Виправлення помилки в нарахуванні зарплати: облік та звітність
Можна виправити.
Відповідно до п.1 розд.IV Порядку №4 від 13.01.2015р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0111-15#n368 - якщо нарахування заробітної плати здійснюється за попередній звітний (податковий) період, зокрема у зв’язку з уточненням кількості відпрацьованого часу, виявленням помилок, суми донарахованої заробітної плати включаються до заробітної плати місяця, у якому були здійснені такі донарахування.
Якщо донарахування проводиться у листопадіі, то така донарахована сума буде включена до доходу листопада та окремо у звітності не виділятиметься ні у Додатку 1, ні у Додатку 4ДФ.
При цьому бухгалтеру слід оформити доповідну записку з поясненням причини донарахування і на підставі такої записки керівник видає наказ про донарахування зарплати:
Доповідна записка про виплату зарплати у заниженому розмірі
Наказ про донарахування суми заробітної плати
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи має право працівник на додатковий день відпочинку
Як зареєструвати виробничі потужності для ФОП на загальній системі
Визначення страхового стажу для лікарняних: важливі нюанси
Потрібна допомога для вирахування страхового стажу для лікарняних, щоб % правильно застосувати …

