Звітність про кінцевих бенефіціарів після зміни у складі засновників
Коли міняється склад учасників (в т.ч. коли один продає частку іншому), Ви маєте подати наступні дані до держреєстратора згідно ст. 17 Закону про держреєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 755 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#n505)6
"5. Для державної реєстрації змін до відомостей про розмір статутного капіталу, розміри часток у статутному капіталі чи склад учасників товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
2) документ про сплату адміністративного збору;
3) один із таких відповідних документів:
а) рішення загальних зборів учасників (рішення єдиного учасника) товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю про визначення розміру статутного капіталу та розмірів часток учасників;
б) рішення загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю про виключення учасника з товариства;
в) заява про вступ до товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю;
г) заява про вихід з товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю;
ґ) акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю;
д) судове рішення, що набрало законної сили, про визначення розміру статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю та розмірів часток учасників у такому товаристві;
е) судове рішення, що набрало законної сили, про стягнення (витребування з володіння) з відповідача частки (частини частки) у статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю;
4) структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства.
...Справжність підписів на документі, визначеному підпунктом "ґ" цієї частини, засвідчується нотаріально з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів.
Дія цієї частини щодо нотаріального засвідчення справжності підпису не поширюється на державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що вносяться на підставі документів, створених на порталі електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та підписаних з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри."
Отже, в комплекті документів, який подається держреєстратору про внесення змін про склад учасників ТОВ подається і нова струтура власності ТОВ, а в Заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 3) при внесенні змін до складу засновниів заповнюють і дані про кінцевих бенефіціарів.
Також Законом про фінмоніторинг № 361 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#n1449) визначено наступне в ст. 5-1:
"3. Юридичні особи зобов’язані підтримувати відомості про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності юридичної особи в актуальному стані, повідомляти державного реєстратора про зміни протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення та подавати державному реєстратору документи, що підтверджують зазначені зміни, у порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Повідомлення про зміну інформації про кінцевого бенефіціарного власника та/або структуру власності юридичної особи подається у паперовій або електронній формі..."
Тобто, інформація про зміну власників (та про бенефіціарів) має бути подана до держреєстратора не пізніше 30 р.д. з дня виникнення змін у складі власників.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібна експертна оцінка для продажу основних засобів
ФОП: можливість укладення договорів на різних системах оподаткування
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

