Посадова інструкція менеджера в роздрібній торгівлі
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 2022 р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
менеджера в роздрібній торгівлі
(код КП 1453.2)
1.Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність менеджера в роздрібній торгівлі на підприємстві торгівлі непродовольчими товарами (далі — магазин).
1.2. Мета діяльності менеджера в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами (далі — менеджер) — організація роботи з продажів, створення сприятливих умов у задоволенні споживчих запитів, сприяння зростанню обороту товару та прибутку.
Менеджер :
1.3. Призначається на посаду та звільняється з неї за наказом директора.
1.4. Безпосередньо підпорядковується директору.
1.5. Менеджеру підпорядковуються:
● торговий персонал;
● складське господарство;
● відділ транспорту.
1.6. У своїй діяльності керується законодавством України, установчими документами магазину, правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими локальними актами з організації торгівлі, наказами і розпорядженнями директора та цією посадовою інструкцією.
1.7. У разі відсутності менеджера (хвороба, відпустка, відрядження тощо) його обов’язки виконує інший працівник , призначений в установленому порядку.
2. Завдання та обов’язки
2.1. Організовує роботу магазину, визначає асортимент продукції, рівні запасів і стандарти обслуговування, подає пропозиції директору щодо цінової політики.
2.2. Подає пропозиції директору щодо придбання та сервісного обслуговування технологічного устаткування для торговельного залу, підсобних приміщень та складського господарства.
2.3. Розроблює і реалізовує на практиці політику закупівель товарів непродовольчої групи.
2.4. Аналізує товарний асортимент магазину з огляду на конкурентне оточення і платоспроможність покупців, аналізує ринкове середовище у районі розташування магазину, оцінює цінову, товарну політику конкурентів тощо та визначає маркетингову політику магазину.
2.5. Уживає заходів з реклами товарів, розробляє рекламні акції, бере участь у формуванні , позитивного імідж магазину серед покупців, розробляє та подає на погодження директору візуальні матеріали для заходів та веде архів візуальних матеріалів.
2.6. Аналізує цінову політику виробників та якість їх продукції, визначає постачальників, забезпечує підготовку договорів (контрактів), погоджує договори (контракти) з постачальниками і контролює своєчасну оплату.
2.7. Контролює якість продукції, яку отримує магазин від постачальників, організовує контроль відповідності стандартам якості, перевіряє супроводжувальні документи постачальників щодо якості їх продукції. Якщо магазин отримав від постачальників неякісну продукцію, обґрунтовує та готує проєкти претензій, судові позови тощо.
2.8. Забезпечує своєчасну транспортну доставку товарів до магазину та складського господарства.
2.9. Веде облік товарних запасів на складі, контролює терміни, якість консервації, умови зберігання продукції.
2.10. Розглядає та аналізує скарги (відгуки) покупців, готує відповідні пропозиції.
2.11. Контролює добір та роботу підлеглого персоналу, бере участь у складанні графіків роботи, за потреби організовує навчання (курсову) підготовку в умовах магазину. Складає посадові та робочі інструкції для підлеглих працівників — за методичної допомоги відділу кадрів магазину.
2.12. Забезпечує своєчасну підготовку звітної та іншої службової документації магазину.
3. Права
Має право:
3.1. Отримувати від директора інформацію, необхідну для виконання завдань та обов’язків, визначених цією посадовою інструкцією.
3.2. Представляти в межах своєї компетенції інтереси магазину у взаєминах з іншими організаціями, підприємствами, постачальниками товарів, органами державної влади та місцевого самоврядування.
3.3. Вести листування з установами та організаціями різних форм власності з питань, що належать до його компетенції.
3.4. Особисто приймати або відхиляти продукцію, сировину тощо, отримані магазином від постачальників.
3.5. Підписувати або візувати документи, пов’язані із виконанням обов’язків.
3.6. Надавати підлеглим службові доручення та вказівки, обов’язкові для виконання, встановлювати планові показники роботи, визначати графіки роботи, 3.7. Ініціювати проведення позапланових аудиторських перевірок за фактами порушення правил торгівлі, зберігання товарів, службових зловживань.
3.8. Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо:
● матеріального заохочення працівників;
● притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, які неналежно виконують посадові обов’язки.
3.9. Проводити наради, збори, семінари та інші заходи з продажів.
4. Відповідальність
Може бути притягнутий до відповідальності за:
4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією, та правопорушення, скоєні під час своєї діяльності відповідно до законодавства.
4.2. Неналежне та несвоєчасне виконання наказів, розпоряджень і доручень директора.
4.3. Нераціональне використання матеріальних, фінансових і кадрових ресурсів.
4.4. Неналежне виконання посадових обов’язків, що призвело до матеріальних збитків або зашкодило іміджу підприємства.
4.5. Надання керівництву магазину інформації, яка не відповідає дійсності.
4.6. Оприлюднення або передавання закритої інформації комерційного характеру конкурентам.
4.7. Недотримання правил внутрішнього розпорядку, санітарно-протиепідемічного режиму, протипожежної безпеки і охорони праці.
5. Повинен знати
5.1. Нормативно-правові акти України, які регламентують торговельну та підприємницьку діяльність.
5.2. Статут магазину, структуру управління, внутрішні керівні, методичні документи з організації роздрібної торгівлі.
5.3. Порядок укладання комерційних угод.
5.4. Порядок та умови постачання (збуту), зберігання і транспортування товарів.
5.5. Методи вивчення попиту та визначення якості товарів.
5.6. Основи економіки, менеджменту, маркетингу.
5.7. Правові засади пред’явлення претензій та позовів.
5.8. Організацію роботи складського господарства.
5.9. Організацію обліку торгових операцій та порядок складання звітної документації.
5.10. Порядок та організацію проведення оптово-промислових ярмарок, виставок, торгів.
5.11. Правила конкурентних взаємостосунків.
5.12. Основи психології та етики у торгівлі.
5.13. Правила та норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
6. Кваліфікаційні вимоги
Повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за напрямом підготовки «Управлiння та
адмiнiстрування», спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Стаж роботи у сфері торгівлі — не менше 2 років.
7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
З бухгалтером — з питань отримання інформації щодо надходження платежів на рахунок підприємства відповідно до укладених комерційних угод, підготовки звітної документації, надання інформації з фінансово-економічних питань;з юрисконсультом — з питань правового забезпечення укладання комерційних угод, розгляду або підготовки претензій, скарг.
Назва посади особи,
що розробила посадову інструкцію Підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ
Візи, відмітка про ознайомлення з посадовою інструкцією та отримання її копії

Коментарів ще немає