Відпустка бухгалтера під час звітності та нарахування зарплати
На період відпустки бухгалтера виконання його обов'язків може здійснювати директор. Саме директор є відповідальним за бух.облік, якщо тільки у нього право підпису документів та звітів.
За загальним правилом відповідальність за забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах несе керівник підприємства ( ч. 3 ст. 8 Закону про бухоблік ). При цьому п. 2.13 Положення № 88 дозволяє керівнику затвердити по підприємству перелік осіб, які мають право давати дозвіл (підписувати первинні документи) на здійснення господарської операції.
Тому на період відпустки бухгалтера директор може призначити особу, що буде виконувати обов'язки бухгалтера (з доплатою) або взяти на себе ведення бух.обліку.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

