Інше
12.01.2023

Пояснення щодо реальності здійснення господарської операції по податковій накладній/розрахунку коригування реєстрація якої/якого була зупинена

6371

Кому: назва органу ДПС

Від кого: назва, код, ІПН, адреса, телефон підприємства

ПОЯСНЕННЯ

щодо реальності здійснення господарської операції по податковій накладній

реєстрація якої була зупинена

Опис підприємства:

назва, основний вид діяльності, місцезнаходження.

 

Заблокований документ:

№ та дата ПН/РК, обсяг, сума ПДВ та номенклатура (код УКТ ЗЕД), причина блокування, дата блокування.

 

Опис операції з придбання/виготовлення товару/послуги що реалізується:

-          договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

-          договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

-          первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

-          розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

-          документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (виробники надають дозволи, рецептури, технічні умови та ін).

 

Опис трудових ресурсів:

штатний розпис, договори ЦПХ, накази, відрядження, інформація про отримання працівниками спеціальних посвідчень чи проходження навчання, нарахування заробітної плати, доведення, що кількість трудових ресурсів достатня для здійснення господарської операції.

 

Опис основних засобів:

повний перелік об’єктів оподаткування наведений у формі 20 ОПП, балансова вартість основних фондів яка відображена в балансі підприємства, право власності, договори оренди (приміщень, складів, місць зберігання продукції), документи на придбання/використання обладнання.

 

Опис ситуації:

«Відповідно до п. 187.1. ст. 187 ПКУ - Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

 

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

 

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

 

Таким чином податкова накладна № _____ від «___»_______________ року на загальну суму _____________ грн., в т.ч. ПДВ ______________грн., що складена на підставі акту прийому передачі наданих послуг/видаткової накладної/отриманої передплати складена відповідно норм ПКУ та підлягає обов’язковій реєстрації в ЄРПН»

 

Додаток документів необхідних для розгляду питання:

«На підтвердження вищенаведеної інформації та згідно Вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених та Наказом КМУ від 11.12.2019 року №1165 надаємо копії документів:

1.     Договори з додатками;

2.     Довіреності, акти керівного органу платника податків, яким оформленні повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податків для провадження господарської діяльності;

3.     Первинні документи, щодо постачання/придбання товарів, робіт (послуг), зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи;

4.     Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

5.     Сертифікати якості, паспорти відповідності, дозвільні документи;

6.     Облікові бухгалтерські регістри за рахунками.

 

 

Просимо розглянути надані пояснення та копії документів та зареєструвати податкову накладну № ________  від «___»_______________ року на загальну суму _______________грн., в т.ч. ПДВ __________________ грн. згідно чинного законодавства».

 

 

 

Директор

_______________

________________

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

6371

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4959

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5465

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4550

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8914

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4149