Як правильно заповнити звіт по аліментам для Виконавчої служби
Роботодавець, який отримав виконавчий документ, повинен щомісяця звітувати перед відповідною виконавчою службою чи приватним виконавцем – подавати Звіт про здійснені відрахування та виплати
Шаблон: Звіт про здійснені відрахування та виплату аліментів
Про заповнення Звіту.
По-перше, в ньому відомості слід відображати не наростаючим підсумком, а за конкретний місяць.
По-друге, у графі «Утримана сума» потрібно навести фактичну суму утримання за виконавчим документом. Якщо ж через застосування обмежень було утримано меншу суму і через це утворилася заборгованість, то її фіксуйте у графі «Примітка».
По графах:
- Рік – рік звітного періоду;
- Місяць – місяць звітного періоду;
- Нарахована заробітна плата, інші доходи - сумарно ті доходи, з яких утримуються аліменти (у гривнях з копійкам);
- Утримано податків та інших обов’язкових платежів - ті відрахування, на суму яких зменшується база для нарахування аліментів. Тобто, ПДФО+ВЗ (у гривнях з копійкам);
- Відсоток (частка) стягнення - процент аліментів, який утримується з зарплати, як це вказано у постанові про стягнення. Наприклад, “25%” або “1/4”
- Утримана сума - утримана сума аліментів. Це має бути: (графа 3 – графа 4)× графа 5, тобто: (зарплата – ПДФО – ВЗ)×частка аліментів з графи 5. Якщо аліменти нараховуються у фіксованій сумі, то тут наводимо дану суму;
- Дата і номер документа, відповідно до якого перераховані стягнуті кошти - реквізити платіжних документів;
- Примітки – наприклад, залишок несплаченої суми заборгованості по аліментам, якщо вона наявна або те, що звіт подано у зв’язку зі звільненням працівника.
Ще один важливий момент. У ч. 2 ст. 69 Закону № 1404 читаємо:
«У разі припинення перерахування коштів стягувачу підприємства, установи, організації, фізичні особи, фізичні особи – підприємці не пізніш як у триденний строк повідомляють виконавцю про причину припинення виплат та зазначають нове місце роботи, проживання чи навчання боржника, якщо воно відоме.»
Як саме це робити, законодавство не визначає. Тож можна піти одним із двох шляхів:
- Повідомити про припинення виплат у зв’язку зі звільненням в окремому письмовому повідомленні довільної форми. Наприклад, надіслати лист щодо припинення виплат у межах виконавчого провадження.
Лист щодо припинення виплат у межах виконавчого провадження - Подати у триденний строк після звільнення працівника Звіт. У ньому наведіть інформацію щодо стягнень за період від подання останнього Звіту й по дату звільнення, а у графі «Примітки» можна розписати належну інформацію щодо припинення стягнень у зв’язку зі звільненням працівника. Отже тут одночасно і звітуємо про проведені утримання, і інформуємо про припинення виплат.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

