Знищення документів підприємства після ліквідації: юридичні нюанси
Так.
Відповідно до п.2 розд.IV Правил №1000/5 від 18.06.2015р.https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#n502 - Накази з кадрових питань (особового складу) групуються відповідно до їх видів та строків зберігання. Не дозволяється групувати разом накази тривалого (75 років) та тимчасового (5 років) зберігання
Окрім того строки зберігання документів визначаються відповідно до Переліку №578/5 від 12.04.2012 № 578/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0571-12#Text
Також строки зберігання прописані у пп.44.3 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1110
При ліквідації на підприємстві мала бути проведена перевірка і період, за який такі документи оформлені, вже закритий, а відтак такі документи тимчасового строку зберігання можна знищити.
Кадрові документи, які мають термін зберігання 75 років, мають бути здані до архіву.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи повинен ФОП сплачувати ЄСВ при наявності дітей до трьох
Подскажите, должен ли ФОП платить за себя ЕСВ?
…
Чи потрібен РРО для ФОП 2 групи при безготівкових розрахунках
Чи потрібен РРО для ФОП, що надає масажні послуги
Чи може ФОП на 2 групі давати фіндопомогу юрособі
Відмова у переході на спрощену систему: як дізнатися причину
Коли включити заблоковану податкову накладну до податкового кредиту
Зразок договору на надання послуг харчування для замовлення
Дякую.

