Пояснення щодо реальності здійснення господарської операції по податковій накладній/розрахунку коригування реєстрація якої/якого була зупинена
|
Кому: назва органу ДПС |
|
Від кого: назва, код, ІПН, адреса, телефон підприємства |
ПОЯСНЕННЯ
щодо реальності здійснення господарської операції по податковій накладній
реєстрація якої була зупинена
|
Опис підприємства: |
|
назва, основний вид діяльності, місцезнаходження.
|
|
Заблокований документ: |
|
№ та дата ПН/РК, обсяг, сума ПДВ та номенклатура (код УКТ ЗЕД), причина блокування, дата блокування.
|
|
Опис операції з придбання/виготовлення товару/послуги що реалізується: |
|
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; |
|
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; |
|
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; |
|
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; |
|
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (виробники надають дозволи, рецептури, технічні умови та ін).
|
|
Опис трудових ресурсів: |
|
штатний розпис, договори ЦПХ, накази, відрядження, інформація про отримання працівниками спеціальних посвідчень чи проходження навчання, нарахування заробітної плати, доведення, що кількість трудових ресурсів достатня для здійснення господарської операції.
|
|
Опис основних засобів: |
|
повний перелік об’єктів оподаткування наведений у формі 20 ОПП, балансова вартість основних фондів яка відображена в балансі підприємства, право власності, договори оренди (приміщень, складів, місць зберігання продукції), документи на придбання/використання обладнання.
|
|
Опис ситуації: |
|
«Відповідно до п. 187.1. ст. 187 ПКУ - Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
Таким чином податкова накладна № _____ від «___»_______________ року на загальну суму _____________ грн., в т.ч. ПДВ ______________грн., що складена на підставі акту прийому передачі наданих послуг/видаткової накладної/отриманої передплати складена відповідно норм ПКУ та підлягає обов’язковій реєстрації в ЄРПН»
|
|
Додаток документів необхідних для розгляду питання: |
|
«На підтвердження вищенаведеної інформації та згідно Вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених та Наказом КМУ від 11.12.2019 року №1165 надаємо копії документів: |
|
1. Договори з додатками; 2. Довіреності, акти керівного органу платника податків, яким оформленні повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податків для провадження господарської діяльності; 3. Первинні документи, щодо постачання/придбання товарів, робіт (послуг), зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи; 4. Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; 5. Сертифікати якості, паспорти відповідності, дозвільні документи; 6. Облікові бухгалтерські регістри за рахунками.
|
|
Просимо розглянути надані пояснення та копії документів та зареєструвати податкову накладну № ________ від «___»_______________ року на загальну суму _______________грн., в т.ч. ПДВ __________________ грн. згідно чинного законодавства».
|
Директор
_______________
________________

Коментарів ще немає