Оформлення списання замортизованих активів та ПДВ зобов'язання
Списання таких активів слід проводити на підставі акту на списання.
1. Якщо такі замортизовані активи більше не приносять Вам еконовигід (тобто вони більше не відповідають критеріям визнання активів), то тільки в такому разі їх треба списувати. Якщо ж вони ще Вами використовуються, то підстав для їх списання немає (навіть, попри те, що вони повністю замортизовані).
Списання МНМА як і будьяких інших необоротних активів слід проводити на підставі акту на списання. Останній Ви можете оформити в довільній формі. У бухзаписах на підставі означеного акту треба буде зробити запис: Дт 132 Кт 112.
2. Оскільки мова йде про списання повністю замортизованих МНМА (тобто по них відсутня балансова (залишкова) вартість), то в такому разі ПДВ не потрібно нараховувати. Адже відсутня база для його нарахування.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
ФОП: можливість укладення договорів на різних системах оподаткування
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

