Втрата трудової книжки: оформлення нової чи подання звіту
Ні, нову трудову книжку оформлювати не потрібно.
Нагадуємо, що за нормами ст. 24 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n141 при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати
— або трудову книжку (у разі наявності);
— або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
При укладенні трудового договору громадянин, який вперше приймається на роботу, має право подати вимогу про оформлення трудової книжки.
Тому якщо працівник надав відомості про трудову дільність з реєстру застрахованих осіб, цього цілком достатньо для працевлаштування.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

