Перереєстрація юридичної адреси: як подати 20-ОПП правильно
Дана ситуація у законодавстві не прописана. Я вважаю, що вам потрібно діяти так.
Я так розумію, що інформація про ці два об'єкти вже була подана і другий офіс не закривається.
Якщо при зміні місця реєстрації відбувається зміна адміністративно-територіального району, то юридична особа береться на облік до нової податкової інспекції. Це стає її основним місцем обліку. Попередня податкова інспекція залишається як неосновне місце обліку. Такий статус зберігається до закінчення поточного бюджетного року (https://7eminar.ua/news/10428-zmina-yuridicnoyi-adresi-pokrokovii-algoritm-dii-buxgaltera).
У даному випадку слід діяти по аналогії із ситуацією, коли у гр.16 Заяви за ф.№ 20-ОПП була поставлена відмітка помилково. Звачайно, ви не допускали помилку, але через код ознаки 3 такі зміни у ЕК технічно не пройдуть щодо гр.16 Заяви за ф.№ 20-ОПП.
Відповідно до п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами (далі – Порядок № 1588).
Якщо відповідно до законодавства в платника податків, крім обов’язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов’язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі (п. 7.1 розд.VII Порядку № 1588,https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1562-11#n238 ).
Для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків подає заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за ф. № 17-ОПП (додаток 9 до Порядку № 1588).
Також взяття на облік за неосновним місцем обліку здійснюється на підставі заяви про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП (далі – Заява за ф. № 20-ОПП), поданого платником податків відповідно до розд. VIIІ Порядку № 1588, та якщо у такому повідомленні платник податків визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням відповідного об’єкта оподаткування.
У випадку коли платник податків у Заяві за ф. № 20-ОПП помилково визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку, шляхом проставлення позначки у графі 16 «Прошу взяти на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням об’єкта оподаткування» розд. 3 «Відомості про об’єкти оподаткування платника податків» то у разі:
- якщо платник податків перебуває на обліку за неосновним місцем обліку у контролюючому органі, зазначеному у Заяві за ф. № 20-ОПП, то проставлення такої позначки не вважається помилкою;
- якщо платник податків не повинен перебувати на обліку контролюючому органі за неосновним місцем обліку, то такий платник може направити до контролюючого органу за неосновним місцем обліку лист щодо зняття його з обліку у такому контролюючому органі. На підставі документів наданих платником контролюючим органом за неосновним місцем обліку будуть проведені відповідні заходи щодо зняття з обліку (ЗІР, категорія,116.11, https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43184).
Тобто вам потрібно направити до контролюючого органу за неосновним місцем обліку лист щодо зняття його з обліку у такому контролюючому органі. На підставі документів наданих платником контролюючим органом за неосновним місцем обліку будуть проведені відповідні заходи щодо зняття з обліку.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Списування витрат на 92 рахунок: можливості та ризики для ТОВ
Заповнення звіту про внески на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Розбіжність одиниць виміру: ПДВ та облік сільгосппродукції
ТОВ придбало та перепродало 1 мішок ячменю (код УКТЗЕД 1003, вага 50 кг). Постачальник (ФОП без ПДВ) надав видаткову накладну в мішках. Згідно з вимогами законодавства…
Обов'язкові реквізити для сплати ЄСВ, ПДФО та ВЗ
Є відповідь АІ
Виплата компенсацій за невикористану відпустку померлого працівника: рекомендації
Відповідь АІ схвалено експертом
Питання щодо точності інформації військового обліку працівників
Коди для відображення дивідентів засновнику в звіті 1ДФ
Як уникнути податків на нерухомість після знищення складу
Чи враховуються зовнішні сумісники в розрахунку нормативу по інвалідам
Відповідь АІ схвалено експертом
Як правильно подати звіт по інвалідам: необхідні дані
Як отримати судові витрати від нерезидента після виграшу
дякую…
Звітування за лікарняний: ЄСВ, ПДФО та нюанси фонду
Відповідь АІ схвалено експертом
Реєстрація бухгалтерської фірми у фінмоніторингу та ризики клієнтів
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи потрібно подавати додатки до декларації ФОП 3 групи
Заповнення звіту про інвалідність: що потрібно врахувати
Чи потрібно дублювати доходи при переході між групами ФОП
Чи потрібно вказувати унікальний номер в ТТН обов'язково
Розрахунок ПДФО та ВЗ на добові понаднормово: нюанси
Коригування фінансової звітності через пропущений рахунок за 2025 рік
За 2025 рік фінансова звітність і декларації з податку на прибуток була подана в ДПС.
І вже в квітні 2026 року вияснилося, що загубився один рахунок і акт на юридичні послуги, який датований 2025 роком, але не був включений в звітність 2025 року.
Відповідь АІ схвалено експертом

