Оплата аліментів при звільненні: нюанси та подальші дії
Розглянемо Ваші питання:
1. Хочемо зазначити, що згідно пп. 2 п. 12 Переліку № 146 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/146-93-п#Text Утримання аліментів не провадиться з компенсації працівникові за невикористану відпустку, крім випадків, коли особа при звільненні одержує компенсацію за відпустку, не використану протягом кількох років.
Вважаємо, потрібно утримати 25% з заробітної плати, а не мінімальний розмір аліментів, адже він розраховується від місячного розміру прожиткового мінімуму, а працівник перебував у трудових відносинах неповний місяць.
2. Згідно п. 8 розділу Х Наказу 512/2 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0489-12#Text За кожною постановою про стягнення підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, фізичними особами - підприємцями, з якими боржник перебуває у трудових відносинах, щомісяця та після закінчення строку відповідних виплат або у разі звільнення працівника подається окремий звіт про здійснені відрахування та виплати за встановленою формою (додаток 9).
Отже, потрібно повідомити виконавця про звільнення та подати звіт за формою Додаток 9.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Два ПРРО для одного договору оренди: чи подавати 20-ОПП
Зорієнтуйте будь ласка, ФОП орендує 2 різних приміщення у торговому …

