Невідповідність посад в документах: помилка чи допустиме рішення
Чи є це помилкою?
На нашу думку це не критична помилка і не призведе до невизнання видаткової накладної.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#n155 первинні документи повинні мати такий обов'язковий реквізит, як посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення.
Посада "директор підприємства" замість "директор" по суті не змінює повноважень особи, яка підписала документ від імені компанії, та дозволяє ідентифікувати відповідальну особу.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібна експертна оцінка для продажу основних засобів
ФОП: можливість укладення договорів на різних системах оподаткування
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

