Зміна місця реєстрації ТОВ: необхідні дії та строки подачі
Так, потрібно оновити дані в ЄДР.
Законом про держреєстрацію № 755 визначено наступне (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#n160):ст. 9:
"2. В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:...
8) перелік засновників (учасників) (крім акціонерних товариств, громадських формувань, товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, частки яких обліковуються в обліковій системі часток) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або паспортного документа іноземця чи документа, що посвідчує особу без громадянства, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) у країні реєстрації, якщо засновник - юридична особа; інформація для здійснення зв’язку із засновником (учасником) юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти)".
Інформація про зміни має подаватись держреєстратору не пізніше 30 р.д. з моменту проведення таких змін (абз. 1 ч. 3 ст. 5-1 Закону №361 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#n1449).
Для повідомлення держреєстратора про зміну даних КБВ подаються такі документи (ч. 4 ст. 17 Закону №755):
- заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) (форму 2). Подається із повним комплектом «бенефіціарних» документів, включаючи і структуру власності.
- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміну прописки (якщо змінюється місце проживання засновника і в статуті містяться дані про таке місце проживання);
- документ про сплату адміністративного збору — 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (910 грн у 2025 році) згідно зі ст. 36 Закону №755 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#n851;
- довіреність, якщо документи подає уповноважений представник (якщо документи подає директор, то довіреність не потрібна).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як правильно врахувати дохід ФОП для переходу на ПДВ
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Зміна штатного розпису для працевлаштування осіб з інвалідністю
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Чи вважаються звіти без квитанцій прийнятими податковою
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

