Доплата за виконання обов'язків під час відпустки директора: питання оформлення
Якщо директор у відпустці або іншій причині відсутності, тобто посада фактично зайнята, то оформлюєте тимчасове виконання обовʼязків відсутнього працівника без звільнення від основних посадових обовʼязків. В такому разі головний бухгалтер залишається на своїй посаді і на умовах тимчасового заступництва виконує роботу ТВО директора.
У питаннях оплати праці слід керуватися ст. 105 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n643 . Ця норма передбачає, що працівникам, які виконують на тому ж підприємстві разом зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, обов’язки тимчасово відсутнього працівника без вивільнення від своєї основної роботи, проводиться доплата за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника. Розмір доплати встановлюється в колективному договорі. Якщо ж на підприємстві немає колективного договору, тоді слід керуватися затвердженим на підприємстві положенням про оплату праці (або відповідним наказом).
На цю тему у нас є добірка зразків документів - https://storage.kadroland.com/content/gift_apps/Oformliuiemo_nakaz_pro_shchorichnu_vidpustku.pdf .
Про оформлення електронного підпису на ТВО директора потрібно повідомити податковий орган за основним місцем обліку (п. 3, 4 р. ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0959-17#Text ). У цьому випадку до податкового органу подається повідомлення за формою, наведеною в додатку 2 до Порядку № 557. В п. 3 зазначено: Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку;
в п.4: До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як правильно врахувати дохід ФОП для переходу на ПДВ
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Зміна штатного розпису для працевлаштування осіб з інвалідністю
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Чи вважаються звіти без квитанцій прийнятими податковою
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

