. Допомагає керівникові підприємства у додержанні відповідних норм етикету та протоколу під час прийому службових осіб, відвідувачів та гостей.
2.16. У разі потреби супроводжує керівника підприємства під час його візитів, відряджень та поїздок, виконуючи завдання та обов'язки, що випливають з конкретних обставин.
3. Права
Для виконання своїх функцій Прес-секретар має право:
3.1. Контролювати роботу підпорядкованих працівників та давати їм у межах своєї компетенції відповідні розпорядження (вказівки) по роботі.
3.2. Вносити пропозиції директору щодо покращення ефективності своєї роботи за відповідним напрямом діяльності підприємства.
3.3. Отримувати від структурних підрозділів підприємства доречні матеріали та інформацію, необхідну для виконання своїх посадових обов'язків.
3.4. Брати участь у вирішенні доречних питань на підприємстві у відповідності до своєї компетенції.
3.5. У межах компетенції представляти інтереси та підприємства перед сторонніми підприємствами, установами, організаціями, взаємодіяти з їх представниками, вести з ними переговори та ділове листування..
3.6. Брати участь у підготовці організаційно-розпорядчих документів підприємства за напрямом своєї діяльності.
3.7. Підписувати та візувати документи у межах своєї компетенції.
4. Відповідальність
Прес-секретар несе відповідальність за:
4.1. Неналежне виконання вимог організаційно-розпорядчих документів, що стосуються діяльності підприємства.
4.2. Невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов'язків згідно з цією посадовою інструкцією.
4.3. Недостатній контроль за роботою підпорядкованих працівників.
4.4. Перевищення своїх повноважень, визначених цією посадовою інструкцією та Положенням про відділ маркетингу.
4.5. Вчинення матеріальних збитків підприємству з власної провини у межах, встановлених чинним законодавством України.
4.6. Розголошення комерційної таємниці підприємства.
4.7. Недотримання правил і норм охорони праці і пожежної безпеки
5. Повинен знати
Прес-секретар повинен знати:
5.1. Чинне законодавство України та нормативні акти, що регламентують діяльність підприємства.
5.2. Нормативно-правові акти з питань масової інформації.
5.3. Нормативно-методичні та інші керівні документи в галузі професійної діяльності.
5.4. Основи ринкової економіки й підприємництва, ведення бізнесу.
5.5. Основи маркетингу та менеджменту.
5.6. Організаційну, виробничу й соціальну структуру, перспективи розвитку підприємства.
5.7. Теорію і практику роботи з персоналом.
5.8. Форми і методи ведення рекламних кампаній
5.9. Основи психології спілкування, соціології та етики професійних відносин
5.10. Основи вітчизняної культури, звичаї, відповідні стилі літературного та ділового мовлення.
5.11. Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів, комунікацій і зв'язку, обчислювальної техніки.
5.12. Основи законодавства про працю.
5.13. Правила та норми з охорони праці.
5.14. Одну або більше іноземних мов.
6. Кваліфікаційні вимоги
Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) і стаж роботи за фахом — не менше 2 років.

Коментарів ще немає