Посадові інструкції
18.07.2022

Посадова інструкція архіваріуса

90

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис                         Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

Посадова інструкціяархіваріуса
(Код КП —4141)

 

1. Загальні положення

1.1.  Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність архіваріуса.

1.2.  А​​​​​рхіваріус належить до професійної групи «Технічні службовці».

1.3.  А​​​​​рхіваріус призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства за поданням _______________________ або без подання.

1.4.  А​​​​​рхіваріус підпорядковується директору підприємства (менеджеру з адміністративної діяльності, іншому керівнику).

1.5.  У своїй діяльності а​​​​​рхіваріус керується чинним законодавством України, установчими документами підприємства, локальними нормативними актами підприємства, у т. ч. правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором на підприємстві, положеннями про структурні підрозділи підприємства, а також наказами і розпорядженнями керівництва підприємства, нормативними і методичними документами щодо адміністративної діяльності на підприємстві, управління персоналом, організації діловодства, архівної справи, інструкціями з охорони праці, цією посадовою інструкцією.

1.6.  У разі відсутності адміністративного помічника на робочому місці (хвороба, відпустка, відрядження тощо) виконання його обов'язків забезпечує у межах компетенції інший працівник підприємства відповідної кваліфікації за розпорядженням директора підприємства (менеджера з адміністративної діяльності).  

 

2. Завдання та обов'язки

2.1. Проводить роботу з ведення архівної справи на підприємстві.

2.2. Організовує і забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву.

2.3. Забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву.

2.4. Приймає та реєструє документи, які надійшли на зберігання, від структурних підрозділів підприємства, роботу з якими у діловодстві закінчено.

2.5. Бере участь у розробленні номенклатури справ, перевіряє правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву.

2.6. Згідно із чинними правилами шифрує справи.

2.7. Систематизує і розміщує справи, веде їх облік.

2.8. Готує зведені описи справ постійного і тимчасового термінів зберігання, а також акти для передавання справ на державне зберігання, на списання і знищення матеріалів, строки яких минули.

2.9. Бере участь у роботі з експертизи наукової і практичної цінності архівних документів.

2.10. Стежить за станом документів, своєчасним їх відновленням, додержанням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення їх збереження.

2.11. Контролює дотримання правил протипожежного захисту в приміщеннях архіву.

2.12. Видає архівні копії та документи, готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах архіву, веде їх облік.

2.13. Готує необхідні дані для складання звітності щодо роботи архіву.

2.14. Вживає заходів щодо використання в роботі сучасних технічних засобів.

 

3. Права

Для виконання своїх функцій а​​​​​рхіваріус має право:

3.1.  Запитувати інформацію від виконавців про хід виконання розпорядчих документів,

3.2.  Вносити пропозиції керівнику підприємства (менеджеру з адміністративної діяльності) щодо покращення ефективності адміністративної діяльності на підприємстві.

3.3.  Отримувати у встановленому порядку від інших працівників підприємства матеріали та інформацію, необхідну для виконання своїх посадових обов'язків, залучати їх у встановленому порядку до виконання окремих завдань.

3.4.  У межах компетенції та/або за дорученням представляти інтереси підприємства перед сторонніми підприємствами, установами, організаціями, взаємодіяти з їх представниками, вести з ними переговори та ділове листування..

3.5.  Підписувати та візувати документи у межах своєї компетенції.

 

 

 

4. Відповідальність

А​​​​​рхіваріус несе відповідальність за:

4.1. Неналежне виконання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його сфери діяльності.

4.2. Невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов'язків згідно з цією посадовою інструкцією.

4.3. Перевищення своїх повноважень визначених цією посадовою інструкцією та відповідними організаційними документами підприємства.

4.4. Вчинення матеріальних збитків підприємству з власної провини у межах, встановлених чинним законодавством України.

4.5. Недотримання правил і норм охорони праці, пожежної безпеки..

 

5. Повинен знати

5.1. Нормативні правові акти, положення, інструкції, інші керівні матеріали і документи з ведення архівної справи на підприємстві;

5.1. Порядок зберігання і використання архівних документів;

5.1. Державну систему діловодства; порядок оформлення справ і підготовки їх до зберігання та користування, складання описів справ постійного і тимчасового терміну зберігання, актів про вилучення та знищення документів та справ;

5.1. Порядок ведення обліку і складання звітності, структуру підприємства;

5.1. Основи організації праці, правила експлуатації технічних засобів;

5.1. Основи законодавства про працю; правила протипожежного захисту. 


6. Кваліфікаційні вимоги

Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Без вимог до стажу роботи.

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

90

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4846

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5331

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4483

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8825

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4060