Наказ про організацію обліку та облікову політику підприємства, що займається оптовою торгівлею
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «____________»
ТОВ «____________»
Код ЄДРПОУ ____________
НАКАЗ
__.__.20__
м. _______
№ __
Про організацію обліку та облікову політику
На підставі Закону України від 16.07.99 р. N 996-XIV "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні", національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, Методичних рекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Мінфіну від 27.06.2013 р. № 635,
НАКАЗУЮ:
1. Організація бухгалтерського обліку:
1.1. Доручити ведення бухгалтерського обліку на підприємстві і складання фінансової звітності бухгалтерській службі під керівництвом головного бухгалтера.
1.2. Забезпечити ведення бухгалтерського обліку в електронному вигляді за допомогою програмного забезпечення (BAS Бухгалтерія).
1.3. Для цілей бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності застосовувати національні стандарти бухгалтерського обліку і План рахунків, затверджений наказом МФУ від 30.11.1999 № 291. При цьому застосовувати рахунки класу 9 без використання рахунків класу 8.
1.4. Складати фінансову звітність за формами № 1-м та № 2-м, затвердженими НП(С)БО 25 «Спрощена фінансова звітність».
1.5. Застосовувати змішану (паперово-електронну) форму документообігу. Щомісяця складати облікові регістри в електронному вигляді.
1.6. Співробітникам відділів збуту і постачання забезпечити правильне оформлення первинних документів і договорів та їх своєчасне (до останнього дня місяця надання до бухгалтерії.
1.7. У випадку несвоєчасного надання необхідних документів до бухгалтерії, що призвело до застосування фінансових санкцій до підприємства, винна особа притягається до відповідальності за рішенням керівника підприємства за участі представника трудового колективу.
1.8. Перед складанням річної фінансової звітності проводити інвентаризацію для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку і фінансової звітності відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом МФУ від 02.09.2014 р. № 879. Для проведення інвентаризації створити постійно діючу інвентаризаційну комісію у складі заступника директора (голова комісії), представника відділу збуту та представника відділу постачання (члени комісії).
2. Облікова політика підприємства:
2.1. Для визначення порога суттєвості прийняти величину:
• 3% - для активів, зобов’язань і власного капіталу;
• 2% чистого прибутку (збитку) – для доходів і витрат;
• 5% підсумку показників балансу – для статей Балансу;
• 5 % чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – для статей Звіту про фінансові результати.
2.2. Облік товарів вести за їх найменуваннями. У місцях зберігання товарів (на складах, в коморах) обліковувати товари в натуральних одиницях (штуках).
2.2. Оцінку вибуття товарів здійснювати за методом середньозваженої собівартості. Середньозважену собівартість одиниці товарів визначати на дату господарської операції з продажу.
2.3. Облік транспортно-заготівельних витрат вести на окремому субрахунку 289 і розподіляти між окремими групами товарів при списанні із застосуванням середнього відсотка.
2.4. Основним засобом визнавати актив з очікуваним терміном корисного використання (експлуатації) більше 1 року та вартістю більше 20000 грн.
2.5. Обліковувати об’єкти основних засобів за історичною собівартістю. Переоцінку на дату балансу не проводити.
2.6. Установити методи нарахування амортизації:
• для транспортних засобів – виробничий метод;
• для інших об’єктів – прямолінійний метод;
• для малоцінних необоротних матеріальних активів – у першому місяці використання об’єкта – 100% його вартості.
2.7. Резерв сумнівних боргів розраховувати на підставі класифікації дебіторської заборгованості за термінами її непогашення, коефіцієнт сумнівності розраховувати на базі показника дебіторської заборгованості на підставі аналізу даних за останні 3 роки.
2.8. Створити забезпечення майбутніх витрат і платежів на оплату відпусток працівникам підприємства методом розрахунку планового коефіцієнта згідно з п.13 НП(С)БО 11.
3. Організація податкового обліку:
3.1. При застосуванні спрощеної системи оподаткування визначати об’єкт для розрахунку єдиного податку щомісяця на підставі картки рахунку 311 «Поточні рахунки в національній валюті» (обороти за дебетом за мінусом ПДВ) із застосуванням аналітичних даних з кредиту рахунків 36, 37 і 68. За розрахованими обсягами надходжень головному бухгалтеру щомісяця здійснювати контроль можливості знаходження на спрощеній системі оподаткування.
3.2. Суми ПДВ, зазначені в незареєстрованих (заблокованих) податкових накладних, складених:
підприємством - відображати за кредитом субрахунку 641 як нараховані податкові зобов’язання;
постачальниками - відображати за дебетом субрахунку 644. Після спливу 1095 днів суми ПДВ за незареєстрованими податковими накладними, відображені на субрахунку 644, списувати на витрати періоду (субрахунок 949).
3.3. Суми ПДВ, нараховані підприємством, що не відшкодовуються покупцями, відображаються у складі первісної вартості запасів або необоротних активів, за умовними постачаннями - за дебетом субрахунку 949.
4. Контроль над виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор
____________
________________
Відмітки про ознайомлення з наказом

Коментарів ще немає