Договір транспортно-експедиторських послуг
ДОГОВІР № ___
транспортно-експедиторських послуг
|
«__» __________ 20__ року |
м. ______________ |
Клієнт: ___________________________________________, що є юридичною особою за законодавством України (код ЄДР ____________) та платником податку на прибуток підприємств за основною ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, в особі _______________, який діє на підставі ___________, з однієї сторони, та
Експедитор: ___________________________________________, що є юридичною особою за законодавством України (код ЄДР ____________) та платником податку на прибуток підприємств за основною ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, в особі _______________, який діє на підставі ___________, з другої сторони, надалі разом іменовані сторони, а кожен окремо — сторона, уклали цей договір про надання транспортно-експедиторських послуг (далі — договір) про таке.
- Предмет договору
1.1. Експедитор зобов’язується протягом строку дії цього договору за плату клієнта виконувати або організовувати виконання визначених цим договором, додатками, Додатковими угодами до нього послуг (далі — послуги).
1.2. Експедитор надає клієнтові такі послуги:
1.2.1. приймає вантаж до перевезення та завантажує його в пункті відправлення, розвантажує вантаж в пункті призначення;
1.2.2. супроводжує і перевозить вантаж;
1.2.3. зберігає вантаж;
1.2.4. перевіряє, сортує (перепаковує) вантаж;
1.2.5. обліковує відправлення та надходження вантажу від клієнта до вантажоодержувачів;
1.2.6. передає товарно-транспортну документацію за належністю;
1.2.7. повертає вантаж, що надійшов у некондиційному стані, з браком, у пошкодженій, неміцній, нестандартній упаковці;
1.2.8. надає інші письмово погоджені сторонами послуги, пов’язані з перевезенням вантаж.
1.3. Пункт відправлення: _______________________
1.4. Місце надання послуг, визначених підпунктами 2, 3 пункту 1.2 договору: приміщення експедитора, що розміщене за адресою ______________________________, та прилегла територія.
1.5. Експедитор, надаючи послуги за договором, використовує власне вантажно-розвантажувальне обладнання і гарантує, що має достатню кількість кваліфікованого персоналу для належного надання послуг за договором.
1.6. Право власності на вантаж належить клієнтові. Під час надання послуг право власності на вантаж до експедитора не переходить.
2. Порядок надання послуг
2.1. Експедитор надає послуги за цим договором на підставі заявок клієнта (далі — заявка). Клієнт складає заявки один раз на тиждень і передає експедиторові будь-яким фіксованим шляхом за реквізитами, зазначеними у пункті 10 цього договору, якщо іншого сторони не погодять у відповідних додатках, додаткових угодах до цього договору. Заявки клієнт оформлює із зазначенням пунктів призначення, вантажоодержувачів, дати і часу доставки вантажу, найменування та кількості товару, переліку послуг щодо товару, що має надати експедитор. Заявки передають експедиторові не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до запланованої дати доставки вантажу вантажоодержувачам.
2.2. У день отримання заявки експедитор протягом 2 (двох) годин з моменту її отримання письмово підтверджує приймання заявки до виконання, направляючи клієнтові факсимільним зв’язком або електронною поштою за реквізитами, зазначеними у пункті 10 договору, примірник заявки із зазначенням у ній ПІБ уповноваженої особи експедитора, засвідчений круглою печаткою експедитора. Цей примірник заявки, підтверджений круглою печаткою експедитора, має силу оригіналу. Факт виконання експедитором погодженої заявки підтверджують своїми підписами належний(і) вантажоодержувач(і) на товарно-транспортній(их) накладній(их) на вантаж та підписаний сторонами, скріплений їх печатками акт виконаних робіт/наданих послуг.
2.3. Протягом строку дії цього договору експедитор зобов’язується забезпечити виконання заявок у встановлений строк та у необхідній кількості.
2.4. Найменування вантажоодержувачів, їх адреси, а також інші дані, необхідні для надання експедитором послуг за цим договором, сторони визначають шляхом підписання та скріплення їх печатками додатка, додаткової угоди до цього договору.
2.5. Експедитор подає транспортні засоби для розвантаження у строки, зазначені у погодженій ним заявці.
2.6. Вантаж вважають прийнятим до перевезення з моменту, коли особа, зазначена у заявці як уповноважена особа експедитора, підписала товарно-транспортну накладну (усі примірники).
2.7. Маршрут перевезення вантажу до пункту призначення визначає експедитор.
2.8. Після прибуття вантажу в пункт призначення експедитор негайно інформує про це клієнта за допомогою телефонного або електронного зв’язку.
2.9. Вантаж перевозять автотранспортними засобами, вимоги до яких визначає клієнт і погоджує експедитор шляхом підписання додатка № __ до цього договору. Забороняється перевозити вантаж транспортними засобами, якими раніше транспортували отрутохімікати, паливно-мастильні, токсичні матеріали, інші речовини із сильним запахом.
2.10. У разі невідповідності поданого транспортного засобу вимогам, зазначеним у заявці й додатку № __ до цього договору, клієнт має право відмовитися від завантаження такого транспортного засобу і вимагати подати інший транспортний засіб. У разі невідповідності транспортного засобу погодженим вимогам складають акт про невідповідність транспортного засобу, засвідчують печаткою і підписом уповноваженої особи клієнта. Акт є обов’язковим для експедитора і протягом 2 (двох) годин передається йому факсимільним зв’язком за реквізитами, зазначеними у пункті 10 договору. У такому разі транспортний засіб, який не відповідає вимогам, вважають ненаданим і до перевізника застосовують штрафні санкції згідно з розділом 6 цього договору.
2.11. Під час передачі вантажу вантажоодержувачам уповноважений представник експедитора зобов’язаний особисто перевірити їх кількісну відповідність товарно-транспортній накладній і видатковій накладній, а також відсутність видимих пошкоджень.
2.12. У разі втрати, нестачі, псування або пошкодження вантажу, прийнятого до перевезення, вантажоодержувач складає акт довільної форми із зазначенням виду і кількості втраченого, зіпсованого або пошкодженого вантажу, що підписує експедитор (його уповноважена особа). У разі відмови експедитора (його уповноваженої особи) підписати акт про це роблять позначку в акті, і його в односторонньому порядку підписує вантажоодержувач. Зазначений акт має обов’язкову силу для експедитора і є підставою для його матеріальної відповідальності. Факт виявлення втрати, нестачі, псування або пошкодження вантажу, можна також засвідчувати шляхом відповідного напису Вантажоодержувача на вільному місці на зворотному боці товарно-транспортної накладної.
2.13. Експедитор зобов’язується протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту доставки вантажу в пункт його призначення готувати і передавати клієнтові перелік таких документів, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства України та цього договору:
– товарно-транспортну накладну з позначками (підписом уповноваженої особи, засвідченої печаткою або штампом) експедитора (перевізника) та вантажоодержувача про прийняття вантажу;
– видаткову накладну з позначкою (підписом уповноваженої особи, засвідченої печаткою або штампом) вантажоодержувача про прийняття вантажу;
– Акт про втрату, нестачу, псування, пошкодження вантажу (за наявності таких фактів).
2.14. Документи, визначені у пункті 2.13 договору, експедитор особисто надає уповноваженому представникові клієнта або направляє кур’єром, рекомендованим листом або іншим зареєстрованим поштовим відправленням із повідомленням про вручення на адресу, зазначену у пункті 10 договору.
2.14.1. Документи вважають отриманими клієнтом:
– у день доставки кур’єром, що підтверджується квитанцією про вручення Клієнтові, яку підписує його уповноважений представник, та/або
– у день доставки рекомендованого листа або іншого зареєстрованого поштового відправлення, що підтверджується повідомленням про вручення Клієнту, підписаним його уповноваженим представником.
2.15. Експедитор протягом 3 (трьох) місяців із моменту доставки вантажу Вантажоодержувачам власними силами і вланим коштом повертає зворотну тару (піддони) зі складів вантажоодержувачів у пункт відправлення вантажу, визначений цим договором, якщо іншого письмово не погодять сторони. Плата за повернення зворотної тари включена до вартості послуг, що визначена умовами цього договору.
2.16. У разі виникнення перешкод, затримок, пошкоджень вантажу, вимушеного простою або інших обставини, які можуть вплинути на своєчасну доставку вантажу в пункт призначення, експедитор негайно (протягом однієї години з моменту виникнення обставин, зазначених у цьому пункті) повідомляє про це клієнта телефонним/електронним зв’язком.
2.17. Передачу товару від клієнта експедиторові для надання послуг, визначених у підпунктах 1.2.3, 1.2.4 цього договору, засвідчують актами приймання-передачі товару, що складає клієнт і підписують сторони в момент приймання товару.
3. Обов’язки сторін
3.1. Клієнт зобов’язаний:
3.1.1. своєчасно надати експедиторові повну, точну і достовірну інформацію щодо найменування, кількості та якості вантажу, а також документи стосовно вантажу, необхідні для надання експедитором послуг за цим договором;
3.1.2. у порядку, передбаченому цим договором, додатками, додатковими угодами до нього, сплатити вартість наданих експедитором послуг;
3.1.3. повідомляти експедитора про відмову від погодженої експедитором заявки факсимільним/електронним зв’язком за реквізитами, зазначеними у пункті 10 договору,.
3.2. Експедитор зобов’язаний:
3.2.1. своєчасно і належно надавати послуги згідно із цим договором;
3.2.2. забезпечувати сортування вантажу відповідно до заявки і додатків, додаткових угод до цього договору;
3.2.3. забезпечувати завантаження у транспортні засоби в пункті відправлення вантажу, а також розвантаження у пункті його призначення із дотриманням вимог, встановлених відповідними нормативними документами (стандартами, технічними умовами тощо) і додатком № __ до цього договору;
3.2.4. нести повну відповідальність за збереження вантажу під час надання послуг за договором, у тому числі під час його перевезення, і доставляти вантаж у пункт призначення в неушкодженому стані та в кількості згідно із супровідними документами клієнта на цей вантаж;
3.2.5. відступати від вказівок клієнта, зокрема в разі виникнення загрози пошкодження вантажу, попередньо отримавши на це письмову згоду клієнта. У разі якщо немає можливості попередньо повідомити про це або якщо відповідь на такий запит експедитор не отримав у належний за наявними обставинами строк, експедитор має право діяти на свій розсуд, повідомивши Клієнта про свої дії, щойно таке повідомлення стане можливим;
3.2.6. протягом визначеного законодавством строку з моменту підписання сторонами кожного окремого акта, що підтверджує факт надання (виконання) експедитором послуг (зобов’язань), передбачених договором, додатками та/або додатковими угодами до нього (або здійснення попередньої оплати), надавати клієнтові податкову накладну, сформовану в електронній формі у день виникнення податкових зобов’язань та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо експедитор не передасть клієнтові зазначені документи, сформовані з дотриманням вимог п пунктів 201.1 та 201.10 Податкового кодексу України, це є підставою застосувати до Експедитора відповідальність, передбачену умовами цього договору і чинним законодавством України.
Податкову накладну, сформовану в електронній формі та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних, експедитор надсилає клієнтові за допомогою програмного забезпечення m.e.d.o.c;
3.2.7. забезпечити виконання таких умов зберігання вантажу:
– зберігати вантаж винятково у закритих вентильованих приміщеннях, без доступу прямих сонячних променів, вологи, гризунів;
– не зберігати вантаж поруч із продукцією або речовинами із сильним запахом, отрутами, токсичними речовинами і в приміщеннях після ремонту;
– розміщувати вантаж у приміщенні для зберігання за групами і видами;
– підт римувати температуру в приміщенні у межах від +/-__ до +/-__ градусів Цельсія;
3.2.8. у разі порушення експедитором умов зберігання вантажу, передбачених підпунктом 3.2.7 договору, експедитор зобов’язаний відшкодувати клієнтові вартість такого вантажу й утилізувати вантаж, умови зберігання якого були порушені, своїми силами і своїм коштом протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту порушення.
4. Вартість послуг. порядок розрахунків
4.1. Вартість послуг (разом із ПДВ — 20%), становить __% (_______ відсотків) вартості перевезених експедитором вантажів (без урахування вартості зворотної тари) згідно з товарно-транспортними накладними клієнта із позначками (підписом уповноваженої особи, засвідченої печаткою або штампом) вантажоодержувачів про приймання вантажу.
4.2. Платежі за цим договором у розмірі вартості послуг, розрахованої, як це передбачено в пункті 4.1 договору, здійснюють у гривні шляхом перерахування клієнтом грошових коштів на поточний рахунок експедитора, зазначений у пункті 10 договору, протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання клієнтом акта виконаних робіт/наданих послуг (далі — акт), але не раніше, ніж клієнт отримає від експедитора товарно-транспортні накладні за відповідний період, оформлені згідно з вимогами чинного законодавства, підписані та скріплені печатками вантажоодержувача й експедитора,.
4.3. У разі прострочення експедитором будь-якого зобов’язання, передбаченого цим договором, клієнт має право відстрочити строк оплати за договором до моменту виконання експедитором такого зобов’язання. У такому разі клієнта не вважатимуть таким, що порушив умови цього договору і чинного законодавства України, й він не нестиме відповідальності, передбаченої умовами цього договору і чинним законодавством України.
4.4. Грошові зобов’язання за цим договором сторони можуть припиняти шляхом заліку зустрічних однорідних вимог, строк виконання яких настав. Залік зустрічних однорідних вимог проводять за заявою клієнта. Сторони також можуть підписати відповідний протокол (акт). У разі безпідставної відмови експедитора (в тому числі у формі мовчазної бездіяльності) від підписання протоколу (акта) про проведення заліку зустрічних однорідних вимог протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту його отримання, вважатимуть, що такий протокол (акт) підписаний сторонами.
5. Порядок здавання-приймання послуг
5.1. Експедитор щомісячно до 10 (десятого) числа місяця, наступного за місяцем, у якому він надавав послуги, зобов’язується передавати на підпис клієнтові:
– акт у двох примірниках, підписаних і скріплених печаткою зі своєї сторони;
– товарно-транспортні накладні, оформлені згідно з чинним законодавством, підписані і скріплені печатками вантажоодержувача та експедитора;
– заявки на надання послуг експедитора.
5.2. У разі відсутності зауважень до наданих експедитором послуг (або даних, що містяться в акті), клієнт підписує акт протягом 5 (п’яти) робочих днів із моменту його отримання або в той самий строк надсилає експедиторові письмову мотивовану відмову від його підписання. Підписаний сторонами і скріплений їх печатками акт підтверджує факт належного надання експедитором послуг.
6. Відповідальність сторін. порядок вирішення спорів
6.1. За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань за договором винна сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України та умовами договору. Збитки відшкодовують понад встановлені цим договором штрафні санкції.
6.2. У разі втрати або нестачі вантажу експедитор зобов’язаний відшкодувати клієнтові його вартість, із врахуванням ПДВ, у повному розмірі на підставі даних бухгалтерського обліку клієнта.
6.3. У разі пошкодження вантажу експедитор зобов’язаний відшкодувати клієнтові вартість пошкодженого вантажу у повному розмірі на підставі даних бухгалтерського обліку клієнта.
6.4. У разі прострочення доставки вантажу вантажоодержувачам експедитор сплачує клієнтові штраф у розмірі 25% (двадцяти п’яти відсотків) вартості несвоєчасно доставленого та/або не доставленого вантажу.
6.5. У разі якщо вантажоодержувачі застосовують до клієнта штрафні санкції через порушення умов перевезення вантажу, визначених чинним законодавством України та цим договором (порушення строку доставки вантажу, доставкиа вантажу в іншій кількості, ніж зазначено у заявці або товарно-транспортній накладній, та/або доставка вантажу з пошкодженнями, за які відповідає експедитор), експедитор зобов’язується компенсувати клієнтові такі збитки у повному розмірі.
6.6. Відповідальність і ризик випадкової повної або часткової загибелі, втрати, пошкодження вантажу переходить від клієнта до експедитора в момент передачі вантажу експедиторові і зберігаються за ним до моменту передачі вантажу вантажоодержувачам.
6.7. Клієнт має право під час здійснення відповідних платежів утримувати суми штрафних санкцій, матеріальних збитків, що підлягають сплаті експедитором згідно з договором, із сум, що належать до сплати експедиторові за цим договором. У разі втрати, нестачі, псування або пошкодження вантажу, прийнятого експедитором до перевезення, клієнт має право в односторонньому порядку утримати із суми своєї заборгованості перед експедитором, що виникла за цим договором (за наявності такої заборгованості у розмірі, що покриває розмір збитків), суму матеріальних збитків або вимагати сплатити суму матеріальних збитків, що заподіяв експедитор. Суму матеріальних збитків визначають на основі вартості товару на підставі бухгалтерських даних клієнта.
Клієнт має право в односторонньому порядку утримувати із суми своєї заборгованості перед експедитором, що виникла за цим договором, суму:
– штрафних санкцій (пені, неустойки, штрафів), що нарахували експедиторові відповідно до умов цього договору;
– збитків клієнта, заподіяних експедитором через порушення умов цього договору;
– штрафів та інших фінансових санкцій, що застосували до клієнта вантажоодержувачі й треті особи у зв’язку з порушенням експедитором умов цього договору та норм чинного законодавства України.
На підставі статті 601 Цивільного кодексу України клієнт утримує зазначені вище суми із суми заборгованості експедитора перед клієнтом на підставі заяви клієнта (додаток № __).
6.8. За несвоєчасне виконання грошових зобов’язань за цим договором клієнт сплачує на користь експедитора пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачують пеню, від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.
6.9. У разі неодноразового порушення експедитором своїх зобов’язань, визначених умовами цього договору, клієнт має право в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це експедитора. При цьому клієнт звільняється від відповідальності, передбаченої умовами цього договору та чинним законодавством України. Датою закінчення строку дії договору вважатимуть дату, зазначену у відповідному повідомленні клієнта.
6.10. Виконуючи свої зобов’язання за цим договором, експедитор має право користуватися послугами третіх осіб без додаткового узгодження з клієнтом. При цьому експедитор несе повну відповідальність за дії/бездіяльність таких третіх осіб та наслідки, спричинені такими діями/бездіяльністю.
6.11. Усі спори, пов’язані з договором, його укладанням, тлумаченням, або такі, що виникають у процесі виконання його умов, за можливістю вирішують шляхом переговорів між уповноваженими представниками сторін. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, його вирішують у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.
6.12. У разі ненадання або надання неналежно оформленої податкової накладної Експедитор зобов’язується сплатити на користь клієнта штраф у розмірі 20% вартості послуг, на які не надав або надав неналежно оформлену податкову накладну. Клієнт має право самотужки утримати суму такого штрафу із суми грошового зобов’язання перед експедитором за надані послуги. При цьому нарахований штраф клієнт зараховує в односторонньому порядку, надсилаючи Експедиторові відповідне повідомлення факсимільним/електронним зв’язком, та одночасно зменшує суму грошового зобов’язання клієнта на суму нарахованого штрафу. Якщо клієнт не утримав суму штрафу самостійно у зазначений спосіб, надані послуги він оплачує після сплати експедитором штрафу. Строк оплати наданих послуг встановлюють починаючи з дати зарахування на поточний рахунок Клієнта такого штрафу.
6.13. Якщо експедитор є платником ПДВ згідно з Податковим кодексом України та в разі анулювання його свідоцтва платника податку на додану вартість із різних/не залежних від експедитора причин експедитор зобов’язаний компенсувати клієнтові суму коштів у розмірі податкового кредиту, пов’язаного з виконанням послуг і втраченого клієнтом чере6з таке анулювання, з моменту (дати) анулювання свідоцтва і моменту його відновлення (оформлення нового). Таке відшкодування експедитор сплачує клієнтові не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) календарних днів із дати отримання претензії та /або рахунка від клієнта.
7. Форс-мажор
7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань за цим договором, якщо неможливість виконання зобов’язань зумовлена форс-мажорними обставинами, а саме: пожежі, повені, землетруси, інші стихійні лиха, війна, військові дії або блокади, заборони експорту чи імпорту, зміни у законодавстві України або інші обставини, що не залежать від волі сторін, виникли після укладення договору і безпосередньо вплинули на його виконання.
7.2. Існування, тривалість і момент припинення форс-мажорних обставин слід підтвердити відповідним документом, що видає Торгово-промислова палата України або інший компетентний орган.
7.3. Строк виконання зобов’язань за договором подовжується на період, протягом якого існували форс-мажорні обставини та їх наслідки.
7.4. Сторона, що опинилася під впливом форс-мажорних обставин і внаслідок цього не може виконати свої зобов’язання за договором, зобов’язана негайно, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) календарних днів після настання відповідної події у письмовій формі повідомити другу сторону про настання таких обставин, передбачуваний строк дії та припинення таких обставин. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну сторону права посилатися на ці обставини як на причину невиконання своїх зобов’язань за договором.
7.5. Якщо форс-мажорні обставини тривають більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, будь-яка зі сторін може припинити цей договір в односторонньому порядку, надіславши другій стороні письмове повідомлення.
7.6. Дорожньо-транспортну пригоду, що сталася з вини будь-якої сторони, не вважають обставиною форс-мажору, тож вона не є підставою для звільнення експедитора від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання умов цього договору.
8. Конфіденційність
8.1. Експедитор зобов’язаний зберігати як конфіденційну інформацію про клієнта, вантаж, вантажоодержувачів, а також іншу інформацію, яку отримує прямо чи опосередковано під час укладання, виконання умов цього договору, додатків, додаткових угод до нього (далі — конфіденційна інформація). Експедитор не має права розголошувати конфіденційну інформацію ані протягом строку дії договору, ані після припинення його дії протягом 5 (п’яти) років, незалежно від причин такого припинення.
8.2. Експедитор вживатиме усіх можливих заходів, щоб не допускати несанкціонованого розголошення конфіденційної інформації третім особам, окрім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України, за умови попереднього письмового повідомлення клієнта про необхідність такого розголошення.
8.3. Експедитор зобов’язаний у повному розмірі відшкодувати клієнтові збитки, заподіяні порушенням умов цього розділу договору.
9. Строк дії договору. інші умови
9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін і діє до __________ 20__ р., але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за договором. Якщо за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення строку дії договору жодна зі сторін письмово не заявить про його припинення, договір вважатимуть пролонгованим на тих самих умовах ще на один календарний рік. Кількість пролонгацій не обмежена.
9.2. В усьому, що не передбачено договором, сторони керуються чинним законодавством України.
9.3. Усі додатки, додаткові угоди до договору, підписані уповноваженими представниками сторін та скріплені їх печатками, є його невід’ємною частиною.
9.3. Будь-які зміни і доповнення до договору є чинними, якщо вони укладені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками обох сторін та скріплені їх печатками.
9.4. Окрім підстав, зазначених в цьому договорі, договір може бути достроково припинений:
9.4.1. Клієнтом в односторонньому порядку шляхом надання письмового повідомлення експедиторові за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до бажаної дати припинення. Таке припинення договору клієнтом не матиме наслідком жодних штрафних санкцій щодо клієнта. У разі припинення договору, як передбачено вище, клієнт зобов’язаний оплатити послуги, що фактично надав експедитор до дати припинення договору, визначеної клієнтом.
9.4.2. На інших підставах, передбачених чинним законодавством України.
9.5. Після підписання сторонами договору всі попередні переговори, листування, попередні угоди і протоколи про наміри з питань, що так чи інакше стосуються договору, втрачають юридичну силу.
9.6. Копії документів (факсові та скановані), що їх надають за договором, мають юридичну силу оригіналів до моменту обміну їх на оригінали таких документів. Якщо інше не зазначено в інших положеннях договору, додатка, додаткової угоди, строк надання оригіналів документів проти їх факсимільних чи сканованих копій становить 7 (сім) календарних днів.
9.7. У разі злиття, приєднання, перетворення, поділу, виділу будь-якої сторони договір залишається чинним для її правонаступника(ків).
9.8. Недійсність або незаконність будь-яких положень цього договору не впливає на дійсність і законність договору в цілому.
9.9. Договір складений українською мовою у 2 (двох) оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони.
9.10. Одночасно з підписанням договору сторони надають одна одній:
– копію Свідоцтва про державну реєстрацію;
– копію довідки з органів статистики;
– копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (за наявності);
– копію Статуту, витягу із Статуту (за наявності);
– копії документів, що підтверджують повноваження представника сторони на укладення, зміну та розірвання цього договору.
9.11. Експедитор гарантує, що на дату підписання цього договору має всі дійсні дозвільні документи, необхідні згідно з чинним законодавством України для виконання його обов’язків за цим договором протягом всього строку його дії.
9.12. Підписуючи цей договір, уповноважені представники сторін дають згоду (дозвіл) на обробку їх персональних даних з метою підтвердження їх повноважень на укладення, зміну та розірвання договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством України відносин. Представники сторін підписанням цього договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права, визначені у статті 8 Закону України «Про захист персональних даних», обсяг і зміст зібраних персональних даних, а також про власників зібраних персональних даних.
10. Місцезнаходження, банківські реквізити і підписи сторін
|
|
||
|
|
Додаток № 1
до Договору про надання транспортно-експедиторських послуг
від «__» _________ 20__ року № __
«__» ______ 20__ року
м. ___________
ВИМОГИ
до транспортних засобів, якими перевозять вантаж,
а також щодо організації вантажно-розвантажувальних робіт
1. Сторони домовилися про те, що під час виконання умов договору, а саме під час подання та завантаження транспортного засобу, експедитор має забезпечити додержання зазначених нижче вимог:
1.1.Транспортний засіб зі всіма його частинами та причепом, що подають для завантаження, мають бути у повній технічній справності й мати санітарний паспорт, обов’язкової наявності якого потребують норми чинного законодавства України.
1.2. Вимоги щодо частин транспортного засобу, подають для розміщення вантажу:
1.2.1. наявність рівних і цілих підлогових покриттів із можливістю безперешкодно переміщувати автонавантажувач;
1.2.2. наявність усіх бортів і бокових дошок;
1.2.3. відсутність пошкоджень тента чи кузова;
1.2.4. висота підлоги кузова/причепа має бути не меншою за 1100 мм від дорожнього покриття;
1.2.5. кузов/причеп має бути чистим, без сторонніх запахів, не містити сторонніх предметів, хімічних речовин та інших чинників, які можуть вплинути на якість вантажу.
1.3. Вимоги щодо температурних режимів під час організації вантажно-розвантажувальних робіт і температурних вимог до транспортного засобу, що перевозить вантаж:
1.3.1. За температури повітря нижче за 0 С перевозити вантаж у тентованому транспорті дозволяється лише за умови постійного руху транспортного засобу. Вантажно-розвантажувальні роботи можна проводити за температури повітря не нижче ніж: мінус 3 °С — відвантаження негазованої води; мінус 5 °С — відвантаження газованої води. В інших випадках для перевезення вантажу слід використовувати термічні причепи та причепи-рефрижератори.
1.3.2. За наявності пошкоджень причепів транспортного засобу або відсутності гарантії справності транспортного засобу перевозити вантаж категорично забороняється, якщо температура повітря становить нижче ніж 0 °С або понад 35 °С.
1.3.3. Експедитор, підписуючи цей додаток, підтверджує, що уповноважені особи, які беруть участь в організації вантажно-розвантажувальних робіт, перевезенні, поінформовані про вимоги щодо температурних режимів, зазначених у пункті 1.3 цих вимог. У разі їх порушення експедитор несе відповідальність відповідно до умов договору.
1.3.4. Вантажоодержувачі мають право перевіряти дотримання експедитором вимог температурного режиму на стадії розвантаження вантажу. У разі невідповідності вимогам температурного режиму експедитор несе відповідальність у розмірі, порядку та на умовах, що визначені договором.
1.4. Під час організації вантажно-розвантажувальних робіт сторони домовились про таке.
1.4.1. Експедитор відповідає за збереженість вантажу з моменту його завантаження до моменту розвантаження. Подавати транспортний засіб на завантаження і доставляти вантаж повинна безпосередньо особа, зазначена у документах на завантаження. Під час подання транспортного засобу, організації вантажно-розвантажувальних робіт і перевезення вантажу водій транспортного засобу повинен мати при собі санітарну книжку з результатами медичного огляду.
1.4.2. Вантаж має бути завантажений і надійно закріплений так, щоб запобігти його зрушенню, падінню, тиску на дверцята, потертості чи пошкодженню вантажу під час перевезення.
2. Цей додаток складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. Цей додаток набирає чинності з моменту його підписання сторонами і скріплення їх печатками, діє протягом всього строку дії договору і є невід’ємною частиною договору.
Від клієнта:
Від експедитора:
посада
посада
__________________ /прізвище та ініціали/ ________ /прізвище та ініціали/
Повні реквізити зазначені у Договорі
Додаток № 2
до Договору про надання транспортно-експедиторських послуг
від «__» ______ 20__ року № ____
«__» ______________ 20__ року
м. __________
Клієнт: ___________________________________________, що є юридичною особою за законодавством України (код ЄДР ____________) та є платником податку на прибуток підприємств за основною ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, в особі _______________, який діє на підставі ___________, з однієї сторони, та
Експедитор: ___________________________________________, що є юридичною особою за законодавством України (код ЄДР ____________) та є платником податку на прибуток підприємств за основною ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, в особі _______________, який діє на підставі ___________, з другої сторони, надалі разом іменовані сторони, уклали цей додаток № 2 до договору про надання транспортно-експедиторських послуг від «___»__________20__року № __про таке.
- Сторони погодили перелік торговельних точок вантажоодержувачів клієнта, за якими експедитор надає транспортно-експедиторські послуги:
|
№ з/п |
Назва |
Адреса |
Дата поставки товару Вантажоодержувачу |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
- Строк надання послуг: протягом 5 (п’яти) календарних днів із дати отримання товару експедитором, але не пізніше за дату поставки товару вантажоодержувачу.
- Клієнт оплачує послуги в розмірі та строки, передбачені договором.
- Цей додаток № 2 укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу.
- Цей додаток № 2 набирає чинності з моменту підписання сторонами і є невід’ємною частиною договору.
Від клієнта:
Від експедитора:
Посада
Посада
_______________ /Прізвище та ініціали/ _____________ /Прізвище та ініціали/
Повні реквізити зазначені у Договорі
Додаток № 3
до Договору про надання транспортно-експедиторських послуг
від «__» ______ 20__ року № ___
«__» ______________ 20__ року
м. _________
ЗАЯВА
про стягнення з експедитора збитків, заподіяних клієнтові /
про нарахування штрафних санкцій за договором
____ ________ 20__ року між _________________________________ (далі — клієнт) і _________________________________________ (далі — експедитор) був укладений договір про надання транспортно-експедиторських послуг від «__» __________ 20__ року № ___. (далі — договір).
____ ________ 20__ року Експедитор порушив вимоги пунктів ___________________ Договору, а саме:
_________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
У результаті таких дій/бездіяльності експедитора клієнтові заподіяно збитків (шкоди) на суму: _____________________ (_____________________________) грн з ПДВ.
На підставі пункту ___________ договору до експедитора застосовано штрафні санкції у розмірі: _____________________ (____________________________________) грн.
Загальна сума, що підлягає стягненню з експедитора (збитки та штрафні санкції), становить: ________________________ (__________________________________________) грн.
На підставі пункту 6.7 договору клієнт повідомляє про утримання зазначених вище сум із суми заборгованості клієнта перед експедитором і просить підписати і скріпити печатками два примірники акта про зарахування зустрічних однорідних вимог і повернути один примірник клієнтові.
Додатки:
1. Акт про зарахування зустрічних однорідних вимог на двох аркушах у двох примірниках;
2. ___________________________________________________________________;
3. ___________________________________________________________________.
Посада ____________________ Прізвище та ініціали
Додаток № 4
до Договору про надання транспортно-експедиторських послуг
від «__» _______ 20__ року № __
«__» ______________ 20__ року
м. ___________
Клієнт: ___________________________________________, що є юридичною особою за законодавством України (код ЄДР ____________) та є платником податку на прибуток підприємств за основною ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, в особі _______________, який діє на підставі ___________, з однієї сторони, та
Експедитор: ___________________________________________, що є юридичною особою за законодавством України (код ЄДР ____________) та є платником податку на прибуток підприємств за основною ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, в особі _______________, який діє на підставі ___________, з іншої сторони, надалі разом іменовані «сторони», уклали цей додаток до договору про надання транспортно-експедиторських послуг від «_____»__________20__ року № __(далі – договір) про наступне:
1. Перелік уповноважених осіб Клієнта:
|
№ |
ПІП |
Паспортні дані |
Зразок підпису |
Повноваження Уповноважених осіб клієнта:
- підписувати від імені клієнта видаткові та товарно-транспортні накладні на поставку та рух товару по договору;
- ставити круглу печатку клієнта «для накладних № 2» на видаткових та товарно-транспортних накладних на поставку та рух товару по договору;
- підписувати від імені клієнта акти про виявлення браку, пошкодження, недостачі товару, невідповідності товару товаросупровідним документам.
2. Уповноваженим особам клієнта надані повноваження виключно в межах та обсязі, що встановлені у пункті 2 цього додатку до договору.
3. Даний додаток є невід'ємною частиною договору.
Від клієнта:
Від експедитора:
Посада
Посада
______________ /Прізвище та ініціали/ _____________________ /Прізвище та ініціали/
Повні реквізити вказані в Договорі

Коментарів ще немає